You are not logged in.
MMM wrote:
lupaan tehdä vastineeksi ihan vaan jonkun mixtapen, ginipojan pop-klassikot -miksauksen jälkeen en enää
lupaa kenellekään tehdä mitään tietyn genren tms. mixtapea koska mulla ei oo tarvittavaa
syvätietoa, harrastuneisuutta ja kompletistin vikaa siihen.ok! Katon jos saisin vaikka viikonloppuna aluille.
KIINNOSTAA-Späm!
Vuoden nuori muotoilija.
ai joo rotherin sen ekan soololevyn eka biisi on ihan saatanan hyvä
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ai joo rotherin sen ekan soololevyn eka biisi on ihan saatanan hyvä
Noni Ja ne myöhemmät soolot ne vasta hyviä ovatkin, esim. Sterntaler ja Fernwärme!! Sama fiilis ku debyllä mut mun makuun vähän jalostuneempana.
Sä oot sit kuitenki kuullu kaikki biisit joita meinasin miksille pistää
Katotaan pääsenkö yllättämään
Last edited by janne m. (27.01.2012 11:03)
organizing the boy scouts for murder is wrong
janne m. wrote:MMM wrote:
lupaan tehdä vastineeksi ihan vaan jonkun mixtapen, ginipojan pop-klassikot -miksauksen jälkeen en enää
lupaa kenellekään tehdä mitään tietyn genren tms. mixtapea koska mulla ei oo tarvittavaa
syvätietoa, harrastuneisuutta ja kompletistin vikaa siihen.ok! Katon jos saisin vaikka viikonloppuna aluille.
KIINNOSTAA-Späm!
ok!
eiku just sterntaler, ei eka. se sterntaler-biisi on kyl kaikkien aikojen lempibiisejäni.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ydinaukio wrote:janne m. wrote:ydinaukio wrote:MMM wrote:ydinaukio wrote:MMM wrote:ydinaukio wrote:MMM wrote:on noita yritetty mut ei kyl lähde. kuten sanottua mulla on paska maku ja lisäksi tykkään asioista suht puhtaina:
kollaasit kollaaseina, rokkijamit rehvakkaina, psykedelian niin överinä kuin mahdollista ja sitä rataa.niin olet "näitä miehiä". ei ihme jos ei faustkaan kolise sit.
ootsä sit "niitä miehiä" joita kiihottaa ajatus raoul björkenheimin, rinneradion, palefacen, wimmen ja keräsen yhteistyöstä?
olen "niitä miehiä" jotka tykkäävät sekä ihan perusrokista, alkuaikojen elektronisesta musasta, överipsykedeliesta sekä esim faustista joka pisti noi kaikki nippuun yhdellä raidalla
LINKS OR IT DIDN'T HAPPEN MAN
no kuuntele se faustin eka levy. parasta musaa, kaikki tykkää
Eka on toki nero mut So Far tai IV on mun mielestä kunkkuja. Toki toi eka yhistää noita ydinaukion listaamia juttuja aika nokkelasti.
joo IV on toki paras, tago magon jälkeen paras saksalainen levy mielestäni. mutjoo.
En ole ehkä eri mieltä.
pulinat pois ja FAUST TAPES soittimeen
janne m. wrote:ydinaukio wrote:no kuuntele se faustin eka levy. parasta musaa, kaikki tykkää
Eka on toki nero mut So Far tai IV on mun mielestä kunkkuja. Toki toi eka yhistää noita ydinaukion listaamia juttuja aika nokkelasti.
joo IV on toki paras, tago magon jälkeen paras saksalainen levy mielestäni. mutjoo.
IV on parempi. Ehkä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ydinaukio wrote:janne m. wrote:ydinaukio wrote:MMM wrote:ydinaukio wrote:MMM wrote:ydinaukio wrote:MMM wrote:on noita yritetty mut ei kyl lähde. kuten sanottua mulla on paska maku ja lisäksi tykkään asioista suht puhtaina:
kollaasit kollaaseina, rokkijamit rehvakkaina, psykedelian niin överinä kuin mahdollista ja sitä rataa.niin olet "näitä miehiä". ei ihme jos ei faustkaan kolise sit.
ootsä sit "niitä miehiä" joita kiihottaa ajatus raoul björkenheimin, rinneradion, palefacen, wimmen ja keräsen yhteistyöstä?
olen "niitä miehiä" jotka tykkäävät sekä ihan perusrokista, alkuaikojen elektronisesta musasta, överipsykedeliesta sekä esim faustista joka pisti noi kaikki nippuun yhdellä raidalla
LINKS OR IT DIDN'T HAPPEN MAN
no kuuntele se faustin eka levy. parasta musaa, kaikki tykkää
IV on parempi. Ehkä.
pitää ainakin mielenkiintoa paremmin yllä. can:han pistäytyy välillä vallan paatokselliseksi ylipitkillä biiseillään, mikä ei kyllä sinänsä ole mitenkään huono. Faust on paljon leikkisämpää musiikkia. Giggy Smile on edelleen ehkä paras krautrockbiisi.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Hassua ku Siinai ja K-X-P tekee musiikkia lähes täysin samoista lähtökohista niin toinen onnistuu kuulostamaan freesiltä ja innovatiiviselta ja toinen ei
Smaa, joskin kiinnostaisi tietää, kumpi on kumpi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Siinai on sillee kaavan mukainen ja jotenkin väritön. Kuulostaahan se toki hyvältä, mutta ei tossa mitään yllätyksiä ole.
Joo, näin päin mäkin oon ajatellut. K-X-P helkkarin hauskaa ja just siinä ilmeessään omaperäistä, Siinai taas aika hajutonta ja mautonta. Ei kai sekään nyt huono bändi ole, mut mitään otetta en kyllä oo saanut.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Siinai taas aika hajutonta ja mautonta. Ei kai sekään nyt huono bändi ole, mut mitään otetta en kyllä oo saanut.
Veikkaisin, että livenä voisi toimia, mutta levyltä en välttämättä jaksais. En tosin tiedä, koska sekuntiakaan en muistaakseni ole kuullut
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kokeiltu on, ei toimi livenäkään.
pääsispä kokemaan krautrockin livenä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tässä taitaa nyt olla mixtapen paikka
janne m. wrote:Tässä taitaa nyt olla mixtapen paikka
Pari biisiä pitää vielä ripata vinyyleiltä ja sit alkaa kova karsinta et saa tän paskan mahtumaan 75 minsaan Tästä tulee ihan törkeen kova.
MMM wrote:janne m. wrote:Tässä taitaa nyt olla mixtapen paikka
Pari biisiä pitää vielä ripata vinyyleiltä ja sit alkaa kova karsinta et saa tän paskan mahtumaan 75 minsaan Tästä tulee ihan törkeen kova.
:peul::peul::peul::peul::peul::peul::peul::peul:
aikamoista mignonia kyl tää jannen krautti mix. tos just kävelin luurit korvilla ympyrätalon paikkeilla
ja se trumpetisti siinä yhes nurkassa soitti samaan sävellajiin ja muutenkin täysin yhteen Moebiuksen ja Plankin
Missi Cacadou- biisin kaa.
kosmiset yhteydet
kyl
aikamoista mignonia kyl tää jannen krautti mix. tos just kävelin luurit korvilla ympyrätalon paikkeilla
ja se trumpetisti siinä yhes nurkassa soitti samaan sävellajiin ja muutenkin täysin yhteen Moebiuksen ja Plankin
Missi Cacadou- biisin kaa.kosmiset yhteydet
kyl
janne m. wrote:MMM wrote:janne m. wrote:Tässä taitaa nyt olla mixtapen paikka
Pistä jakoon
Pistä privaa sulla ei näy sähköposti tuossa
mullekin!
No vaikee nyt vaan laittaa linkki tähän, haluun kans
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Sama.
Haistakaa paska!
http://www.sendspace.com/file/h1alq3
01 Fürs& Fröhling - Street Dance
02 Holger Czukay - The Photo Song
03 Brainstorm - Snakeskin Tango
04 Lucifer's Friend - Ride the Sky
05 Embryo - Opal
06 Achim Reichel - Ich Bin
07 Moebius& Plank - Missi Cacadou
08 Riechmann - Wunderbar
09 Ibliss - Margah
10 Wallenstein - Lunetic
11 Can - Turtles Have Short Legs
12 Moebius-Plank-Neumeier - All Repro
13 Phantom Band - Gravity
14 Novalis - Sonnengeflecht
15 Edgar Froese - Krismopompas
16 Thomas Dinger - Für Dich
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Iblissin levy pitäis hankkia.
Iblissin levy pitäis hankkia.
Suosittelen. Kyllä siitä kuulee että on tavallaan jatkoa Organisationin Tone Floatille, vaikka vähän eri musa jo onkin.
ei saakeli toi wallensteinin biisi ja flangerin käyttö varsinkin
tämä phantom band! miten voi olla täysin tuntematon mulle entuudestaan uuh onpas hyvää
Last edited by ydinaukio (14.02.2012 18:41)
ei saakeli toi wallensteinin biisi ja flangerin käyttö varsinkin
tämä phantom band! miten voi olla täysin tuntematon mulle entuudestaan uuh onpas hyvää
Joo, toi Wallensteinin biisi on ihan älytön! Dieter Dierks vastaa efekteistä, onhan ne huikeen kuulosia.
Varmaan kerkesit jo hiffaamaankin, että Phantom Band on toki Jaki Liebezeitin Canin jälkeinen bändi. Freedom of Speech (jolta siis Gravity löytyy) on toinen kolmesta levystä ja mun mielestä mielenkiintoisin. Tykkään tosi paljon tosta, kuulemistani Skyn jutuista melkeinpä top3:ssa.
Deby jatko aikalailla Canin linjoilla, on vaan mun mielestä vähän liian pliisu. Vika levy Nowhere taasen menee Freedomista etiäpäin, monipuolisemmaksi jne, oikein suositeltava sekin.
Last edited by janne m. (14.02.2012 19:16)
Sehän on Jaki Liebezeitin bändi Mulla on se kolmas levy vain
Tuo Thomas Dinger kuulosti letkeeltä