You are not logged in.
jookcha wrote:psykokarkki wrote:dr. john - gris-gris CD
kova levy dr. johnille vois kyl joku perustaa topicin
kannatan muuten tätä ehdotusta, koska edelleen tohtori jussin myöhempi tuotanto jäänyt vieraaksi ja kaipaisin vinkkejä sekä asiantuntevaa kommentointia
Mut toisaalta, oma apu paras apu.
Joopa, totuushan on se, että meikäläisen Dr. John -fanitus ei ole edennyt Gris-Grisiä pidemmälle. Eipä sillä, kyseisen albumin kuuleminen oli aikoinaan aikamoinen paukku ja wtf-kokemus. Ihan samalla lailla ei se enää nykyään hämmennä mieltä, mutta ilahduttaa kuitenkin joka kuuntelukerralla ylittämättömällä hämyisyydellään.
Asiantuntevammilta tahoilta kaipaisi jonkinlaista osviittaa, että mitkä ovatkaan ne Dr. Johnin paremmanpuoleiset levytykset, lähinnä tuolta spykedeelisemmältä puolelta?
Äxästä sais tällä hetkellä huokeaan 4,90 euron kappalehintaan Gris-Grisin lisäksi esim. albumeita Gumbo, In the Right Place ja Sun, Moon & Herbs. Kannattavia ostoksia?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kesällä 2009 palattiin NYC:n lomalta Helsinkiin, ja samalla lennolla saapui Suomeen myös Dr. John, jolla oli keikka Rauma Blues-festareilla, tjms. Helsingin päässä mentiin peräkkäin passitarkastukseen, ja vaimo usutti mua koko ajan, että mee nyt sanomaan sille käsipäivää, mut emmä kehdannu... Näin jälkikäteen voin sanoa, että nyt vähän harmittaa se ujostelu.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Äxästä sais tällä hetkellä huokeaan 4,90 euron kappalehintaan Gris-Grisin
Kah, Oulusaki ois yks, pitäiskö muka mennä kaupungilla käymään
bernardblack wrote:Äxästä sais tällä hetkellä huokeaan 4,90 euron kappalehintaan Gris-Grisin
pitäis vaikka oulun bussit
hezma wrote:bernardblack wrote:Äxästä sais tällä hetkellä huokeaan 4,90 euron kappalehintaan Gris-Grisin
pitäis vaikka oulun bussit
Ehkä oon ovela ja meen autolla ku kaupasaki pitäis kai viikonlopuksi käyvä
Kesällä 2009 palattiin NYC:n lomalta Helsinkiin, ja samalla lennolla saapui Suomeen myös Dr. John, jolla oli keikka Rauma Blues-festareilla, tjms. Helsingin päässä mentiin peräkkäin passitarkastukseen, ja vaimo usutti mua koko ajan, että mee nyt sanomaan sille käsipäivää, mut emmä kehdannu... Näin jälkikäteen voin sanoa, että nyt vähän harmittaa se ujostelu.
cool story bro
Gumbo, In the Right Place ja Sun, Moon & Herbs. Kannattavia ostoksia?
Onhan ne.
Eka levy on enemmän psykedelia voodoo-bluessia, mutta esimerkiksi tolla 'In the Right Place' soittaa taustabändinä itse METERS.
Last edited by jaxen (27.01.2012 09:39)
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
Paperilla mielenkiintoisin jannu ikinä, käytännössä kuitenkin yliarvostettu mutisija.
Eli toisin sanoen rämebluussin Neurosis
Älä päästä painiks sitä
Gris-Gris on täyttä kultaa, jotku muutkin jutut ihan ok.
Mut Gris-Gris
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pitänee tänään illalla kuunnella, ollut vielä muita kiireitä. paras olla niin hyvä kuin väitätte ;)
exuman eka levy kyllä parasta koskaan. gris gris tais olla jees, en musita siitä mitään.
exuman eka levy kyllä parasta koskaan. gris gris tais olla jees
Pelkään että ajatukseni tulee olemaan sama, vähä jänskättää siis
ydinaukio wrote:exuman eka levy kyllä parasta koskaan. gris gris tais olla jees
Pelkään että ajatukseni tulee olemaan sama, vähä jänskättää siis
Nonii. Eihän tällä oo mitään jakoja Exuman kans, mutta ohan tää silti hyvä
Äxästä sais tällä hetkellä huokeaan 4,90 euron kappalehintaan Gris-Grisin
Tilasin. Kiitti vinkistä
Last edited by Tolto (27.01.2012 18:15)
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Exuma
Gris-Gris
This must be what jail / I will scratch
Remedies löyty käppänä kirpparilta, ja on jostain ekan ja myöhemmän välimaastosta. "Mardi Gras Day" tietenkin mahtava. Sit oli kirjastosta lainassa boksi, jossa ohuina siivuina levyt Gris Grisistä In the Right Placeen sans Remedies. Kaikki hyviä ja kuunteluttavia, Gumbo pyöri eniten soittimessa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
mikä tää exuma on ja miten liittyy dr. johniin?
No vähä samanolosta voodoo-kamaa Bahamalta, eikai se sillee muuten liity mitenkään.
edit: kuuntele nuo kulkiyan postaamat youtubet^
Last edited by hezma (27.01.2012 19:51)
MC Rebennack
joo enpä nyt tiedä tosta dr. johnistakaan, onhan se ihan jees, mutta ei nyt mitään suurta valaistumista tarjonnut muutamalla kuuntelulla, nyt kävi näin.
joo enpä nyt tiedä tosta dr. johnistakaan, onhan se ihan jees, mutta ei nyt mitään suurta valaistumista tarjonnut muutamalla kuuntelulla, nyt kävi näin.
kuuntele paremmin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
psykokarkki wrote:joo enpä nyt tiedä tosta dr. johnistakaan, onhan se ihan jees, mutta ei nyt mitään suurta valaistumista tarjonnut muutamalla kuuntelulla, nyt kävi näin.
kuuntele paremmin
Jep, psykokarkki on väärässä.
no täytyy jatkaa harjoituksia
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hyvä Hantta näytä niille!
Älä päästä painiks sitä
Babylon (1969) saapu, eikai kauheasti eroa Gris-Grisistä, ehkei ihan niin hämyinen (?), mutta tuskin yhtään huonompi.