You are not logged in.
Posti toi Towerin ja Taantumuksen. Taantumus soi vinyyliltä niin kauniisti että oksat pois, alkaa muodostua Forestin ohella omaksi lempparicircleksi. Tower yllätti positiivisesti. Hyvää sadepäivän jumittelua!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
bzort glorf bööth
huomenna (7.1.) siis lepakkomiehessä slussenanalys, plain ride ja octopus syng. vois ehkä mennä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ohoo, Lönnberg tarinoi Slussenanalysistä ihan toisella kotimaisella. Lehtisalo kans äänessä, suomeksi tosin. Vaikka mielelläni olisin kuullut Lehtisalonkin ruotsia.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Samae Koskinen ja Jussi Lehtisalo löysivät bändikaverin Isis-yhtyeen Aaron Turnerista!
split cranium on bändin nimi ja
Nyt tulee toi seiska ja sitten kohta levy. Musan on miksannu se Convergen äijä ja kuulostaa helkkarin rajulta.
Kaikkea sitä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jorge wants to be raw old school hardcore but his mother won't let him.
http://ektrorecords.com/ektro.php?page= … &b=shopper
ektro-070
Pharaoh Overlord
Lunar Jetman CD
Kylläpäs nyt tykitetään
This titillating live spectacle of Circle was multitracked at the reputed rock venue The Croft, Bristol, during their United Kingdom tour in fall 2011. Here Circle gives us a one hour rumble of old and new songs, a brisk illustration of the adult-oriented avantgarde music that they have lately been involved in. Also this is a tasty introduction for their next studio album Manner which will be released by the American label Hydra Head Records on the 21st of April, Record Store Day.
Out soon on CD!
http://soundcloud.com/ektrorecords/circ … ntasy-live
http://soundcloud.com/ektrorecords/circ … ality-live
Jösses.
onko ne oikeesti soittanu Here Come the Warm Jetsin?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
onko ne oikeesti soittanu Here Come the Warm Jetsin?
Ehdottomasti, ainakin Telakalla vetivät.
bernardblack wrote:onko ne oikeesti soittanu Here Come the Warm Jetsin?
Ehdottomasti, ainakin Telakalla vetivät.
on toki mahdollista että oon itekin ollu tämmöistä todistamassa, oon aika huono tunnistamaan biisejä
joka tapauksessa, iso
Tämä ja Pharaoh O. ovat ennakkotilattavissa
Kertokaapas kuka on puhujana äänessä Prospekt-levyllä ja siellä tarkalleen piisin Aarre loppupuolella?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
oliskos Markku Peltola?
Mä oon kans funtsinu tota pitkään, että onko se Rättö vai Markku. Jotenkin Rättöä matalampi ääni viittais Peltolaan, mut siinä kerrontatavassa on jotain rättömäistä. Aikamme suuria mysteerejä.
Ja toki Markun kontribuutioille Circlen levyillä nyt näin yleensäkin jo
Last edited by Kalossimies (22.01.2012 18:17)
olen aina ajatellut että se on lehtisalo.
paras biisi toki
olen aina ajatellut että se on lehtisalo.
voip olla juu
rättö ei kumminkaan
Pitääpäs kuunnella jossain vaiheessa taas ja pohtia tuota. Lehtisalo ei oo kieltämättä tullut mieleenkään...
In the meantime, Kirkle ja Sokea piste VV:lla ens kuun 19. päivä.
ydinaukio wrote:olen aina ajatellut että se on lehtisalo.
voip olla juu
rättö ei kumminkaan
Peltola mainitaan (levy-, ei biisikohtaisissa) krediiteissä joten luulen et se on se.
Älä päästä painiks sitä
ydinaukio wrote:olen aina ajatellut että se on lehtisalo.
voip olla juu
rättö ei kumminkaan
Rättö se kuulemma on.
bernardblack wrote:ydinaukio wrote:olen aina ajatellut että se on lehtisalo.
voip olla juu
rättö ei kumminkaan
Rättö se kuulemma on.
ei voi olla, täysin erilainen ääni.
samulj wrote:bernardblack wrote:ydinaukio wrote:olen aina ajatellut että se on lehtisalo.
voip olla juu
rättö ei kumminkaan
Rättö se kuulemma on.
ei voi olla, täysin erilainen ääni.
Rättö on oikea satakieli, kuten Tenho Tuisku. Ässät suhahtaa kyllä tutunoloisesti.
Oisko iha kreisi ajatus ****kysyä Mika Rätöltä****?
Oisko iha kreisi ajatus ****kysyä Mika Rätöltä****?
Oisko iha kreisi ajatus ****kysyä kansien tekijältä****, että miksi ei oo selkeästi merkitty kappaleen lopun puhujaa, että ei tarvii spekuloida?
HAH!
:salut: