You are not logged in.
Kukaan ei oo tainnu mainita tätä vielä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ei hakkaa alkuperäistä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
en tiedä miksi osallistua tällä, mutt mun tää nyt ainakin
niin ja tää, mutta nykyään kuuntelen alkuperästä mieluummin, kun olen kuluttanut tän ihan puhki
viel yks.
Pate Mustajärvi - Rock N' Roll Itsemurha
Vetäispä Pate kaikki maailman biisit
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
EI tietenkään hakkaa alkuperäistä, mutta pääsee hämmentävän lähelle. Pikemminkin muuttaa koko paradigman. Viime aikoina tullut kuunneltua niin vähän mitään basso-kitara-rummut-ränttäntänttää, että nyt kun kerrankin pisti soimaan, niin täähän kolahtaa oikein kunnolla.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
EI tietenkään hakkaa alkuperäistä, mutta pääsee hämmentävän lähelle. Pikemminkin muuttaa koko paradigman. Viime aikoina tullut kuunneltua niin vähän mitään basso-kitara-rummut-ränttäntänttää, että nyt kun kerrankin pisti soimaan, niin täähän kolahtaa oikein kunnolla.
Tää on ihan hauska, mut ei hakkaa alkuperästä. Mummielest.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En tiedä onks oikeestaan parempi ku alkuperäinen, mut ihavvitunkova coveri meikästä. Tosi erilainen fiilis tästä tulee ku elkuperäisestä. Meniks se nyt niin, et Marvin teki biisin jollekki nuorelle tyttöystävälleen ja kyllähän tuo Madden tilanteeseenki sopii sit ku nyrkki silmään
Mangojauhe goddamn.
No ei kyllä vältsiin hakkaa MUT IHAN VITUN KOVA
Sonic Youth Coveri Neil Youngin Computer Agea
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Wedding presentin versio Tom Waitsin Red shoes by the drugstoresta on hiton hyvä. Ei tunnistais jos ei tietäis alkuperäistä:
]
:peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bob hundin ruotsinnos ett fall och en lösning pere ubun the final solutionista. ehkä se on teknolokia tai jotain, mut koirasten versiossa on jotenkin enemmän meininkiä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
bob hundin ruotsinnos ett fall och en lösning pere ubun the final solutionista. ehkä se on teknolokia tai jotain, mut koirasten versiossa on jotenkin enemmän meininkiä.
Ohan se paljon menevämpi. Noihan teki hyvän version myös I Wanna Be Your Dogista!
organizing the boy scouts for murder is wrong
No ei kyllä vältsiin hakkaa MUT IHAN VITUN KOVA
Sonic Youth Coveri Neil Youngin Computer Agea
Toinen vetävä coveri samalta levyltä:
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^ nyt jäi vaivaamaan että mikä kun googlekaan ei auta (duunin youtube-esto taas kerran ). toivottavasti pixiesien winterlong, koska se on ainaki hyvä, ja oliko nick caven helplesskin ihan ok
mulla oli kai kohtuuttomat odotukset, dinosaur jr soittamassa neil youngia joten pettymys oli suuri kun tuo lotta love oli sitten ihan muuta mitä tilasin, mut makuja on monia
:peuk:
On se kyl kova mut mistä mahtaa olla koveri?
Toi "Joku muu nyt valmentaa sun joukkuettasi" on hirveen hellyttävä kohta.
Älä päästä painiks sitä
hrmunoita wrote::peuk:
On se kyl kova mut mistä mahtaa olla koveri?
Toi "Joku muu nyt valmentaa sun joukkuettasi" on hirveen hellyttävä kohta.
Jenni Vartiaisen Missä muruseni on.
Älä päästä painiks sitä
:rockhands:
Älä päästä painiks sitä
Älä päästä painiks sitä
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
en ole kolmekybänen emoboy