You are not logged in.
boldauskursiiveille toki
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
koenko jotain kettuilun tapaista ryömimässä eliitin keskuudessa
Osaisiko joku paremmin bändiin perehtynyt suositella minulle jotain C93-levyä, kun mielestäni All the Pretty Little Horsesin folkkijutut ovat vain "ihan kivoja", mutta kaikki pitkät ja teennäiset nauhalooppi-drone-spoken-word-jutut (I Have Special Plan for This World, The Starres Are Marching Sadly Home, jne.) ovat ihan mahtavia?
no nyt en kyllä ymmärtänyt kummasta puolesta tykkäät, mutta vahvat mun miälest on seesteinen pianopimputtelu levy Soft Black Stars, uusin nimenpudottelulevy Black Ships ate the sky ja lopulta toi raju Horsey, ainiin ja tietenkin Hitler as Kalki... Mutt Itelläni pyörii nyt Sleep Has His House, pelkkää folkkihippeilyjä yksi kaunis dronepätkä!! ei varmaankaan auttanu:)
Mainitsemattomista levyistä kiinnittäisin huomiota vaikkapa seuraaviin kaikkia säitä kestäviin ikisuosikkeihini:
Birth Canal Blues (2008) - Viimeisin studio-EP, pimputtelua, höpinää ja saatanallista huutoa. Täky: "She took us places..."
Lucifer Over London (1994) - Melodinen meditaatio, paljon hypnoottista riffittelyä
Sixsixsix: Sicksicksick (2004) - Mini-LP- ja EP -kokoelma, sisältää biisejä näiltä: Lucifer Over London, Tamlin, Looney Runes.
Cats Drunk on Copper (2001) - Viimeisin suosikkini, mielettömän hyvä live.
Imperium (1987) - Todellä pimeä levy, paljon droneilua ja höpinää. "It was made during a musical style shift between the earlier industrial sound of Current 93 and the current more neofolk inspired."
Of Ruine or Some Blazing Starre (1994) - "Although musically one of Current 93's gentlest albums it is also lyrically very dark, prominently featuring the motif of blood, menstrual and otherwise."
Onneksi C93:n tuotanto on sen verran laaja, että lisää mielenkiintoista materiaalia löytyy melkein loputtomiin.
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"
"Lucifer Over London" on kyllä hieno biisi. Alkaa muuten Paranoidin riffillä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
onpa muuten kauheen vaikeeta kuunnella välillä tätä. mutt samalla jotenkin määrittää senmoisen oikeesti tärkeen musiikin rajaviivaa. ei vaan voi kuunnella mitään fleet foxesii tai vittu mitään tän jälkeen. on tärkeetä joo
Tää on niinku pirun hyvä:
"Not Because the Fox Barks" on varmaan jäänyt soimaan päähän eniten.
"On Docetic Mountain", "Invocation of Almost" ja "Poppyskins" myös. Ja ihan koko levy.
On vähentynyt muun musiikin kuuntelu taas entisestään tän julkasun myötä.
Ja musta tuli Alex Neilson -fani, sen verran fiilistä on kaverin paukuttelussa.
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"
Appearances by C93 are currently being scheduled for Spring 2012 in Helsinki, Berlin and other European cities.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pitäsköhän sitä jotain levyjäkin tsekkailla vaikka spotifysta. Toisaalta Of Ruine Or Some Blazing Starre on kyl riittäny ihan hyvin tähänki asti. Mut keikalle vois khyl.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Todellakin keikalle! DI6 nähty eilen ja keväällä C93. <3
Eat your greens, especially broccoli.
Jösses!
Suurin C93-into on mennyttä, mutta eikähän toi ole vähän niinku must-keikka...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
NO NYT KYLLÄ!!!!!!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hulinax!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Apokalyptisen folkin konkari Current 93 saapuu konsertoimaan Helsinkiin maaliskuussa 2012.
Neljällä vuosikymmenellä erilaisia kokeiluja tehnyt yhtye on David Tibetin johdolla luovinut alkuaikojen industrialista ja dronesta myöhempien aikojen melankoliseen folkiin. Harvakseltaan konsertoiva yhtye nähdään ensi kertaa Suomessa.
Konsertti järjestetään Blow Up That Gramophonen, Svart Recordsin ja Kold Reso Kvlt:n yhteistyönä. Lisätietoja konsertin ajankohdasta ja lipuista pian.
http://brainwashed.com/c93/
www.blowup.fi
www.svartrecords.com
www.kvlture.net
Aissattana... Maaliskuu on pahaa aikaa mulle, saatan olla duunireissussa pois kaupungista just väärään aikaan. Toivomme parasta...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
C93 top 6 LP!
Faust
Bright yellow moon
Swastikas for noddy
Sleep has his house
Of ruine or some blazing starre
Imperium
hienoa että tulee suomeen, toivottavasti keikalla on mahdollisimman pieni kokoonpano!
They paid to see the Who
But actually they paid to die
hienoa että tulee suomeen, toivottavasti keikalla on mahdollisimman pieni kokoonpano meitä hommalaisia!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
salmisen simon toppatakki wrote:hienoa että tulee suomeen, toivottavasti keikalla on mahdollisimman pieni kokoonpano meitä hommalaisia!
sulla on nyt mielessä väärä bändi. mää luulen että hommalaiset on niin amatöörejä tässä saatananapalvonnassa(kin) että niille riitti vallan mainiosti valtakunnankansleri douglasin taannoiset vierailut!
They paid to see the Who
They paid to see the Who
MMM wrote:salmisen simon toppatakki wrote:hienoa että tulee suomeen, toivottavasti keikalla on mahdollisimman pieni kokoonpano meitä hommalaisia!
sulla on nyt mielessä väärä bändi. mää luulen että hommalaiset on niin amatöörejä tässä saatananapalvonnassa(kin) että niille riitti vallan mainiosti valtakunnankansleri douglasin taannoiset vierailut!
grinnillä toki, onhan currentillakin ollu näitä (täysin käsittämättömiä, mutta niinhän ne yleensä) natsi"syytöksiä"
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
salmisen simon toppatakki wrote:MMM wrote:salmisen simon toppatakki wrote:hienoa että tulee suomeen, toivottavasti keikalla on mahdollisimman pieni kokoonpano meitä hommalaisia!
grinnillä toki, onhan currentillakin ollu näitä (täysin käsittämättömiä, mutta niinhän ne yleensä) natsi"syytöksiä"
njoo, käsittääkseni tämä tibet on hmmm "kiinnostunut" asioista senverran laajalla skaalalla että syyttää vois vaikka mistä!
hepun poliittiisen sekoilun lisäks englands hidden reverse kirjasta ilmi käyvä uskonnollinen venkoilu on kyllä melko uskomatonta.. moneskohan uskomusjärjestelmä on tätänykyä menossa? ..cover all the bases.
tää on aikamoinen sivusto:
http://www.whomakesthenazis.com/
mm. kuinka steve ignotrantista tehdään natsi..
They paid to see the Who
hepun poliittiisen sekoilun lisäks englands hidden reverse kirjasta ilmi käyvä uskonnollinen venkoilu on kyllä melko uskomatonta..
Mistäs ton kirjan sais luettavaksi? Netistä tai fyysisesti halvalla ostaa?
Olen koittanut etsiä mutten löytänyt.
hepun poliittiisen sekoilun lisäks englands hidden reverse kirjasta ilmi käyvä uskonnollinen venkoilu on kyllä melko uskomatonta..
Mistäs ton kirjan sais luettavaksi? Netistä tai fyysisesti halvalla ostaa?
Olen koittanut etsiä mutten löytänyt.
lainaa kirjastosta? helsingistä ja turusta tais ainaki löytyä.
They paid to see the Who
kumma kun ei tätä vielä ole kukaan jaksanut postata:
Apokalyptisen folkin konkari Current 93 Helsinkiin maaliskuussa
18.3.2012 Savoy-teatteri, Helsinki
Neljällä vuosikymmenellä David Tibetin johdolla luovinut Current 93 saapuu ensi kertaa Suomeen. Yhtyeen musiikki on kehittynyt alkuaikojen kokeellisesta industrialista ja dronesta myöhempien aikojen melankoliseen folkiin.
Yhtyeen miehitys on vaihdellut vuosien mittaan intiimeistä mies ja piano -esityksistä valtaviin all stars -kokoonpanoihin. Helsingin konsertissa David Tibetillä on rinnallaan Baby Dee, Andrew Liles, Eliot Bates, Alex Neilson sekä klassisimmilta Current 93 -levyiltä tuttu Michael Cashmore.
Aleister Crowleyn teksteistä yhtyeensä nimen poiminut Tibet on omintakeisen lahjakas lyyrikko. Hänen teksteissään varhaisvuosien okkultiset ja humoristisen irvokkaat teemat ovat saaneet väistyä gnostilaisen mystiikan, melankolian ja kissojen tieltä.
Konsertti järjestetään Blow Up That Gramophonen, Svart Recordsin ja
Kold Reso Kvlt:n yhteistyönä.Liput 38 euroa + toimituskulut
Liput myynnissä Lippupalvelussa 9.1.2012 alkaen.
http://brainwashed.com/c93/
http://www.blowup.fi/
http://www.svartrecords.com/
http://www.kvlture.net/
Nyt on mahdollisuus ostaa lippuja jo ennen 9.1!
Paikkalippu riveille 2-5. Paikkoja on 99 kpl ja ne myydään ostojärjestyksessä. Virallinen lipunmyynti alkaa Lippupalvelussa 9.1.
Tilasin juuri omani.
Last edited by vegantti (02.01.2012 13:23)
Nyt on mahdollisuus ostaa lippuja jo ennen 9.1!
Paikkalippu riveille 2-5. Paikkoja on 99 kpl ja ne myydään ostojärjestyksessä. Virallinen lipunmyynti alkaa Lippupalvelussa 9.1.
Tilasin juuri omani.
Ostin.
Ostin.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Onko jossain muussa topikissa puhuttu tosta keikasta? Oon ihan varma, että luin siitä jo ennen tätä päivää, mutta täällä ekat postaukset on tältä päivältä. Eiku käynpä kattomassa keikat-osaston ja
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan