You are not logged in.
Joo toi olikin Majakanvartijaspektaakkeli. En ollu sitä ite noteerannu mutta musta toi on sen parhaiten ja ilmeisesti esiintymiseltään hiotuin levy livesoittoon joten hyvä vaan. Vähän niillä jotenkin rytmit sekoili parissa kohtaa ja samoin tuli paikka paikoin semmonen fiilis että voisivat sekoilla vähemmän ja soittaa enemmän mut helvetti tän takiahan tän orkan näkeminen onkin semmoinen spektaakkeli. Hyvin menee Ville.
Älä päästä painiks sitä
Hö, jos oisit myyny halvemmalla niin oisin toki ottanu
Kauheen kallis oli
..mutku aattelee että sain äskön kaks muuta Leinosta yhteensä vitosella niin ohan se keskihinta kuiteski ihan jees
(lisäks epäilen että tuo toinen huutaja on joku myyjän feikkinimimerkki jolla se korotteli hintaa
)
Muistaakseni tuosta levystä on makseltu huuto.netissä yli 30e:täkin joten tuo 15e on ihan sopuhinta. Itse taisin 2002 maksaa hymyssä suin yli 20e.
Ja onhan toi ehdottoman kova livelevy! Onnittelut!
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Oli kyllä hyvä, mut tykkäsin syksyn Korjaamon Leinonen-Lastumäki duokeikasta vielä paljon enemmän. Jotenkin jäi sellainen fiilis että toi klassikkoalbumikeikka formaattina ei kuitenkaan ole Villen tapauksessa se paras mahdollinen, vaan homma toimii vielä paremmin kun ei yhtään tiedä mitä seuraavaksi tulee. Ainakin mulle miehen levyt yhteensä on kovempi juttu kuin mikään yksittäisistä levyistä. Siitä toki samaa mieltä että Majakanvartija-levy sinänsä sopii ihan hyvin klassikkokeikalle, ja väliaikashow oli hauska.
hezma wrote:Hö, jos oisit myyny halvemmalla niin oisin toki ottanu
Kauheen kallis oli
..mutku aattelee että sain äskön kaks muuta Leinosta yhteensä vitosella niin ohan se keskihinta kuiteski ihan jees
(lisäks epäilen että tuo toinen huutaja on joku myyjän feikkinimimerkki jolla se korotteli hintaa
)
Muistaakseni tuosta levystä on makseltu huuto.netissä yli 30e:täkin joten tuo 15e on ihan sopuhinta. Itse taisin 2002 maksaa hymyssä suin yli 20e.
Yli 40 eurollakin on mennyt. Mut hintataso tais laskea Jalokivikokoelman jälkeen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
miljoona miljoona miljoona spämmiä
Älä päästä painiks sitä
hezma wrote:hiirimattona wrote:Valumon livet kyl kandee ostaa.
Meinasin päivällä huikata topikkiin että mulla olis toi ehkä myynnissä mut enpä sit huikannu ja taitaapi olla myöhästä
Ellei joku muu tartte?
Minä minä minä! Ostan heti!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
janne m. wrote:hezma wrote:hiirimattona wrote:Valumon livet kyl kandee ostaa.
Meinasin päivällä huikata topikkiin että mulla olis toi ehkä myynnissä mut enpä sit huikannu ja taitaapi olla myöhästä
Ellei joku muu tartte?
oon ekana jonossa
huutokauppa
salainen huutokauppa alkoi jo
Joo-o, olihan tää sellaista hulinaa mitä sopi odottaakin, mut joku viimeinen eeppisyys tästä vähän tuntui uupuneen. Porukkaa oli kieltämättä vähänlaisesti ja alussa oli hyvinkin ristiriitaisen näköistä kun bändi sekoili ja veivasi täysillä salille, jonka yleisö istui kymmenen metrin päässä siellä salin kiertävällä penkillä. Tai emmätiä, mut mun mielestä hyvän tunnelman luomiseen tarvitaan kans se, että yleisö on esiintyjää lähellä. [insert suomalais-motivaattori here (vaimikäsenyon)]
Mutta kyllähän tota heittäytymiskykyä on pakko ihailla. Kuten tuolla aiemminkin jo sanottiin niin sinälläänhän tällainen sekoilu oli odotettavissa (siinä missä se Korjaamolla tuli ihan sillä halolla päähän-meiningillä), mut mielelläänhän tota tykitystä kattoo uudelleenkin. Ja melkoinen Ville Leinonen -show'han tää alusta loppuun oli, kun oli se väliaikanumerokin vielä, joka toki oli ihan mainio! DVD tuli kans hankittua, mut vielä en oo siihen ehtinyt syventyä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Ja melkoinen Ville Leinonen -show'han tää alusta loppuun oli, kun oli se väliaikanumerokin vielä, joka toki oli ihan mainio!
Voisko joku lyhyesti kertoa, mitä tuo väliaikanumero piti sisällään?
En tiiä mitä Tavastialla vedettiin, mut tuolla Ville ainakin tuli lavalle valkoisessa pikkutakissa ja veti taustanauhan kanssa biisit Rakkaus on hellyyttä ja Pieni ja lämpöinen.
Aika diippiä settiä tää kuunnelma!
Helkkarin hyvin toteutettu, tästähän sais jonkun isommankin projektin varmaan pyöräytettyä.
Last edited by Kalossimies (21.01.2012 15:29)
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
![]()
Alive II pitää kyllä!
Levyalesta tosiaan sai vinyylinä kympillä. Ehdottomasti hintansa arvoinen "Lisää raskaussoutuista erotiikkaa" vai mites se yks välispiikki siinä nyt menikään...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
janne m. wrote:hezma wrote:hiirimattona wrote:Valumon livet kyl kandee ostaa.
Ellei joku muu tartte?
Sori Turku ehti eka
Näyttäs parhaillaan olevan taas huuto.netissä tuo myynnissä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Hyvät ystävät. Tämä Majakanvartijan-facebooktili jää tämän viestin jälkeen päivittämättömäksi. Lopetamme tilin, koska sen otsikko on vanhentunut ja facebook-sääntöjen mukaan otsikkoa ei voi vaihtaa, jos tilillä on yli 100 tykkääjää. Ville Leinosen uusi artistitili avatuu nyt jatkaen tehtävää eteenpäin. Tervetuloa!
terveisin Ville ja tiimiläiset
Änkyröijät gonna änkyröi
Haavisto vaikuttaa paitsi monipuolisesti sivistyneeltä myös sellaiselta henkilöltä, jonka ei ole pakko sivistyneisyyttään joka hetki korostaa.
Joku rovaniemeläinen rillipirukin joka on koko uransa keskittänyt lähinnä pervoja sisäpiirivitsejä sisältävien kasettien tehtailuun ja rengin spämmimiseen on kans messissä. Ihan paska taiteilijakin se on - viimeistään nyt, eiks niin?
Last edited by Kalossimies (23.01.2012 21:03)
Nälkä.
Menkääs johonkin pressatopikkiin jatkoille
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
hezma wrote:Hö, jos oisit myyny halvemmalla niin oisin toki ottanu
Kauheen kallis oli
)
No nyt se tuli, jee. Kiva sillee ku yli puolet biiseistä on semmosia joita ei edes studiolevyillä ole
ps: huutonetisä näky olevan toinen samanmoinen myynnisä samalla myyjällä (mut on kyllä virheellisesti merkannu että 671/700 ku mä sain sen)
ps: huutonetisä näky olevan toinen samanmoinen myynnisä samalla myyjällä
(mut on kyllä virheellisesti merkannu että 671/700 ku mä sain sen)
tai sitten sillä on useampi samalla numerolla
niin miltäs ajalta toi olikaan ja millaista julkaisematonta settiä löytyy?
Turku hei! Sori, sulle lähtee vasta huomenna aamulla postia näis tän topikin merkeis!
Privana tämmöset, topikille bannia ja kirjottaja testikkeliin
organizing the boy scouts for murder is wrong
Toi on niinq Valumon kolmas levy.
Biisit:
01 - Ratsastan sun luoksesi taas
02 - Tähtityttö (ekalta)
03 - Yöaikaan
04 - Kultahippuhapsi (Kimaltavia...)
05 - Miljoona ruusua
06 - Dandy
07 - Pikkusisko (Kimaltavia...)
08 - Lemmenlaiva (ekalta)
09 - Kun kohdattiin
10 - Enkeli (ekalta)
11 - Rantakoivun alla
Eli kolme biisiä ekalta Valumolta, kaks biisiä tokalta ja 6 "uutta".
hezma wrote:ps: huutonetisä näky olevan toinen samanmoinen myynnisä samalla myyjällä
(mut on kyllä virheellisesti merkannu että 671/700 ku mä sain sen)
tai sitten sillä on useampi samalla numerolla
2001 keväältä.
Julkaisemattomia ovat Kun kohdattiin- ja Rantakoivun alla-coverit.
Dandy, Ratsastun sun luoksesi taas ja Miljoona ruusua löytyvät Jalokivikokoelmalta.
Soundissa olleesta mainoksesta muuten huomasin, että Aaukeaaukeaaukeaa on 500 kpl:n rajoitettu painos.
Last edited by Jophiest (25.01.2012 18:22)
Turku hei! Sori, sulle lähtee vasta huomenna aamulla postia näis tän topikin merkeis!
Privana tämmöset, topikille bannia ja kirjottaja testikkeliin
Turku kuittaa
psykokarkki wrote:niin miltäs ajalta toi olikaan ja millaista julkaisematonta settiä löytyy?
ei oo
03 - Yöaikaan
sinkkubiisi
hezma wrote:psykokarkki wrote:niin miltäs ajalta toi olikaan ja millaista julkaisematonta settiä löytyy?
ei oo
Mittee? Tokako sitte? Intternets väitti että ois Kimaltavien jälkeen tullu
bernardblack wrote:hezma wrote:psykokarkki wrote:niin miltäs ajalta toi olikaan ja millaista julkaisematonta settiä löytyy?
ei oo
Mittee? Tokako sitte? Intternets väitti että ois Kimaltavien jälkeen tullu
nussin pilkkua: Taikayön tiellä oli spessujulkaisu faniklubilaisille, ei sitä voi laskea yhtyeen kolmanneksi albumiksi
pilkun nussimiselle :peul:
:puel: