You are not logged in.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
hei indiepopihmiset! suositelkaa mulle jotain sellasta "helisevää kitaramusaa" jossa on sellanen "rantaviba" kuin real estaten musassa
Best Coast ja wavves
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
best coast tais olla ihan jees, wavves tais olla jotain rajumpaa kamaa?
Wavves on sellanen kahden markan No Age.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no sit ei oo ollenkaan mitä etsin
Smith Westerns vois toimia?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
hei indiepopihmiset! suositelkaa mulle jotain sellasta "helisevää kitaramusaa" jossa on sellanen "rantaviba" kuin real estaten musassa
Ennen ensimmäistä levyä RE:ta verrattiin paljon Yo la Tengoon. Enää ei tosin taida sitä "ongelmaa" olla olemassa. Tänään bätsejä (the bats, uusi-seelanti) kuunnellessa tuli mieleen, että näissä voisi olla jotakin samaa. Ainakin helinää löytyy.
Beach Boys?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
real estaten saundissa on joku sellanen mystinen nostalgisuus josta diggaan hyvin paljon, samoin kuin toki noissa hypnagogic pop/chillwave-jutuissa joista olen viime aikoina tykkäillyt yllättävän paljon. smith westerns ja the bats pitää tsekata, beach boys ja yo la tengo menee ihan ohi vaikka loistavia bändejä toki molemmat.
Ann Steelen videon videon lopussa ropottina itse David "Robot" Zed.
Treenikämppäkysely, jos jotakuta kiinnostaa vastata.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Wavves on sellanen kahden markan No Age.
Se viimeisin Wavves on vitusti paljon parempaa kuin No Agen ankeilu.
Sent from my iPhone 16
hrmunoita wrote:Wavves on sellanen kahden markan No Age.
Se viimeisin Wavves on vitusti paljon parempaa kuin No Agen ankeilu.
Ei pidä myöskään unohtaa Wavvesin ikimuistoista esiintymistä Primavera Sound -festivaaleilla.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Uusi suosikkiyhtyeeni on Elbow. Yhtään biisiä en oo vielä kuullu.
http://static.guim.co.uk/sys-images/Art … ow-001.jpg
Uusi suosikkiyhtyeeni on Elbow. Yhtään biisiä en oo vielä kuullu.
asleep in the back - yksi kaikkien aikojen suosikkialbumeistani
sen jälkeen taso laskenut levy levyltä. kuvassa oleva jäbä on loistava laulaja ja tuolla mainitsemallani debyytillä on myös erinomaisia sanoituksia (!)
ainiin olihan noille ketjukin.
Last edited by ydinaukio (31.01.2012 01:27)
http://www.markprindle.com/ lopettaa levyjen arvioinnin
organizing the boy scouts for murder is wrong
bzort glorf bööth
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
alle 24 tuntia kestävät luennot La Monte Youngista / :peul2:
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
sinatrankin aikaan tehtiin baby baby-sanoituksia.