You are not logged in.
Grave of the Fireflies
Scrooged - Bill Murrayn lopun revittelyt
Flight of Fury -
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Taistelu Turusta
Hyvä Turku.
Komisario Palmun erehdys
Parasta ikinä!
Neverending stoooriiii 1 -
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Komisario Palmun erehdys
Parasta ikinä!
"Mutta tämähän maistuu aivan manteliltaaaaaaarrrggggghhhh"
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
en ole kolmekybänen emoboy
Ihan jees
Jengi ei koskaan opi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vois yytsii Elfin uudestaan
EIlen Napapiirin Sankarit, oli yllättävän hyvä ottaen huomioon että odotin tästä jotain markusselin-junttiskeidaa. Kari Ketonen on kieltämättä loistava vetämään tollaisia pimeitä pervorooleja ja Timo Lavikainen peräkammarinpoikana symppis. Ihan kelpo suomalainen viihde-elokuva.
Tänään sit 3.10 to Yuma. En miksikään länkkärispesialistiksi oo koskaan intoutunut, ja tää nyt meni aika peruskaurana läpi. Russel Crowe veti kyllä hyvin, mut loppua myöten meni vähän turhanpäiväiseksi räiskinnäksi. Suosin edelleen Eastwoodin zeniläisiä haahuiluja ja El Topoa, vaikka ehkä niin vertailu aika kohtuutonta onkin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Timecop -
EIlen Napapiirin Sankarit, oli yllättävän hyvä ottaen huomioon että odotin tästä jotain markusselin-junttiskeidaa.
Mun mielestä just tätä, vaikkei Selinillä tainnutkaan olla mitään tekemistä leffan kanssa. Itse odotin jotain kelvollista kun tätä aikoinaan taidettiin ihan kehuakin. Katsoin joskus aiemmin syksyllä tuon.
Joulupyhien saldo:
Kummatki ihan pl, Città violenta hitusen parempi
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Paha Perhe
Salmenperältä olen nähnyt aiemmin vain Lapsia ja aikuisia, joka on muistikuvieni mukaan ihan asiallinen. Tämä tuntui kanssa aika eheältä elokuvalta. Jonkinlainen vittumainen satiiri dysfunktionaalisesta perheestä suomalaisessa ympäristössä Solondzin elokuvien hengessä. Tai noh, ei tämä kiusaannuta tai ammu niin yli kuten joku Happiness (menee kyllä pitkälle!), saapahan vaan nauramaan hysteerisesti.
Pitää ruveta tarkkailemaan tän tyypin leffoja jatkossa tarkemmin. Provona vaikka sitten tähän, että tää Paha Perhe on roimasti kiinnostavampi ja omaleimaisempi leffa kuin joku Kaurismäen suitsutettu Le Havre. Meinaan, puskafarssimaisista heikkouksista huolimatta
Last edited by hc_jose (26.12.2011 18:20)
Iho jolla elän.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mitä mieltä näistä? Ite en o nähny yhtään.
how they run this show.
Parasta aina.
pl
Mitä mieltä näistä? Ite en o nähny yhtään.
en minäkään kun kaikissa lukee vain no hotlinking please
Ai mitä ihmettä kyllä ne mulla näkyy
how they run this show.
välimuisti
Jengi ei koskaan opi.
Paha Perhe
Salmenperältä olen nähnyt aiemmin vain Lapsia ja aikuisia, joka on muistikuvieni mukaan ihan asiallinen. Tämä tuntui kanssa aika eheältä elokuvalta. Jonkinlainen vittumainen satiiri dysfunktionaalisesta perheestä suomalaisessa ympäristössä Solondzin elokuvien hengessä. Tai noh, ei tämä kiusaannuta tai ammu niin yli kuten joku Happiness (menee kyllä pitkälle!), saapahan vaan nauramaan hysteerisesti.
Pitää ruveta tarkkailemaan tän tyypin leffoja jatkossa tarkemmin. Provona vaikka sitten tähän, että tää Paha Perhe on roimasti kiinnostavampi ja omaleimaisempi leffa kuin joku Kaurismäen suitsutettu Le Havre. Meinaan, puskafarssimaisista heikkouksista huolimatta
Ekaan vähän smaa, tokaan vahva eri. Kato Miehen työ. Se on mahtava.
Le Havre on ensimmäinen täydellinen suomalainen elokuva 2000-luvulla. Paljon parempi kuin Mies vailla menneisyyttä.
En osaa sanoa, oliko tosi hyvä vai tosi huono.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.png
En osaa sanoa, oliko tosi hyvä vai tosi huono.
Mitä ihmettä. Muutkin hienohelmat on tätä dissannut. Mun mielestä ehdottomasti Almodovarin parhaita elokuvia. Ehkä top3 kamaa ja mahdollisesti vuoden paras elokuva.
vähän rasittavaa ja "dated" men-are-like-this,women-are-like-this,relationships-between-them-are-like-this läppää, mut kudos et vaikka kaikki hahmot olivat miltei iljettäviä niitä ei käsitelty mustavalkoisesti. jäi miettimään paria juttua, mikä on minusta aina hyvä meriitti.
bonuksena aivan mielettömät kasari jumppa-asut
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
unohdettaisko jo toi MoviePosterDB.com, eiköhän kaikki oo sen jo nähny