1. Index
  2. » Ei-popimpaa
  3. » äänitaide

#1 19.12.2011 19:43

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011

äänitaide

Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

#2 19.12.2011 19:45

MMM

Re: äänitaide

Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

#3 04.04.2012 20:27

MMM

henrik rylanderilla on kivoja juttuja. musa jää vähän etäiseks itelleni, mut
noi teokset on yleensä ainakin lähtökohdiltaan oivaltavia.

#4 04.04.2012 20:39

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

hyvä topsu peuk

tuleeks muuten mieleen mitään siistejä juttuja joita on toteutettu urbaaneissa tiloissa, siis ulkona?

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#5 04.04.2012 21:12

MMM

Pope wrote:

hyvä topsu peuk

tuleeks muuten mieleen mitään siistejä juttuja joita on toteutettu urbaaneissa tiloissa, siis ulkona?

meinasin sanoo että valtaosa ääniteoksista on julkisissa tiloissa tahi ulkona, vaan vois olla liioittelua.
mut joo ihan alkaean Bill Fontanasta tähän päivään: esim. Suomessakin käynyt Susan Philipszjoka upottaa yksinlauluja ulos, 2011-hulinoissa ollut Florian Tuercke ja Urban Audio -projekti.
Julkiset tilat on äänilähtösille teoksille aika otollisia kun, no, ääni leviää ja sekoittuu muuhun ympäristöön ja näin teos
aika iisisti uppoutuu osaksi maisemaa.
ja sit toisaalta kun miettii ns. post-studio -suuntausta taiteessa 60-luvulta etiäppäin että vittuun studioista, työ
tapahtuu muualla, niin sitä myöten on tullut aika vahvoja vibailuja tällasen kaman tekemiseksi. puhumattakaan nyt
gps-laitteita ja sen sellasia hyödyntäviä teoksia. niin ja äänikävelyt ja...

edit: popea vois kiinnostaa tää blogi

Last edited by MMM (04.04.2012 21:14)

1. Index
  2. » Ei-popimpaa
  3. » äänitaide

Board footer