You are not logged in.
Remixit on paskaa.
ongelma ratkaistu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Miehen puhetta.
Vuoden nuori muotoilija.
remixit, naisvoksut ja kaikki muu paitsi purjehtiminen:
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
mitäpä jos en tee äänestystopikkia vaan ainoastaan tulostopikin
säästäis aikaa ja vaivaa
1. entä klassiset levytykset, pitääkö olla tänä vuonna sävelletty vai riittääks remixi eli uudelleentulkinta eli jonkun orkesterin tekemä äänitys?
2. onko levyllä pakko olla musaa? entä puhelevyt? entä jos on äänirunoutta eli taidepuhetta?
3. voiko neljän CD:n paketti olla vuoden levy?
4. käykö kokoelma jos ne biisit on tänä vuonna tehtyjä?
5. entä mp3-julkaisut?
6. käyx livekeikat?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
1. uusi levytys riittää
2. kaikki käy
3. miksei
4. enpä kuule tiijä mut mielellään ei, kokoelma on kokoelma
5. kaitpa ne nykyään voidaan hyväksyä
6. no EI KAI
börjeslandet wrote:Entäs ne remixit? Mun lista vaihtuu jos ne sallitaan. Välillä niitä ei oo sallittu ja joskus joku on silti listannu :x
remixit? kerro esimerkki
en ole kolmekybänen emoboy
no kyllä kai tollanen kelpaa.
1. uusi levytys riittää
2. kaikki käy
3. miksei
4. enpä kuule tiijämut mielellään ei, kokoelma on kokoelma
5. kaitpa ne nykyään voidaan hyväksyä
6. no EI KAI
4. kamoon
6. jos sitä livekeikka-äänitystä on studiossa manipuloitu, niin onkse sit levy
Samat ruikutukset joka vuosi
no kyllä kai tollanen kelpaa.
Vaadin perusteluja. En suostu perustelemaan miksi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
6. jos sitä livekeikka-äänitystä on studiossa manipuloitu, niin onkse sit levy
jos se on litteä, pyöreä ja reikä keskellä niin sitten kai se on
Samat ruikutukset joka vuosi
ei kai tää nyt niin vaikeeta oo, paitsi tietty jos haluaa huvikseen tehdä siitä vaikeeta
hyväksyntäperiaate: albumit jotka on julkaistu ensi kertaa vuonna 2011 (siis periaatteessa myös Smile )
se on smile sessions sulle
no kaitpa tästä topikkia perustamaan, katsotaan kuinka käy
toi puisten heilojen kassu on toki näitä rajatapauksia, ilmeisesti liikkunut cdr-muodossa jokunen vuosi sitten, mutta itse ajattelin hyväksyä sen mukaan kun 2011 virallisesti julkaistu, ja onhan se periaatteessa mahdollista että sitä on jotenkin hiottu vielä ennen tätä virallista julkaisua
JA HETI TULI TOPICCIIN SINNE KUULUMATTOMIA VIESTEJÄ
no kyseisen kirjoittajan viestit on ennenkin katoilleet
jaa en huomannu
mut oisit nyt tänne postannu sen bubbling under -osaston
elikkä mistä lähtien jotkut kusiset mp3-julkaisut on laskettu mukaan? :lol:
bzort glorf bööth
^^ no kai toi a$ap rocky pitää hyväksyy
ja tulossa tänä vuonna kai oikeina levyinä. täähän se vaan alkaa olla hankalaa jos ja kun digit ilmestyy eri vuonna kuin varsinaiset fyysiset kopiot, mutta elämä on
Laskin että oon ostanu vuojen 2011 albumeja kokonaiset 28 kpl --- niistä 15 on Circle-miekkosten tai lähipiirin tekosia
Last edited by hezma (04.01.2012 17:29)
Oli kyllä vaikee päättää järjestys. Top seitsemästä mikä vaan ois voinu olla ykkönen.
Last edited by Skeletonni (04.01.2012 17:40)
sijalle 10 oli pyrkijöitä aivan liikaa, heitin nyt jonkun, varmaan vielä muuttuu-späm.
paukuille oli pyrkijöitä aivan liikaa, heitin nyt jonkun, varmaan vielä muuttuu-späm.
^ mikä noista on se jälkikäteen muokattu live?
Miksei Hantan ja Yrrin listalla ollut Ville A.E.:n viime talvena julkaistua kassua Olen bettymys.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu