You are not logged in.
Tempalta putoomassa uutta poljentoo:
SP:MC & LX ONE - Hunted/Oh My Gosh
Deep Medillä aikaisemmin julkaistua:
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Tempalta putoomassa uutta poljentoo:
SP:MC & LX ONE - Hunted/Oh My Gosh
Deep Medillä aikaisemmin julkaistua:
&
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Oho kämmi kävi! Toastihan se siellä hölöttää eikä Youngsta. Ainii ja Deep Medilla viime kuussa julkaistu versio on soundeiltaan aika paljon sliipatumpi, mut täs alkuvuoden mixissä potkii noi rummut paljon paremmin. Cannot help but luuuv the tribal feeling!
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mä tykkään tosta dubsteppaavasta possusta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Syksyn odotetuista debyyttikokopitkistä tuomiot on:
Jokerin The Vision = odotetun paskaa, tai no hieman alle 50% vanhemman tuotannon tasoista tiukkaa settiä (johtuu varmaan siitä että mukana on esim Tron ja My Trance Girl), mutta uusi tuotanto kohtuullisen kuraa
Kuedon Severant = odotetun kova. Yllätti tyylimuutos EP:ihin verrattuna, mutta toimii ja kuulostaa tuoreelta. Suosittelen.
Syksyn odotetuista debyyttikokopitkistä tuomiot on:
Jokerin The Vision = odotetun paskaa, tai no hieman alle 50% vanhemman tuotannon tasoista tiukkaa settiä (johtuu varmaan siitä että mukana on esim Tron ja My Trance Girl), mutta uusi tuotanto kohtuullisen kuraa
Kuedon Severant = odotetun kova. Yllätti tyylimuutos EP:ihin verrattuna, mutta toimii ja kuulostaa tuoreelta. Suosittelen.
Kuedo on toiminut mullekin. Tosi väkevätunnelmainen levy, jolla toi alleviivaava, dystooppinen Blade Runner -fiilistely toimii hienosti. Ei mikään vuoden 2011 soundin embodimentti, mutta mitäs siitä, kun synat vaikeroi ja rumpukoneet napisevat siististi. Suunnanmuutos future bass- ja wonky shit -meiningeistä tosiaan melkoinen, mutta kai siitä oli jollain ep-jutuilla jo viitteitä.
edit: Tai no onhan toi sikäli aikansa näköistä musaa, että suttuisten referenssien nouto menneiden vuosikymmenien popkulttuurikuvastoista tuntuu olevan nyt kovis juttu.
Last edited by Folkhälsan (12.11.2011 14:08)
Vuoden nuori muotoilija.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Goddamn Dubstep night. Anyone who so much as wubs in my general direction is getting puked on.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Onks tää nyt enää dubsteppiä? En tiiä. Miellyttävä reggaepop.
Ei
shy fx
Valitettavasti on käynyt rosvo.
skrillexille oma topikki
oma topic testikkeliin tah spämmifarmiin kuten nickelbackilläkin on
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
toki mun siskontyttö kuuntelee tota
how they run this show.
nickelback on kevyemmässä
how they run this show.