You are not logged in.
Pages: 1
Kokeillaan pistää tälle topic. Ruotsalaista synkistelypoppia tai jotain sellaista. Cruel Town levyn ostin kun halvalla sain ja aina joskus tätä tulee kuunneltua. Vähän sellaiset teiniangstiorpolapsikompastuusirkkeliinsyndrooma-sanoitukset. Mutta toisaalta aika hyvin nämä biisit kuvaavat omia tuntojani rakkaasta kotikaupungistani. "if you stay there you stay down"
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tyttöystävä tykkää aika paljon ko. bändistä, joten on tullut vähän väkisinkin kuunneltua jonkin verran. Ihan ok. :x
Ostin Cruel Townin pari vuotta sitten kun sen ensi kertaa sai halvalla. Hyvä levy. Ei edes laulajan englanninkielen ääntämys haittaa menoa. Pitäisi kai ostella niitä vanhempiakin levyjä.. joskus.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Livemeininki ärsyttää jo niin paljon, että en ole uskaltanut levyillä kokeilla. Oli kauheeta katsoa viime vuoden Hultsfred-lähetyksiä, kun näyttivät koko BD-keikan. nuuh. Paskaa se oli.
Tuota, yleensä tällaiset ruottalaiset uppoaa melko hyvin, mutta tämä kun vaan ei toimi ehkä yhtä kipaletta lukuunottamatta siltä Cruel Townilta. Joku ruotsin ykkösbändihän tää kai oli joku vuosi sitten.
I love you and dream about the Führer
Cruel Townia tullut popiteltua aina toisinaan viime aikoina, kun se shoreline alkoi tossa vuosi sitten menemään ihon alle aika tehokkaasti. Aiemmin tätä tuli aina välteltyä jostain syystä.
Hyvin mä kyllä ymmärrän sen polarisoinnin minkä tää on aikanaan aiheuttanut. Variaatiota ei ihan hirveästi tältä levyltä löydy, mutta toisaalta se yksi juttu on tehty levyn läpi aikas naurettavan hyvin, vaikka Shorelinea ei ihan noin vaan ylitetä. Mut tavallaan mä tykkään siitä, että tosi helpolla konseptilla on saatu luotua sekä vankkaa kulttimainetta että kunnon ärsytystä. Olen myös hirveän yllättynyt siitä, miten tää on mennyt multa teininä ohi kun sentäs asuttiin ruotsissa ja se estetiikka olisi silloin kyllä uponnut.
Pages: 1