You are not logged in.
Mullon tää
Mulla on Seinfeld -tunnari
Mul on joku tosta Sony Ericssonista valmiiks löytyny ihan Freestylerilta kuulostava bailustyge.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voin kertoo ton saman jutun kolmossivulla vielä kerran.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Anna palaa, bro
Oota nyt hetki.
Onks liian raffii kertoa se kahdesti samalla sivulla?
Ei vältsiin.
No
Voin mä tietty kertoo
et
Mul on tos mun kännys joku valmis soittoääni, mikä kuulostaa ihan Freestylerin joltai remixilt. Bailumpi meno.
Pidän aina äänettömällä
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Nykyään toi mun värinä on kans semisti paskana, ni tulee sellanen bonari-pärinä aina kun puhelin soi.
Mulla on vanhanaikainen puhelimen pirinä, mikä tuottaa hankaluuksia, koska aika pirun monella muullakin on.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
mulla on kännykässä valmiina ollu hip hop/r'n'b-henkinen "biitti"
edelleen tämä. tätä ei kyl koskaan kuule jos kuuntelee samaan aikaan jotain musaa. tärinää en viitsi pitää kun sitä säikähtää aina jos kännykkä sattuu oleen jossain pöydällä tms.
Mulla on vanhanaikainen puhelimen pirinä, mikä tuottaa hankaluuksia, koska aika pirun monella muullakin on.
*
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pidän aina äänettömällä
näin, toki värinä päällä mut ei sitä kyl huomaa jos on liikkeessä. soittoääni joku valmiista valikoimasta mut en muista enää millanen koska en viitsi pitää sitä päällä
Vaihdoin tähän
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kaikki on perseestä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.