You are not logged in.
Tämä siis.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kaksi kappaletta ja toinen on parhaita popkappaleita ikinä ja tää uudempikin on tosi hyvä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mitääh. Uusi biisihän on aivan kaameaa kuultavaa. Sen sijaan Fridayn dubstep-remixiä tulee kuunneltua vieläkin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
^ Mä tykkään My Moment
Hämmentää kyllä kaikki Rebecan miljoonat heittaajat. Tää planeetta on iha seko
Last edited by E (26.08.2011 18:57)
yhä kiinnostas keikka/kiertue
bzort glorf bööth
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Jotenkin tosta introsta tulee iloiselle mielelle
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kertsi oli heikohko, mutta muuten kova styge
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Viime viikolla julkaistiin yli 23 miljoonaa YouTube-katselua keränneen laulaja Rebecca Blackin mukaan nimetty linux-käyttöjärjestelmä RebeccaBlackOS.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei ehkä ansaitse omaa otsikkoa, mutta samassa genressä mennään.
Kalkkunan käyttämiselle mikrofonina
Fridaysta tuttu räppäri kalkkunapuvussa
Vetääkö kukaan Helsingissä dj-settiä joka sisältää pelkästään näiden rikkaiden tenavien pop-tähtilarppausbiisejä? Voisi kerrankin mennä katsomaan jotain tyyppiä soittamassa muiden biisejä.
Last edited by qdes (13.11.2012 01:21)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ronskille videolle
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.