You are not logged in.
ilmeeni kun kuuntelin tätä pari biisiä
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
"It contains the information."
MMM
Weeknd
Parasta ikinä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
TheWeeknd Facebookissa kirjoitti:
I can't wait to re-release The Trilogy as a package, re-mastered for you to collect with bonus features... #2012"
Just mietin tätä että olis parasta ikinä ja nyt se tapahtuu
pitäisköhän joskus jaksaa kuunnella edes yksi biisi näiltä
lol empä kuule tiijä kattellaan
tää on hyvää
Vuoden kovimpii juttuja, etenkin "Balloons" on hunajaa
Triplavinskalle
taidan echkä vähä tykkäillä tästä...
tää vaatii tilaa tää musiikki, joku 250m2 kämppä ihan minimi, hämmentävällä sijainnilla, ehkä vuosaaressa
palatsi vois just toimia, hakis safkat, menis sinne helvetin isoon asuntoon jossa ne rummut kaikus vielä enemmän
ku mitä tos levyllä, voksut tulis sopivan kaukaa, pystys kontemploimaan iisimmin ku juttu olis levällään ympärillä
eikä naaman edessä. samaan aikaan intiimiä ja etäistä, helvetin haikeekshan siinä menis hommat ellei ruokasalin puolelta
löytyisi joku dominikaanisesta tasavallasta uskonnollisen isänsä otteen alta karannut hierojamestari.
Ruoaksi olis jotain outoa japanilaista kylmänä tarjoiltua sieniruokaa aivan tolkuttoman kokoisilta epäsymmetrisilta lautasilta.
parvekkeelta näkis metron sitku jaksais mennä sinne paleleen.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tää vaatii tilaa tää musiikki, joku 250m2 kämppä ihan minimi, hämmentävällä sijainnilla, ehkä vuosaaressa
palatsi vois just toimia, hakis safkat, menis sinne helvetin isoon asuntoon jossa ne rummut kaikus vielä enemmän
ku mitä tos levyllä, voksut tulis sopivan kaukaa, pystys kontemploimaan iisimmin ku juttu olis levällään ympärillä
eikä naaman edessä. samaan aikaan intiimiä ja etäistä, helvetin haikeekshan siinä menis hommat ellei ruokasalin puolelta
löytyisi joku dominikaanisesta tasavallasta uskonnollisen isänsä otteen alta karannut hierojamestari.
Ruoaksi olis jotain outoa japanilaista kylmänä tarjoiltua sieniruokaa aivan tolkuttoman kokoisilta epäsymmetrisilta lautasilta.
parvekkeelta näkis metron sitku jaksais mennä sinne paleleen.
Hyvä idea, yritämpä päästä kaverin isoon ja kolkkoon kämppään kuuntelemaan täs viikonlopun aikana. Hieroja ja japanilaiset ruuat ehkä joutuu poistamaan yhtälöstä mut katotaan miten toimii
Bussissa ei lähteny yhtään, mut kotisoffalla kuulostaa mukavalta tää House of Balloons.
Mangojauhe goddamn.
Kolme uutta stygee jotka löytyy tuolta Trilogylta:
Twenty Eight
Valerie
Till Dawn (Here Comes The Sun)
Kiima nousee, huhuja liikkuu 6xLP-boksista..
"weeknd gets pussy so wet they turn to gremlins"
Futre wrote:Kiima nousee, huhuja liikkuu 6xLP-boksista..
OAOAOAOAOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAOAOAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIFHHIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOAIDUAIOHjd
SMMMMMMMMOOOOOAAAAAAHHHHHAAHHAHAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHSDIDSAHÖ
Vuoden nuori muotoilija.
Tääääääh
Huhhuh toi Kiss Land on upea biisi :pimp::peuk:
Siis voi saatana kun toi biitti vaihtuu niin ahhhhhhhhh
Mites tää oli mennyt multa ohi :sydan
jep, kova biisi. Mitään UG:tä ei ole olemassa-tietoiset trendsetterit pitchfork etunenässä ovat jo hypänneet uppoavasta laivasta uusien diggailujen tieltä, mutta mun rakkaus weekndiä kohtaan on ja pysyy.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
jep, kova biisi. Mitään UG:tä ei ole olemassa-tietoiset trendsetterit pitchfork etunenässä ovat jo hypänneet uppoavasta laivasta uusien diggailujen tieltä, mutta mun rakkaus weekndiä kohtaan on ja pysyy.
Sama! :brofist:
uus videokin tuli tossa pari päivää sitten, hyvä biisi
Last edited by DEVILETERNAL (25.08.2014 20:09)
rakkaus weekndiä kohtaan on ja pysyy
Näin! Vaikka nää levyn jälkeen tulleet ei oo ollu niin päräyttäviä kipaleita, niin rakkautta löytyy silti. Often ja remixit on toki todella kovia biisejä, mutta olen asettanut Weekndin riman niin korkealle, ettei nää meinaa iha lunastaa. King of the Fall on ainoa, joka on päräyttänyt ihan täpöö! Toki myöskin kesä on vaikuttanut omaan Weekndin kuunteluun, sillä Weeknd toimii nimenomaan syksyn pimeydessä parhaiten
tält tuli uus poppilevy, vuoti muuten nettiin. en oo viel kuunnellu, mut digaan kesähitti can't feel my facesta ja 50shades-stygest earned itistä. kuulemma phil collins -viboja. ois aika jees.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.