You are not logged in.
onks toi deadline liian myöhään
Ei
en ole kolmekybänen emoboy
hezma wrote:Laskin että oon ostanu vuojen 2011 albumeja kokonaiset 28 kpl --- niistä 15 on Circle-miekkosten tai lähipiirin tekosia
Heh heh, pitäiskö äänestää sittenkin lol. Pikakarsinnalla löysin 11 listalle pyrkivää, pitää karsia yks pois niin se on siinä kuhan keksin järjestyksen
Harmittaa ku en oo kuullu Hertta Lussu Ässää enkä TV-Resistoria ...oliks niin että ei oo pakko listata kymmentä?
joo ei oo pakko, ja tosiaan aikaa on koko tammikuu ja listaansa saa editoida siihen asti.
EDIT: editoin vielä vähän ohjeita, mut tosiaan ei ole kyse mistään natsituksesta tai että liian vaikeeta, listaa vaan tulemaan ja sillä selvä, katsotaan sitten erikseen jos siellä on jotain arveluttavaa (paramore ) mukana
No listaampa nyt ainaski 5-6 levyä jotka ansaitsee olla sielä riippumatta siitä mitä ne loput on
Jotenkin tunnen itseni huonoksi ihmiseksi kun saan kasaan ehkä sen neljä levyä, mut pakkohan se on äänestää kun kerta saa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Jotenkin tunnen itseni huonoksi ihmiseksi kun saan kasaan ehkä sen neljä levyä, mut pakkohan se on äänestää kun kerta saa
Sinulla on äänioikeus, se on lahja ja äänestäminen on foorumilaisvelvollisuus. :salut: (mullakin taitaa olla neljä levyä listalla, eh)
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
2010-linkki on vissiin aeaenestys-topiciin, ei tuloksiin
korjattu, ta mate
mua jännittää!
vielä yksi levy kuulematta, joka on vahva ehdokas topkybään. venaa mua postissa.
harmillisesti ei ole tänä vuonna yhtään samaa levyä mun & Hantan listoilla. lisäksi oudoksun Reginan esiintymistä monilla listoilla.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ps. mahtava tämä äänestyssääntökeskustelu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kiva galleria sulla. Ois sääli jos sille kävis jotain...
Jos tässä ny jonkun listan saa aikaan niin ainoa ulkkislevy taitaa olla Tom Waits, oon kuullu ihan hiton huonosti mitään järkeviä ulkomaalaisia 2011 levyjä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tämä kisailu tulee aina jotenkin niin pian. Nytkin viimeisin 2011 levy julkaistiin vasta viikko ennen joulua, miten tässä ehtii syventymään riittävästi että osaisi tehdä ainoan oikean listan
no on tässä sentään reilu kolme viikkoa vielä aikaa
mua jännittää!
vielä yksi levy kuulematta, joka on vahva ehdokas topkybään. venaa mua postissa.
harmillisesti ei ole tänä vuonna yhtään samaa levyä mun & Hantan listoilla. lisäksi oudoksun Reginan esiintymistä monilla listoilla.
Johtunee siitä ettet ole kuullut sitä?
en ole kolmekybänen emoboy
Nikkarinpeukku täälläkin
Näistä varmaan pitäis koittaa kasata:
Rome
PJ Harvey
Eleanoora
Bon Iver
John Maus
Fucked Up
Cults
Oranssi Pazuzu
Beastie Boys
Ei oikein vielä mielipidettä, mutta tsekattu:
Kurt Vile
Gang Gang Dance
Leinonen
Kuulematta esim.
Tom Waits
Kate Bush
Bonnie Prince Billy
Dxxxxa & Boys
Eipä oo kyllä taas heviä tai muuta pörinää tullut kuunneltua paljoo. Paitti kaikkee vanhaa kovaa
Spanksille
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Spanksille
kyllä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
alustava lista, mietin vielä:
1. Evil Stö: S.O.D.
2. Plain Fade With WiOL: Anthropogonia
3. Hebosagil: Ura
4. Tom Waits: Bad As Me
5. Sokea Piste: Ajatus Karkaa
6. The Leo Bugariloves: Feelings
7. Fucked Up: David Comes To Life
8. Ville Leinonen: Auringonsäde/Pommisuoja
9. Keuhkot: Laskeutumisalusastia
10. The Fall: Ersatz GB
Bubblin' under:
Lou Reed & Metallica: Lulu
-jos ison profiilin tyypit oikeesti julkasee jotain näin pölhöä, jääräpäistä ja vastoin kaikkia odotuksia olevaa, joka on kuitenkin helvetin viihdyttävää kuunneltavaa niin kyllä siitä melkein listasijoitus pitäisi tulla. Ilman mitään hassutteluja tämä siis.
Particle Separator
-no onhan tää ny tosi hyvä melurokkilevy
Faarao Pirttikangas
-Suomen parhaita bändejä tällä hetkellä
Dxxxa, molemmat levyt
-kumpikaan ei iskenyt ihan kokonaisuutena, mutta parempaa ku 99% muusta musasta silti
Dark Buddha Rising kolmoslevy
-edelleen tosi vakuuttava bändi
Erkki Joutseno: Relaxing at Tervalampi
-Suomessa ei kuitenkaan tehdä ihan liikaa tyylikästä free jazzia että sikäli olisi perusteltua listata tämä
Supo
-kova rokki ja meno
Oranssi Pazuzu
-huikee visio musasta
Sur-rur
-suosikkibändin mainio levy, mutta olikohan tää kuitenkaan ihan top10:ssä?
DJ Kridlokk: Mitään UG:tä ei ole olemassa-solo
-vitun kova ja jos tää jää ulos listalta niin se kertoo ainoastaan siitä miten kova kotimainen levyvuosi oli
Freeman: 4
-voi jumalauta tämäkin. Hieno levy.
Tsembla
-tuliko tää 2011?
Plain Ride: Stonebridge
-ihanaa musaa, nää tekee vahvoja albumikokonaisuuksia
Olen kuunnellu näköjään tosi vähän ulkomaalaista uutta musaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Sen kummemmin miettimättä pukkasin listaa:
1. Rambling Boys - s/t
2. Olli Aarni - Ylitse
3. Bombino Agadez
4. Bonnie 'Prince' Billy - Wolfroy Goes to Town
5. Plain Ride - Stonebridge
6. Tsembla - Fauna
7. Ville Leinonen - Auringonsäde/Pommisuoja
8. Circle - Infektio
9. J Mascis - Several Shades of Why
10. Räjäyttäjät! - Räjä and Roll All Night Long
Tohon jälkimmäiseen viisikkoon olisi yhtä hyvin voinut mahtua Sur-rur, Hertta Lussu Ässä, Pharaoh Overlord, Seksihullut, Räjäyttäjien toinen kassu, lattajjan Ville ae, Circlen kassut tai vaikka Faarao Pirttikangas. Nyt meni näin.
Edit. oho eihän Pirttikangas ole enää pariin vuoteen ollut Pharaoh. editspam
Last edited by hiirimattona (09.01.2012 21:06)
bzort glorf bööth
-vitun kova ja jos tää jää ulos listalta niin se kertoo ainoastaan siitä miten kova kotimainen levyvuosi oli
Joo viime vuosi oli kyllä kotimaisen musiikin osalta kova. Omaltakin listaltani joudun pudottaa lähes väistämättä jotkut viisikosta Ville Leinonen, SMC Lähiörotat, Evil Stöö ja Regina sekä Faarao Pirttikangas.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Olen kuunnellu näköjään tosi vähän ulkomaalaista uutta musaa.
Sama. Suomi-skenestä tulee tätä nykyä löydettyä yhä enemmän kaikkea jännää, ettei siinä oikein edes jää aikaa muun matskun tsekkailulle. Ja sitten taas se mihin on tullut tutustuttua, on ollut aika tylsää (ts. nää uudet indienimet, tosin varmaan etin vähän vääriltä apajilta). Tota Gang Gang Dancea en oo kyllä yhtään ehtinyt tsekata, siihen pitänee kyllä perehtyä kun kaikki näyttää kovasti tykkäävän.
Tosin suomalaisistakin Dxxxan uutukaiset ja Pirttikankaan deby on vielä kuulematta, että silläkin saralla on vielä koluamista.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
3. Bombino Agadez
åhå en ookaan ainoa fani
Panttaan melko lailla viimeiseen saakka niin kuin yleensä.
Sent from my iPhone 16
Paljon tuntuis olevan hyviä levyjä mutta kuitenkin aika vähän varmasti listalle päätyviä. Helpompi olis tällä kertaa tehdä joko top 5 tai top 20 lista.
hiirimattona wrote:3. Bombino Agadez
åhå en ookaan ainoa fani
bzort glorf bööth
ps. H.S. TUOMISEN Talvi cd ois muuten ykkönen mutta alunperin n. 30 vuotta
sitten julkastu lärtty on kai sääntöjen puitteissa vähän liian vanha
"arkistojen aarre"..
joo, nyt kävi näin
salmisen simon toppatakki wrote:ps. H.S. TUOMISEN Talvi cd ois muuten ykkönen mutta alunperin n. 30 vuotta
sitten julkastu lärtty on kai sääntöjen puitteissa vähän liian vanha
"arkistojen aarre"..joo, nyt kävi näin
olisin myös listannut LEATHERFACEn Viva La Arthouse (Live In Melbourne) 2 x LP:n mutta säännöt kieltää senkin. en kyl yleensä näe live levyissä mitään järkeä mutta tätä on tullu kuunnelltua ihmeen paljon.. ja paranee vaan kokoajan.
They paid to see the Who
But actually they paid to die
6. Neil Young International Harvesters - A Treasure
Raati päättäköön Neil Youngin kohtalon?
taitaa nyt jäädä listalta pois, koska kuitenkin 80-luvulta ja tais olla vieläpä live? eli voit editoida vielä jonkun mukaan