You are not logged in.
:salut:
Hyvä topic aloittaa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
tämän blut aus nordin 777-trilogian ekan osan riffit kuulostavat siltä et robert fripp varmaan diggaisi. harmonisesti aika hiton jännää kamaa. laulu ei ole ihan parhaimmasta päästä ja rumpukoneet on aina vähän rasittavia mut pannaan ihan näiden kitaroiden takia
Sutekh Hexenin Luciform oli mun 2011 vuoden suosikki PLÄKKIS levyjä
kuunnelkaa sitä snefut
blunt aus nord ei oo kyl ikinä sytyttänyt, varmaan just sen takia että robert fripp saattas digata siitä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
777-trilogian ekassa on just jännittävän mielisairas meno paikoitellen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Katoin ensiksi Vargin pitelevän danelectroa
bzort glorf bööth
Kylläpä tuo Vargi vaan jaksaa. Viime levy oli aika , eikä Beluskaan oikein kiimaa herättänyt. Hirveä määrä biisejä (Burzum-levyksi) ja pituuttakin on, saa nähdä onko tääkin taas yksi unettava surinaeepos.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Äänestä Øystein Aarseth norjalaisen lentsikan kylkeen!
http://halehelter.no/
Tällä hetkellä tokana
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Äänestä Øystein Aarseth norjalaisen lentsikan kylkeen!
http://halehelter.no/
Tällä hetkellä tokana
Nyt ykkösenä!
Last edited by Tomsk (26.03.2012 02:06)
Sent from my iPhone 16
Äänestin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
bzort glorf bööth
Äänestin
organizing the boy scouts for murder is wrong
burzumin belus oli mun mielestä yksi vuotensa parhaimpia levyjä, fallen oli aika hiton tylsä, ehkä kerran jaksoin alusta loppuun, ja tätä uutta ei taida jaksaa kertaakaan alusta loppuun. eiköhän tää ollu nyt tässä.
Fallen on kokonaisuutena vähän tylsä, mut Jeg faller on sen luokan rallatus, ettei paljoo paina
Loputon Gehennan Liekki vitun kova :rockhands:
Mites toi Alamaailman Vasarat?
Sillä mä vaan kun Rumban mukaan soittavat black metal klezmeriä. Olis kiva kuulla genren äärioikean laidan mielipide tommosesta saatanallis-juutalaisesta yhteistyöstä.