You are not logged in.
Giles, Giles & Fripp
bzort glorf bööth
Yksin yös Emmänyttiä että miten näitä klasarijuttuja tulis arvioida, mut silti vuoden parhaita julkaisuja! Saariaho, Kriikku ja Komsi on tosin sen luokan luottotrio että harvemmin se mitään paskaa tuottaakaan.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vuoden nuori muotoilija.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Liki sokeeraavan ajankohtainen:
Last edited by Folkhälsan (16.12.2011 15:27)
Vuoden nuori muotoilija.
Whitney Houston - How Will I Know
Alice & Battiato - I Treni di Tozeur
Solange
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Solange
Ai saakeli mitä parhautta!
MYös Queen - Under Pressure
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Richie Hawtin - Decks Fx ddas 909 mixtape CD
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tää ja tää vieläkin niin parhaita biisejä ettei mitään järkeä
how they run this show.
Fallin Peel Sessions-boksin viitoscd
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
huikea secret santa mixtape ja timo taa mikkonen - kultainen mummo
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Sekä lehti että Madlib. Aivan erityisesti Madlib.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tämä taas! Pakko varmaan listata biisi jo "maailman parhaat"- listalleni, koska tämän hyvyys ei vaan lopu koskaan. Live-veto on vielä levytettyä versiotakin parempi.
Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag, tror jag
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kaikki kurt vilen ja matt mondanilen tekemiset
Tämä taas! Pakko varmaan listata biisi jo "maailman parhaat"- listalleni, koska tämän hyvyys ei vaan lopu koskaan. Live-veto on vielä levytettyä versiotakin parempi.
Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag, tror jag
Tää oli Tavastialla ihan helvetin kova! Kattelin menoa suu auki...ja ihmettelin, että miten en ollu huomannu biisin neroutta aiemmin.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
kaikki kurt vilen ja matt mondanilen tekemiset
Oon vasta alkanut ymmärtämään Kurt Vilen päälle, ja sit kuulen ex-bändiään War On Drugsia. Juma, ehkä vielä parempaa...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mun pikkusiskolla on tänään yhdeksäntoistavuotissyntymäpäivä
how they run this show.
Rangersin Pan Am Stories. Taivas varjele.
Vuoden nuori muotoilija.
Rangersin Pan Am Stories. Taivas varjele.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Perusta mutta parasta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Last waltz tulee tänään telkkarista ja siinähän on tämä suurinpiirtein maailman paras kappale:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.