You are not logged in.
tolla muuten loistavalla raincoatsin ekalla levyllä on se saatanan turhanpäivänen ja tylsä lola-koveri. aina saa olla hyppimässä sen yli kun kyseinen levy on lautasella.
Vähän sama, mutta aika paljon myös eri.
Lola-koveri on ainakin 4 kertaa parempi kuin alkuperäinen renkutus, mutta se on jotenkin liian pitkä levyn muihin lyhyihin biiseihin nähden. Muutamat ensikuuntelut olivat parhutta, mutta nykyään huomaan itsekin skippaavani.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Rage Against the Machine - Kick Out the Jams
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rage Against the Machine - Kick Out the Jams
Toi RATM:n coverlevy on hassun kaksijakoinen. Siinä on noita aivan käsittämättömän surkeita ja hyödyttömiä vedätyksiä, kuten tuo mainitsemasi, mutta toisaalta myös erittäin onnistuneita väännöksiä, kuten Bam-coveri Renegades of Funk, jossa on juuri sopivasti jotain vanhaa ja jotain uutta sekaisin. Ei se nyt tietenkään ihan alkuperäisen tasolle pääse, mutta ei mikään muukaan ikinä pääse.
Tero saatana, s'olet gay!
oisko hard ratzzz hallelujah? sopivasti viesti nro 666...
Ben Gibbard - Jóga
Teki se yhden onnistuneen Björk-coverin. Mutta tää on ihan kauhee. Kylmä, jäätävä, hyi vittu.
Mitähän Noitalinna huraa tykkää/tykkäis kun ne saa/sai tietää, että Pikkuveljestä on tehty smurfficoveri...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mitähän Noitalinna huraa tykkää/tykkäis kun ne saa/sai tietää, että Pikkuveljestä on tehty smurfficoveri...
millainen... "pysy aina smurffiveljenä"?
En oo kuullu kokonaan, mutta jossain mainoksessa soi. Tais mennä: "pysy aina pikkusmurffina".
<@DBGene> senkin karkki
onko samalla levyllä myös "hard smurf hallelujah" ja "smurffit lyö tulta"?
Minentiiä
<@DBGene> senkin karkki
aika pitkään on smurffit jaksaneet myydä, ei taida pikku-orava ja ratzzzit samaan pystyä? mitähän seuraavaksi? tuntuu että tuollaisella pelleilyllä voisi myydä ihan mitä tahansa kunhan on tarpeeksi rahaa mainoskampanjaan.
Crazy Frogin versioinnit mahtibiiseistä kuulostivat nerokkailta hassutteluilta rautatieasemalla junaa odotellessa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Crazy Frogin versioinnit mahtibiiseistä kuulostivat nerokkailta hassutteluilta rautatieasemalla junaa odotellessa
parhaimmat coverit -otsikossa nämä?
Cläpän versio "I Shot Sheriffistä" on aina kuulostanut helvetin tylsältä ja tuntunut kestävän ikuisuuden. Mutta älä koskaan sano "ei koskaan".
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kyllä toi Fred Durstin Behind Blue Eyes saa verenpaineen nousemaan. Perkele että tekis mieli käydä hakemassa radio duunikaverin pöydältä ja paiskoa ikkunasta.
Toi on kyllä niiiiiin paska.
Patti Smithin Gimme Shelter kuulosti yllättävän vaisulta kun maikkarista kuuntelin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Britneyn I Love Rock 'n' Roll on vähintäänkin tekopyhä ja mauton. Mutta toi Fredin veto Whosta vie kyllä voiton kaikista.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Maija Vilkkumaa - Bachelorette
Peltirumpu oli jo ihan riittävän
Jättäköön muiden musiikin rauhaan. GRRR
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:d9b391fde9="leposi"]Maija Vilkkumaa - Bachelorette
joo, tätä määkään en ois ikinä halunnut ees tietää. [/quote:d9b391fde9]
Sama. Tuli puistatus pelkästä ajatuksesta.
[quote:41a5877af8="leposi"]Maija Vilkkumaa - Bachelorette
joo, tätä määkään en ois ikinä halunnut ees tietää. [/quote:41a5877af8]
Mä kuulin sen livenä ja tapasin Maijan ja sen miehen heti keikan jälkeen.
Mä kuulin sen livenä ja tapasin Maijan ja sen miehen heti keikan jälkeen.
Et voi jättää näin jännää tarinaa kesken! Tosin en oo kuullu että raivohullu leposi oisi hakannut Maijan henkihieveriin.
[quote:745ba1cde2="airis"][quote:745ba1cde2="leposi"]Maija Vilkkumaa - Bachelorette
joo, tätä määkään en ois ikinä halunnut ees tietää. [/quote:745ba1cde2]
Mä kuulin sen livenä ja tapasin Maijan ja sen miehen heti keikan jälkeen.[/quote:745ba1cde2]
Ja...?
[quote:5e68d396b1="leposi"][quote:5e68d396b1="airis"][quote:5e68d396b1="leposi"]Maija Vilkkumaa - Bachelorette
joo, tätä määkään en ois ikinä halunnut ees tietää. [/quote:5e68d396b1]
Mä kuulin sen livenä ja tapasin Maijan ja sen miehen heti keikan jälkeen.[/quote:5e68d396b1]
Ja...?[/quote:5e68d396b1]
Olin hiljaa ja annoin muiden puhua. Puristin vain hellästi kättä.
phil collins: tomorrow never dies
orgy: blue monday
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:983b422c30="Alxity"]Mitähän Noitalinna huraa tykkää/tykkäis kun ne saa/sai tietää, että Pikkuveljestä on tehty smurfficoveri...
millainen... "pysy aina smurffiveljenä"?[/quote:983b422c30]
onko samalla levyllä myös "hard smurf hallelujah" ja "smurffit lyö tulta"?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Popeda - Paulin Taikakaulin
Vittu että tulee alkuperäisestä nerokkaasta biisistä junttimaisen yhdentekevän kuuloinen näiden käsittelyn jälkeen.
EDIT: Ja loppuun vielä ängetty lapsikuoro.
[quote:45be277851="Acedia"]Popeda - Paulin Taikakaulin
Vittu että tulee alkuperäisestä nerokkaasta biisistä junttimaisen yhdentekevän kuuloinen näiden käsittelyn jälkeen.
EDIT: Ja loppuun vielä ängetty lapsikuoro. [/quote:45be277851]
joo, kyllä vesku vetäs ton paljon paremmin
joo, kyllä vesku vetäs ton paljon paremmin
Jaa, Veskukin tämän coveroinut. No kyllä kai sekin täytynee sitten kuunnella.