You are not logged in.
... Neil Young has been recording with Crazy Horse . One album is complete and they are working on another.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vuoden paras 37-minuuttinen jami
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vuoden paras 37-minuuttinen jami
Hyvältä kuulostaa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kalossimies wrote:Vuoden paras 37-minuuttinen jami
Hyvältä kuulostaa
joo eipä vähän
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Alxity wrote:Kalossimies wrote:Vuoden paras 37-minuuttinen jami
Hyvältä kuulostaa
joo eipä vähän
19-minuutin kohdalla soittavat muuten aika selvästi Cortez The Killeriä.
EDIT: vai soittavatko alusta asti? Nyt täytyy tunnustaa, että spämmäsin jo ennen kuin olin edes loppuun kuunnellut...
Last edited by Alxity (01.02.2012 21:02)
<@DBGene> senkin karkki
tossa noin suunnilleen 11. minuutin kohdalla:
Olispa Young vetänyt Cortezista tällaisen version viimeksi Helsingissäkin... Siellä kuultu versio oli varmaan levyversiota lyhempi... Muutenkin oli vähän vaisuhko keikka. Belgiassa samalla kiertueella veti paljon pidemmän ja paremman tai sitten mulla vaan oli lääkitys paremmin kohdallaan. Siellä ei tosin muistaakseni kuultu Cortezia.
Last edited by Alxity (01.02.2012 21:15)
<@DBGene> senkin karkki
Mitäs mitäs täällä. Pitääpä kuunnella myöhemmin illalla
bzort glorf bööth
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Uutta materiaalia odotellessa täytyy hetki hehkuttaa Harvest Moonia. Tajusin tässä yksi päivä, että onhan sekin vaan aivan täydellinen levy. Youngin tuotanto on sen verran laaja, että aina löytyy joku levy, joka sopii täydellisesti juuri vallitsevaan mielentilaan ja nyt oli Harvest Moonin vuoro. Kuuntelin levyn useamman kerran putkeen ja käsittämättömän hienoja hetkiä löytyy vaikka kuinka: Unknown Legend, From Hank to Hendrix, Harvest Moon, War of Man, uskomattoman kaunis Such a Woman ja sokerina pohjalla Natural Beauty, joka jatkuu ja jatkuu ja jatkuu vaan. Sopii rentoutumislevyksi työpäivän päälle tällaiseen seestyisempään elämäntilanteeseen.
<@DBGene> senkin karkki
Neil Young & Crazy Horse Announce New Album
Rolling Stone reports that Neil Young & Crazy Horse have announced Americana, out June 5. It's the first Neil Young LP with the full Crazy Horse lineup (Billy Talbot, Ralph Molina, and Frank "Poncho" Sampedro) since 1996's Broken Arrow. In a typically Neil Young-ian unexpected move, the album consists of American folk standards, including "Oh Susannah" and "She'll Be Comin 'Round the Mountain", sung with a choir of children. Huh.
Young says that the songs have been "rearranged" by Crazy Horse, adding "they now belong to us." Here's a press release explaining the album's concept:
"What ties these songs together is the fact that while they may represent an America that may no longer exist, the emotions and scenarios behind these songs still resonate with whats going on in the country today with equal, if not greater impact nearly 200 years later. The lyrics reflect the same concerns and are still remarkably meaningful to a society going through economic and cultural upheaval, especially during an election year. They are just as poignant and powerful today as the day they were written."
Check out the album's tracklist, as well as Neil Young & Crazy Horse doing "Cortez the Killer" in 1978.
(Update: An earlier version of this story called it the "original Crazy Horse lineup." It's the first album with the full band since 1996, as Sampedro sat out on 2003's Greendale, and legendary guitarist Danny Whitten was in the original lineup.)
Americana:
01 Oh Susannah
02 Clementine
03 Tom Dooley
04 Gallows Pole
05 Get A Job
06 Travel On
07 High Flyin Bird
08 Shell Be Comin Round The Mountain
09 This Land Is Your Land
10 Wayfarin Stranger
11 God Save The Queen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
no nyt
Vuoden nuori muotoilija.
jes!
bzort glorf bööth
Oujee
Jaa-a... Vähän pelottaa tuo konsepti, mutta toivotaan parasta. Mielenkiinnolla ja avoimin mielin odotan.
<@DBGene> senkin karkki
"Oh Susannah" - the first video from Neil Young & Crazy Horse's new album "Americana" - coming June 5th.
loosey goosey
Kuulostaa juuri siltä miltä pitääkin.
bzort glorf bööth
onpa häpeilemättömästi varastettu Shocking Bluen Venus-biisista tuo rakenne ja melodia mut hyvät soundit.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Kuulostaa juuri siltä miltä pitääkin.
Jep.
<@DBGene> senkin karkki
Alku kuulosti ihan Jandekilta Mut kovaa settiä toki
Pistin muuten tuon Record Store Dayna julkaistun Mynah Birdsin 7" tilaukseen cdonilta ja olin täysin varma etteivät saa toimitettua kun aluksi tuli ilmoitus, että levy myöhästyy. Ihme kyllä sain eilen kuitenkin levyn
Täältä muuten löytyy toinen maistiainen uudelta levyltä: She'll Be Coming Round THe Mountain Täähän on vieläkin parempi kuin se edellinen näyte
Sisällöstä sanotaan vielä mm. tällaista: "This Land Is Your Land," complete with the original "deleted verses." Tähän kyllä suurin mahdollinen peukku. Hieno biisi sekä sanoitus ja tää koko levyn idea alkaa itse asiassa tuntua aivan helvetin toimivalta ja ajankohtaiselta.
Last edited by Alxity (12.05.2012 13:57)
<@DBGene> senkin karkki
Hyvin jytisee toi She'll Be Coming Round The Mountain
Guardianin musablogissa on streamattavana koko levy, mutta ei toimi näköjään Suomessa
e: Rolling Stonen streami pelaa
e2: Liner Notes for Americana
Gallows Pole
This centuries-old folk song, writer unknown, probably originates in Finland. It is about a woman condemned to die and telling the hangman to wait because someone was coming to rescue her with either money (gold) or information proving her innocence. The folk process enhanced this over the years and it has had many interpretations. The Americana arrangement, which assumes the condemned is a man, is based on Odettas interpretation, now an enduring American folk classic.
Last edited by jookcha (29.05.2012 18:04)
Mä funtsin tota samaa, Pekkohan on muun muassa vetäny keikoillaan Mut aika laaja teemahan toi kaikenkaikkiaan, tosta on tullut vastaan ties minkälaista variaatiota.
Ja melkoista jolkotteluahan tää levy, vähän tasapaksu fiilis kertakuuntelun jälkeen mutta kyllä on soundit kohdillaan!
Last edited by Kalossimies (30.05.2012 13:51)
Americana Spotifyssa. Hyvältähän tää kuulostaa
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tykkään
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man