You are not logged in.
psykokarkki wrote:MMM wrote:levy ku levy, samaa kolistelua.
no jos ei diggaa ni ei, ei siinä mitään mut tsekkaa viel safe as milk, sellasta 60-lukukamaa toki, ja perinteisiä biisejä, mutta lajissaan parasta ikinä.
Je, esim. mulle safe as milk toimii paremmin ku trout mask.
Esim mulle kans ja paljon paremmin. Trout Maskia en ole ainakaan toistaiseksi osannu ollenkaan.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Tänään tuli biisi radiossa.
Mirror Man toimii parhaiten.
bzort glorf bööth
ydinaukio wrote:MMM wrote:levy ku levy, samaa kolistelua.
itse olin just samaa mieltä vuosikausia, ennen kuin syvennyin trout maskiin kunnolla. kolistelultahan tän musa pintapuolisesti kuulostaa.
turussa on aika nihkeesti pilvee liikkeella niin saattaa olla että kalamaski pysyy kalamaskina.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Skeletonni wrote:psykokarkki wrote:MMM wrote:levy ku levy, samaa kolistelua.
no jos ei diggaa ni ei, ei siinä mitään mut tsekkaa viel safe as milk, sellasta 60-lukukamaa toki, ja perinteisiä biisejä, mutta lajissaan parasta ikinä.
Je, esim. mulle safe as milk toimii paremmin ku trout mask.
Esim mulle kans ja paljon paremmin. Trout Maskia en ole ainakaan toistaiseksi osannu ollenkaan.
smaa mut kylhän trout maskikin silloin tällöin lähtee.
Älä päästä painiks sitä
oon varmaan ennenkin sanonut mutta mun mielestä trout mask replica on maailman paras levy.
Zappa.com announces Captain Beefheart Bat Chain Puller Release
lieneekö eri kuin dust-sucker
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
janne m. wrote:Vaan Capun kaunein biisi? Mun ehdokas olis Observatory Crest Bluejeans & Moonbeamsiltä.
kannatan
Kuulin tän muuten ekaA KERTAA RUOTTALAISEN wHIPPED cREAMIN VERSIONA ÅHÅ MISTÄ
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vau!
rumba uutisoi kuin olisi ihan ennenkuulematonta matskua:
70-luvulla hyllytetty Captain Beefheart -levy julkaistaan
onhan toi tietysti vähän kuin piits poissien smile, kyllähän siitäkin julkaistiin smiley smile ja sitten biisejä myöhemmillä albumeilla kuten tästä shiny beast (bat chain puller). mutta edelleen mietin onks tää sama kuin dust sucker ja oliko se virallinen julkaisu vai jonkinasteinen bootsi?
onhan toi tietysti vähän kuin piits poissien smile, kyllähän siitäkin julkaistiin smiley smile ja sitten biisejä myöhemmillä albumeilla kuten tästä shiny beast (bat chain puller). mutta edelleen mietin onks tää sama kuin dust sucker ja oliko se virallinen julkaisu vai jonkinasteinen bootsi?
Täällä stooria:
http://www.beefheart.com/datharp/albums … sucker.htm
Dust Suckerilla siis kai demo/yms versioita biiseistä. En tiä, pitäähän tuo uusi julkaisu hommata niin sitpä selviää.
organizing the boy scouts for murder is wrong
joo, ja jossain haukuttiin kovasti dust suckerin laatua ja bonaribiisejä, en kyllä itse muista että erityisen huonolta kuulostais. kaitpa tota uutta tulee ihan kauppoihinkin ettei tarvii jostain netistä tilata
joo, ja jossain haukuttiin kovasti dust suckerin laatua ja bonaribiisejä, en kyllä itse muista että erityisen huonolta kuulostais. kaitpa tota uutta tulee ihan kauppoihinkin ettei tarvii jostain netistä tilata
Jep ei ole itellekään koskaan Dust Suckerin soundit särähtäneet korviin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Some fascinating footage has appeared on YouTube from 1969.
Is it something not seen before or is it a much better version of the Trout Promo footage that has been doing the rounds for many years? (that was so dark it was almost impossible to make anything out).
It appears to show Don and the band (Mark, John, Bill and Jeff) cavorting about and generally acting daft.
The quality is not great - it's dark (all black and white), the camera keeps moving and some of the film has been treated to look negative ...
... but even so it's well worth watching.
It was apparently filmed in Frank Zappa's basement.
John French was asked about the footage and he remembered it:
"It was in Zappa's basement. I was playing with the mannequin legs. It looked pretty funny, because I had a cape on, so it looked like my legs, then I turned sideways and levitated. This was fun, as Zappa liked to have fun and let people be themselves."
tein sillee tyhmästi että latailin ton bat chain pullerin netistä mut kylläpä kuulostaakin hyvältä. jos ois vinska tai kauniimpi kansi ni ostaisin omaksi
voi toki olla et ostan joka tapauksessa, parasta ikinä
Tuli vasta nyt katottua toi The Lost Broadcasts -dvd, vaik se on tossa telsun päällä keikkunu vissiin jo monta kuukautta. Täähän sisältää siis vuonna 1972 saksan telsun Beat Clubia varten nauhoitetun session, josta aiemmin oli ihmisten ilmoille päätynyt vaan toi I'm Gonna Booglarize You Baby, joka on netissäkin pyöriny pitkään. Dvd:llä on kaks otto Click Clackista, kolme ottoa Booglarizesta, Golden Birdies, Steal Softly Thru Snow ja Mascara Snake (Rockette Mortonin bassosoolo).
Bändillä on hyvä boogie päällä ja etenkin Click Clackin ykkösotto ja Booglarizen kolmosotto on mahtavata meininkiä, eli suosittelen tätä. Tosin eiköhän nää jo joku oo youtubeen upannut, eli ei tartte välttistä ostaa dvd:tä.
Ja tässähän tämä:
http://barfkoswill.shop.musictoday.com/ … =971_15167
TROUT MASK REPLICA Now Available For Pre-Order!
This item is for pre-order only. We expect this item to ship during the week of May 6, 2013. To receive your order within 2 days of the ship date, you must select EXPRESS SHIPPING. Express shipping is available to U.S. customers only. All items ordered with pre-order items will be held and shipped together on the pre-order ship date. If you wish to receive your non-pre-order items earlier, please place a separate order.
The Legends of Lancaster (California) converge. Two albums Produced by Frank Zappa are registered with the National Preservation Board (Library of Congress). This is one.
Note: We here at UMRK determined that the TMR Master was damaged somewhere in the years of it's return orbit. The Vaultmeister created almost in its entirety a new Master from our own Vault safety copies. And as if that wasn't enough chocolate for your Sunday sundae, we had Bob Ludwig remaster the Work for you. What you now have available to you is the definitive TROUT MASK REPLICA. Be the judge. Be the jury. Be the bongo. Be the fury!!!
beefheart olisi täyttänyt tänään 73.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
eikö tätä vielä oltu postattu tälle sivulle? paras versio ikinä
EDIT: eikä edellisellekään
http://alltherecords.tumblr.com/post/91 … nteed-1974
tuskin maltan odottaa kommentteja muista levyistä
Mirror Man on ehkä maailman parasta musiikkia silloin, kun odottaa liki tunnin myöhässä olevaa junaa, istuu auringon paahtamalla asemalla ja tuijottelee horisonttiin katoavia kiskoja.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mirror Man on ehkä maailman parasta musiikkia silloin, kun odottaa liki tunnin myöhässä olevaa junaa, istuu auringon paahtamalla asemalla ja tuijottelee horisonttiin katoavia kiskoja.
No olipa sitten hyvä etten ostanut kalliihkoa vinyyliä Jeppiksestä divarista kun harvemmin tulee juna-asemalle otettua levysoitinta mukaan
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kalossimies wrote:Mirror Man on ehkä maailman parasta musiikkia silloin, kun odottaa liki tunnin myöhässä olevaa junaa, istuu auringon paahtamalla asemalla ja tuijottelee horisonttiin katoavia kiskoja.
No olipa sitten hyvä etten ostanut kalliihkoa vinyyliä Jeppiksestä divarista kun harvemmin tulee juna-asemalle otettua levysoitinta mukaan
"asemalla soitellaan ja svengaillaan, kun junaa odotetaan..."