You are not logged in.
13 Songs ei aikanaan oikein vakuuttanut ja kiinnostukseni Fugazia kohtaan laski nopeasti. Argument kuitenkin muutti tilanteen, varsinkin eka puoli levyä on todella kova. Pitänee yrittää jossain välissä ottaa muitakin levyjä kuunteluun.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kill Taker ja Argument
Red Medicine ja Repeater
Eihän nää muuta tehneethän oikeasti, eihän?!
This must be what jail / I will scratch
No vittu, 13 Songsillahan ei ole yhtään heikkoa biisiä. 13 Songs ja Repeater (+3 Songs) on melkeinpä yhtä hyviä. Furniture ep on kanssa aika kova. Lisäksi hyllyssä on Steady Diet of Nothing ja In on the Killtaker, joihin tutustuminen on vielä "vähä" (äksdee) vaiheessa.
Asenteesta ja filosofiasta tälle bändille täydet pisteet. Mikään bändi ei kai ole aidommin oikeiden asioiden takana. On niillä varaakin olla kranttuja kun musiikkinsa on niin hyvää. Olen myöhäisherännäinen, joten Argument on suosikkilevy, se tuli ensimmäisenä kuultua. Tuo 13 songs on varsin hieno, taitaa olla jotain paljon varhaisempaa tuotantoa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Niin. Eikös näillä ole periaattena olla soittamatta paikoissa, joissa on ikäraja ja myyvänsä levynsä (Jenkeissä) normaalihintaa halvemmalla.
<@DBGene> senkin karkki
Niin. Eikös näillä ole periaattena olla soittamatta paikoissa, joissa on ikäraja ja myyvänsä levynsä (Jenkeissä) normaalihintaa halvemmalla.
Näin on. Hoitavat levyjen tuotanto- ja julkaisukustannukset oman yhtiönsä kautta niin välikädet eivät heidän musiikkistaan pääse hyötymään. Bändi ei myöskään promotoi fanikrääsää, kuten t-paitoja tai kahvimukeja, eikä anna haastatteluja ylikaupallisille medioille. Keikkalippujen hinnatkin huolehditaan mahdollisimman alas, muuten eivät suostu soittamaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Idealistiselle ideologialle
Melkoisen kananlihainen taikamomentti on muuten edelleen 23 Beats Offin lopun feedbackorgasmi.
En oo vieläkään osannut aloittaa kunnolla tutustumista. Muistan, että kerran yritin enkä jaksanut kovinkaan montaa biisiä. Sanokaa kaksi levyä joista muodostan uuden mielipiteeni.
En oo vieläkään osannut aloittaa kunnolla tutustumista. Muistan, että kerran yritin enkä jaksanut kovinkaan montaa biisiä. Sanokaa kaksi levyä joista muodostan uuden mielipiteeni.
Argumentista kannattaa aloittaa, siihen on helpoin päästä sisälle. Sitten vaikka Repeater, niin kuulet uudempaa ja vanhempaa tuotantoa.
Sanokaa kaksi levyä joista muodostan uuden mielipiteeni.
Kill Taker ja Argument
Nuo kolme on latauksessa. Kiitos.
Argument parsaa, Kill Takeria en sitten taas osannut yhtään. Repeaterin kuulin joskus aiemmin ja taisin vähän puppeloida.
Voisi ostaa muitakin levyjä kyllä, varsinkin jos saisi yhtä halvalla kuin Argumentin (2,86 e).
Argument parsaa, Kill Takeria en sitten taas osannut yhtään.
Juuri näin! Tämä on aika outo bändi, kun toiset tykkää Kill Takerista todella paljon ja suunnilleen vihaavat esim. 13 Songsia, ja toisilla se on ihan päinvastoin. No, Argument on oma suosikkini. Red Medicine pitäisi ottaa lähempään tarkasteluun...
Tämä on aika outo bändi, kun toiset tykkää Kill Takerista todella paljon ja suunnilleen vihaavat esim. 13 Songsia, ja toisilla se on ihan päinvastoin.
Eiköhän se ole taas sivullekirjoittaneen vastaanottokyvystä kiinni, enpä tiedä pitääkö kukaan muu Kill Takeriä bändin parhaana levynä. Toisaalta en tajua sitäkään, miksi juuri se olisi niin paljon esim. Red Medicineä tai Argumentia heikompi - mutta maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää ja kummastuttaa pikku pedantaa jne.
Omistan Repeaterin ja Steady Diet of Nothingin, molemmat ovat loistavia. Enemmänkin pitäis.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
No onko se 13 Songs vai Argument nyt parempi? Kertokaa kumpaan kannattais tutustua. Pitääkö laittaa polli pystyyn?
"A repo man's always intense"
Pitääkö laittaa polli pystyyn?
Laitetaan polli. Minusta kannattaa ehkä tutustua Argumentiin. Jos jotain järkiperusteluja pitäisi hakea niin en tiedä ketään, joka ei siitä tykkää. Sen sijaan esim. minä en juurikaan innostunut 13 Songsista. Kannattaa sitäkin toki kokeilla, mutta ehkä on parasta aloittaa Argumentista.
<@DBGene> senkin karkki
tutustukaa End Hitsiin
"Ohh Penelope"
ai en mä heti tajunnu et säkin olit turkulaine. ei ois pitäny kutsua
eiku
itellä end hits tais olla just eka minkä kuulin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
turku + fugazi = jeesus
"Ohh Penelope"
turku + fugazi = jeesus
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:507f761efd="awkward"]turku + fugazi = jeesus
[/quote:507f761efd]
smaa reaktiona
En tiiä oikein sytyttääkö Fugazi mun kynttilää lopullisesti. En vaan osaa jne. Ihan kivaa kai, mut mikään ei kannusta kuuntelee parii biisii pidemmälle.
Sain Argumentin viimein hankittua ja sehän rokkaa perkeleesti! Ainakin eka puolisko. Seuraavaksi joko Red Medicine tai Kill Taker kuunteluun.
<@DBGene> senkin karkki
Sain Argumentin viimein hankittua ja sehän rokkaa perkeleesti! Ainakin eka puolisko. Seuraavaksi joko Red Medicine tai Kill Taker kuunteluun.
Kyllähän tuo Argument hyvä levy on, mutta niin on kyllä moni muukin...Pitää kuunnella tuo lainassa oleva 13 Songs, jotta saisi vähän referenssiä.
Ex-spectatorin kitaroille
"A repo man's always intense"
In On The Kill Taker löysi paikkansa myös minun levyhyllyyni. Tasaisempi kokonaisuus kuin Argument, mutta Argumentilla on parempia yksittäisiä biisejä. En suosittelisi Kill Takeria kenellekään ensimmäiseksi Fugazi-levyksi. Ainakin minun tapauksessani biisit vaativat useampia kuunteluja auetakseen (tosin aika harva levy ei vaadi). Seuraavaksi Red Medicine.
<@DBGene> senkin karkki