You are not logged in.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Vaikka nääkin on covereita ja silleen, niin onhan tää nyt täydellisimpiä Suomi-iskelmälevyjä ikinä! Aivan tajuttoman hienoja sovituksia ja biisejä ja soundimaailma ja kaikkea.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Crowbar :rockhands:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tää vaan repeatilla koko ajan
Vuoden nuori muotoilija.
Tää vaan repeatilla koko ajan
Joskus tos loppuvuodesta sama. Ihan vitun hyvä biisi. :pint:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
dolphins into the future - ...on sea-faring isolation
guy blows a dolphin into the future - ...on sea-faring isolation
ydinaukio wrote:guy blows a dolphin into the future - ...on sea-faring isolation
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Arthur Brown & Kingdom Come:n Galactic Zoo Dossier. Oon ostanu tän varmaan joku seittemän vuotta sitten, mut nyt vasta toimii todella. Kai se Journey pitäs hankkia.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Arthur Brown & Kingdom Come:n Galactic Zoo Dossier. Oon ostanu tän varmaan joku seittemän vuotta sitten, mut nyt vasta toimii todella. Kai se Journey pitäs hankkia.
*
Journey
Pilke wrote:Arthur Brown & Kingdom Come:n Galactic Zoo Dossier. Oon ostanu tän varmaan joku seittemän vuotta sitten, mut nyt vasta toimii todella. Kai se Journey pitäs hankkia.
*
Journey
Koska vaan, aina!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
hezma wrote:Pilke wrote:Arthur Brown & Kingdom Come:n Galactic Zoo Dossier. Oon ostanu tän varmaan joku seittemän vuotta sitten, mut nyt vasta toimii todella. Kai se Journey pitäs hankkia.
*
Journey
http://videokeman.com/image/pics/Journe … yYm3NM.jpg
Koska vaan, aina!
ZÖRNEIJ!
Last edited by barton_funk (30.01.2012 19:42)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Art Bears - "Rats & Monkeys"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vuoden nuori muotoilija.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Theo Parrish - Ugly Edits 2xCD
ei vittu tää vaan jaksaa olla parasta ikinä
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
[img][/img]
Last edited by ydinaukio (04.02.2012 16:32)
soft cell
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
KAKSI VITUN KOVAA BIISIÄ
Mun matkustelumixillä nää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jacques Greenen Jenni Haukio -emoilut
Last edited by Folkhälsan (06.02.2012 16:54)
Vuoden nuori muotoilija.
Ja tää aina:
A$AP Rocky & Danny Brown
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Danny Brown
sama