You are not logged in.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
So far diggaan enempi ku Freedomista. Tästä tulee vissiin leffa ensi vuonna levitykseen?
Mangojauhe goddamn.
tiptoo wrote:anzut wrote:tiptoo wrote:Luen Donna Tarttin The Secret Historya. Muuten vaikuttaa tosi hyvältä, mut mua häiritsee, kun en osaa oikein sijoittaa tota oikealle vuosikymmenelle. Tapahtuuko nää koulujutut 80-luvulla? Oletan, et ainakin gintsu on lukenu tän...auttakaa!
Yks parhaita kirjoja ikinä! Oon olettanut että kouluajat sijoittuis 80-luvulle, mutta mitään perusteluja en kyllä osaa sanoa. Paitsi että kirja on ilmestynyt 90-luvun alussa.
Näin itsekin ajattelisin samoin perustein sekä siksi, et jossain bileissä hipsterillä oli Gaultierin liivi. Kummastelin vaan kohtaa, missä joku hahmo oli ihan et W00000T, ku sille kerrottiin, et kuussa on käyty heh.
Googlaamalla jollain sivulla näkyi kans tägi 1980s. Näillä mennään siis eteenpäin!Mun mielestä tossa on tahallaan luotu sellainen mystinen "ajaton" dandyilmapiiri missä ne kreikanlukijat elää, tyyliin joku ikuinen 20-luku vaikka "ulkopuolella" taitaa olla 80-luku. Ja osa niistä tyypeistä on niin syvällä siinä hommassa että onnistuu ignoroimaan myös nykyhistorian melkein täysin.
Joo tää selvis sit kun pääsin pidemmälle kirjaan. Diggasin ihan loppuun saakka kirjasta kyl. Lainasin kämppikselle kun sitä kiinnosti, mut en oikeen saanut keskustelua aikaiseksi, kun sen ainoa pointti oli kummastella miksi ne henkilöt luki niitä klassikoita yliopistossa kun he Italiassa lukevat ne jo lukiossa
Mangojauhe goddamn.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pakko olla hyvä
Nyt on Stephen Fryn Virtahepo tullu kirjastoon. Panenpa varauksen vetämään.
Pakko olla hyvä
Nyt on Stephen Fryn Virtahepo tullu kirjastoon. Panenpa varauksen vetämään.
No on! Ja koskettava.
Tein tälläsen kirjaprofiilin, jotta löytäisin taas monen vuoden tauon jälkeen lukuintoilun. Jos joku muu on tuolla niin saa lisätä kamuksi. Lukemattomia kirjoja on hyllyssä ties kuinka monta ja monta kuukautta olen lämmennyt ajatuksesta, että jaksaisin taas pysähtyä lukemaan myös kotona. Matkoilla tulee aina luettua kulkuvälineissä. Olen asettanut tavoitteeksi lukea ensi vuonna vähintään 2 kirjaa kuukaudessa. Ei se monta ole, mutta siitä on hyvä alkaa. Mietin myös sitä, että jos ja kun ensi syksynä muutan ulkomaille niin että kandeiskohan sitä ostaa joku tollanen elektroninen lukulaite, koska en oikein osaa lukea kirjoja englanniksi? Tai en oikeestaan ole koskaan rohjennut edes yrittää. Kyllä mä sarjiksia ja sanomalehtia ihan hyvin jaksan lukea, että toisaalta miksen sitten kirjojakin. hmmm. Mutta noi digikirjat suomeksi taitaa sitten lopulta olla aika kalliita, vaikka ovatkin vähän halvempia kuin paperiset. Digeillä on kai suurempi alv. kuin tavallisilla meillä täällä Suomessa. Onko kokemuksia noista laitteista?
Last edited by leposi (05.12.2011 22:43)
Nyt tekis mieli lukasta Palsan päiväkirjat uusiks. Parasta ikinä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Luen päinvastaisessa järjestyksessä ku tiptoo: vuosi sitten luin correctionsin ja nyt menee freedom.
molemmat hyviä, correctionsin loppu oli vähän hutera, odotan innolla miten tää freedomin kanssa käy.
huikeeta henkilökuvausta ainakin, vie mukanaan.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Röyhkä ja Metso - Rajantakainen Karjala
ollu kesken jo pari kuukautta. jos nyt sais junassa luettua loppuun.
^ hemmetin kova
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^ hemmetin kova
Olihan se helvetin hieno. Kaikki lukemani (Border Trilogy ja The Road) McCarthyt on toki olleet todella hyviä. Suttreeta vois sitten seuraavaks kokeilla.
nyt kuitenkin menossa tää:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ja Hampshire: Spinoza
Seuraavax alotan.
Last edited by barton_funk (08.01.2012 15:02)
Tämä olikin viimeinen Adrian Mole -kirja, joka oli vielä lukematta.
sain juuri tämän 925 sivusen mammutin luettua, vaiks olin vähän lupaillut etten enää lue murakameja (paitsi ehkä hardboiled) kun tuntuu et ne on vähän noh. toistelevia? mut positiivisesti yllätyin ja pituudeksi hämmentävän nopea lukea (meni vaan muutama päivä). paljon parempi kuin kafka on the shore, ei kyl wind-up bird chronicleen tasolla. muutamat jutut jotka oli sillei "meeeeh" (and maybe there could have been some heavier editing kun joitakin liian toistelevia osuuksia jne) mutta kokonaisuudessaan en kadu yhtään tämän pläräämistä, mahtava mood ja käteen jäi mieltä ihan mukavasti hierovia ajatuksia ja tunteita. sarjassamme siis AN ERITTÄIN MUKAVA READ.
samalla koettu ensimmäinen kindle-lukeminen (aloitin ystävän ipadilla ja sit jatkoin läppärillä ja iphonella. läpprillä ei oo ideaalisinta lukea, mut pienimmällä fontilla lukeminen on-the-go iphonen kindlellä oikeasti suht näppärääkin. vaiks olenkin sanonut et I'LL NEVER niin ehkä jossain tapauksissa tuo ei ole huonoin menetelmä. ja varmasti jos ois ipad tai kindle lukisin enemmänkin sähköisesti mut enpä varmaan vielä taivu tuohon)
Last edited by mitten (09.01.2012 16:43)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
^Otin lainaan kirjastosta, ku vaikutti mielenkiintoselt
tämä koluttu nyt kipeenä läpi muutamassa päivässä, imho paljon tiukempi veto kun edellinen kirja, joka oli sarjassa kyl pohja-noteeraus ja alkoi miltei touhu tylsistyttämään. mut pelastettu! ja innolla odotetaan nyt ikuisuuden? seuraavaa kirjaa jonka kirjoituskin vielä kesken. koko sarja on kyl todella koukuttavaa ja täydellistä adult fantasiashaibaa the story is so strong, et kaikki silmänpyöritystä, huutonaurua, insulting racist shit vitutusta jne vaan jotenkin jaksaa sietää.
Last edited by mitten (13.01.2012 17:34)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
onko hyvä?
barton_funk wrote:onko hyvä?
Vasta aloittanu, mut ihan perus Reynoldsilta vaikuttaa. Taas tehdään isoja vetoja ja sen sellaista. Kyllä tätä mielellään lukee.