You are not logged in.
KIIMANI
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Skeletonni wrote:KIIMANI
ON PIENTÄ TÄHÄN VERRATTUNA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Edelmannin esittämä tiukkailmeinen Wistrom nähdään ensimmäisen kerran valkokankaalla jo puolen tunnin kohdalla.
On vaikea kuvitella vanhanaikaisempaa nationalistisen tunteen kovaäänistä ja yksisilmäistä venäläisvastaista propagandaelokuvaa kuin Viiden päivän sota on.
onks kukaan vaivautunut kattomaan tota vielä?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tintti ei saanut ehdokkuutta animaatioksi, vaikka voitti kyseisen kategorian Golden Globeissa. Olen edelleen hämilläni
en ole kolmekybänen emoboy
A SPELL TO WARD OFF THE DARKNESS (TRAILER) from Ben Russell
From pagan re-enactors to Scandinavian communes, black metal concerts to Arctic hermits, and the forever Golden Hour to the Northern Lights, A SPELL TO WARD OFF THE DARKNESS is an inquiry into the possibilities of a spiritual existence within an increasingly secular world.
Starring musician Robert AA Lowe (LICHENS) and co-directed by Ben Rivers (UK) and Ben Russell (USA), A SPELL is a feature-length film that lies between fiction and non-fiction, a record of experience that proposes belief in transcendence as a viable outcome of living in the now.
+Coming In Summer 2012+
Last edited by Johan Nyttån DJ (28.01.2012 00:00)
"You're Hung Up About A Lot In Britain" - David Cronenberg Interviewed
Cronenbergille vois muuten ehkä perustaa oman topicin. Vois siellä sit mehustella kun on kaks uutta leffaa kuitenki tulossa ihan lähiaikoina aijai
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ah, vihdoinkin Le Havre tuli Engeliin. Täytyy käydä kattomassa heti ens viikolla.
Ah, vihdoinkin Le Havre tuli Engeliin. Täytyy käydä kattomassa heti ens viikolla.
kiitti vinkistä! voiskin käydä sen katsomassa vihdoin!
Mulla on kolme kutsua Letterboxdiin, jos ketään kiinnostaa.
Mulla on kolme kutsua Letterboxdiin, jos ketään kiinnostaa.
Mikä ton pointti on? En jaksa ite selvittää.
leposi wrote:Mulla on kolme kutsua Letterboxdiin, jos ketään kiinnostaa.
Mikä ton pointti on? En jaksa ite selvittää.
Kai se on vähän niinku sellanen leffapäiväkirja. Siellä voi tähdittää, kirjoitella arvioita, tehdä listoja jne. En tiedä miten tota oikeesti jaksaa käyttää. Mutta toi näyttää kivalta, joten siksi olen siellä.
voishan tota kokeilla, mut en lupaa et rupeisin käyttämään niinku vakituisesti....
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mailiosoitetta vaan mulle jotain kautta ni laitan kuhtun tulemaan.
mun etunimi piste sukunimi at geemaili niin jopas lähtee
mun etunimi piste sukunimi at geemaili niin jopas lähtee
Panin.
tänks!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
edit:
Last edited by barton_funk (03.03.2012 18:48)
Ei se sitten mennytkään viime viikolla kun tuli taas vesivahinko, orkl. No ens viikolla menee hyvään aikaan. Hyppään kaivoon jos en vihdoin tätä näe. Ja sitten se on kuitnekin hirveetä paskaa.