You are not logged in.
Poll isiis,
sori siis
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (06.04.2020 04:37)
Entäs Lennonin Happy Xmas(War Is Over)? Paras joululaulu minusta.
Mutta sitten itse asiaan. Aika vähän olen Policea tai Stingiä levymitassa kuullut, mutta yksittäiset biisit silloin tällöin ovat toimineet. Sting oli muuten yllättävän hyvä viime kesänä Porin Jazzeissa. Soitti mm. loistavan coverin Beatlesin A Day In A Lifesta. Niin ja mainitaan nyt vielä, että ilmaiseksi sain lipun, tuskin olisin mitään alkanut maksamaan.
Every Breath You Take on tosiaan jo puhkisoitettu.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tuskinpa kukaan ihminen ansaitsee neljää tai viittä laukausta selkäänsä lähietäisyydeltä ammuttuna. Kyllähän eilen tuli kyynel ruokapöydässä silmäkulmaan kun Happy Xmas(War Is Over)? soi radiosta.
The Policea ja Stingiä on tullut sitten muuten vain välteltyä; tutut hitit on tiedossa mutta ei senkään takia (tai juuri siksi) ei ole ikinä tullut halua tutustua syvällisemmin. Yksi syy lienee myös Stingin rinnastaminen feikkien hihhulien, kuten Bono, kategoriaan. Ei se kuitenkaan ihan NIIN paha ihminen ole!
Message in the Bottle ja Bring on the Night on ainaki sairaan kovia biisejä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mitähän tässä nyt sanois... imagine on ihan sairaan hieno biisi, en kyllästy varmaan ikinä, ja sting on tosiaan aika samassa sarjassa bonon kanssa, mutta kaikesta huolimatta policella oli jokunen íhan ässä biisi. message in the bottle ja don't stand so close to me, ainakin, olkoonkin että muistaakseni tekivät jälkimmäisestä uuden version jollekin kokikselle, ja se oli ihan paska.
Kova bändi oli joo, ja Copeland on yksi suosikkirumpaleistani kautta aikain.
Mulla on viime aikoina ollut lievää poliisi-intoa. Vaikka niillä on jotain tosi ärsyttävää skeidaa, niin ainakin kaksi ekaa kestävät edelleen uljaasti (omistan ne vinyylinä) - pitäiskin ne loput kuunnella pitkästä aikaa. Vaikkakin sanoitukset on melkein aina hirveetä paskaa. Nyt suosikkibiisi on Truth hits everybody.
en tiä, hulluilla päivillä kattelin vähän niitä levyjä taas mut ehkä jos olis joku hyvä kokis (ja jolla EI oo sitä don't stand so close to me'n kammottavaa uusinta-86tms. versiota vaan originaali) niin vopis harkita eli vinkatkaa jos semmonen on. mut ehkä ostan eka sen phil collinsin hittikokiksen, täytyy sentään hoitaa asiat jossain tärkeysjärjestyksessä.
mainitsinko jo että yhtenä aamuna kuulin radiosta every little thing she does is magic -piisin ja se oli ihan parasta ikinä -osastoa, oikein tuli sellanen nostalginen fiilis ja tuntu että pakko ois se levykin hankkia.
Don't Stand So Close To Me on aivan hiton upea biisi.
Olin kuullut sen viimeksi ehkä 10 vuotta sitten, ja sit yllättäen tuli radiosta eräässä välimeren rantakämpässä viime syksynä. Olin aika fiiliksissä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mun mielestä tämä toinen, pidempi versio biisistä ei kyllä ole yhtään niin hyvä. Joten samaa mieltä psykokarkin kanssa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
No nyt sain vihdoin alkuperäisen biisin kuulolle. Chorus-soundi on lähes yhtä jumalainen kuin Byrdsillä parhaina päivinään
No nyt sain vihdoin alkuperäisen biisin kuulolle. Chorus-soundi on lähes yhtä jumalainen kuin Byrdsillä parhaina päivinään
Hyvä vertaus!!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Noh lähinnä se, että aiheuttaa samoja fiiliksiä mussa, iho lähes kananlihalla kun kuuntelen nyt repeatilla. Soundillisestihan nuo kaksi ovat aika erilaisia. Yritin vähän etsiä tietoa, niin löyty aika jännä juttu:
[quote:000bdb6f86]What was that wah/flanger type effect(s) you used on your bass
in the earlier days of the Police?
Sting: I used to double all the bass lines on my fender guitar so you played
to octaves, any flanging was basically a mistake on my part.[/quote:000bdb6f86]
[quote:563ae56946="Laatu"]Noh lähinnä se, että aiheuttaa samoja fiiliksiä mussa, iho lähes kananlihalla kun kuuntelen nyt repeatilla. Soundillisestihan nuo kaksi ovat aika erilaisia. Yritin vähän etsiä tietoa, niin löyty aika jännä juttu:
[quote:563ae56946]What was that wah/flanger type effect(s) you used on your bass
to octaves, any flanging was basically a mistake on my part.[/quote:563ae56946][/quote:563ae56946]
Sitä mä tarkotin. Molemmat aiheuttavat ärsytystä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:71fd9a712c="ex-kolja"][quote:71fd9a712c="Laatu"]Noh lähinnä se, että aiheuttaa samoja fiiliksiä mussa, iho lähes kananlihalla kun kuuntelen nyt repeatilla. Soundillisestihan nuo kaksi ovat aika erilaisia. Yritin vähän etsiä tietoa, niin löyty aika jännä juttu:
[quote:71fd9a712c]What was that wah/flanger type effect(s) you used on your bass
to octaves, any flanging was basically a mistake on my part.[/quote:71fd9a712c][/quote:71fd9a712c]
Sitä mä tarkotin. Molemmat aiheuttavat ärsytystä.[/quote:71fd9a712c]
En arvannut!
Ite oon tykkäilly tosta Ghost In The Machinesta.
En jaksa asiakirjoittaa mut ei se ole huono
Entäs Lennonin Happy Xmas(War Is Over)? Paras joululaulu minusta.
varpunen jouluaamunapas.
btw, parempi puoliskos muuten joskus näitä pollareita miulle soitteli, vähän alusta taisin joistain piiseistä tykätäkin. vois joskus latailla vaikka.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
jostain syystä oon miettiny et vois ostaa sen cd-boxin näiltä, vajaa 50e kustantais. siinä kai on suunnilleen kaikki mukana?
mut eka se phil collinsin hits-kokis
synchronicity I on muuten ihan tajuttoman kova biisi.
vitut oo
Älä päästä painiks sitä
ostin policen kokiksen kun eurolla sai, nyt sain kuunneltua ja työstähän se kävi. on niillä pari hyvääkin biisiä mut siinäpä se. spåm spåm ja sillee. sanat oli mukana, olipa muuten aika kökköjä lyriikoita, nyt soi leevi and the leavings, joten offtopic ja alas tämmöiset topiikit, fuck the police
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Oon näköjään ollu väärässä vuonna 2007. Ken ois uskonu.
Älä päästä painiks sitä
panda bear tykkää, kaikki on anteeksi annettu
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eilen tuli radiosta joku Policen biisi. Ja sit mä tajusin, että täähän vois olla oikeesti hyvää musaa. Ja niinhän tää onki.