You are not logged in.
Kuningaskuluttaja-Noora on aikamoinen indiekarkkityttö, varmaan sen joku täältä tuntee ihan IRL...
Onko joku täällä muka tavannut tyttöjä ihan IRL
PERKELE, Miksei mulle kerrottu?
en ole kolmekybänen emoboy
sä oot pannukki tämän vuoden puolella.
Varikset komentavat
Rory on välillä ihan hullun söpö
Varikset komentavat
Kuningaskuluttaja-Noora on aikamoinen indiekarkkityttö...
"Seuraavassa lähetyksessä
TV1 torstaina 21.12. klo 19.15
Liioiteltuja lupauksia sähköasiakkaille.
Kumpi on parempi: teflon- vai valurautapannu?
Testissä saunavihdat."
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tämä otsikko haisee siemennesteelle.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tämä otsikko haisee siemennesteelle.
Ei nyt ehi, kun pitää mennä valmistautuun Kuningaskuluttajaan, enää reilu tunti.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Onko joku täällä muka tavannut tyttöjä ihan IRL
ILR tavannu tyttöjä
Kumpi on parempi: teflon- vai valurautapannu?
no mitäpä luulet?
ja topicciin palatakseni:
spåm
no mitäpä luulet?
EDIT:
Eivaan...
Pistetääs vielä:
Kuningaskuluttaja-Noora on aikamoinen indiekarkkityttö, varmaan sen joku täältä tuntee ihan IRL...
Eikös toi ole se Sam Shinglerin tyttöystävä?
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:c3b1254ba3="Katkennut petsari"]Kuningaskuluttaja-Noora on aikamoinen indiekarkkityttö, varmaan sen joku täältä tuntee ihan IRL...
Eikös toi ole se Sam Shinglerin tyttöystävä?[/quote:c3b1254ba3]
Emmä tiiä, mutta on se helkkari ihan liian tutun näköinen. Kohta se varmaan huutaa täällä, että joo se oon mä tms.
Eikös toi ole se Sam Shinglerin tyttöystävä?
Missäs Sam pelaa, joku näistä heeboista?
...
Taidan lähtee tästä cittariin ostaan uuden seiskan.
Voisit joo jättää runkkaripiirit niin saatas noi trallalaat ja eiqut karsittua sun kielenkäytöstä.
Joo. En tajuu, että mistä vitusta toi trallalaa on jääny päähän.
[quote:b4893e627b="forssto"] Eikös toi ole se Sam Shinglerin tyttöystävä?
Missäs Sam pelaa, joku näistä heeboista?
...
Taidan lähtee tästä cittariin ostaan uuden seiskan.[/quote:b4893e627b]
Joo, toinen vasemmalta, mutta toi oikeanpuoleinen on sen ex-tyttöystävä. En sitten uusimmasta tiedä.
Joo, toinen vasemmalta, mutta toi oikeanpuoleinen on sen ex-tyttöystävä. En sitten uusimmasta tiedä.
Täydellistä tietoa.
[quote:c9286bd23f="leposi"][quote:c9286bd23f="Moronica"]Siistiä, että Twin peaks alkaa taas. Pitää varmaan hankkia telkkari.
??! !!!!
Missä ja koska? On vieläkin ihan rikki, kun se dvd boxi jää niin kesken![/quote:c9286bd23f]
Subilta joskus tammikussa.
Edit: tarkemmin sanottuna 6.1. alkaa.[/quote:c9286bd23f]
Eipä alakaan vaan kolmoselta 1.1. Subtv näyttää vissiin perästä uusintana nuo jaksot tai jotain.
Eipä alakaan vaan kolmoselta 1.1. Subtv näyttää vissiin perästä uusintana nuo jaksot tai jotain.
Aah. Onneksi on noi ekat dvd:llä, joten ei tartte sillai panikoida alussa.
Unohdin Deneuven
Deneuve
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ostin itelleni joululahjaksi kaverini taiteileman, Warhol-tyylisen Sherilyn Fenn -painokuvan.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
no niin, vihdoinkin kunnon aihe, kiitos tero
eipä kovin paljon lisättävää. kun en jaksa/osaa säätää kuvia tähän niin mainitaan vaan nämä kaksi. mielestäni aivan käsittämätöntä että eivät vielä toistaiseksi ole tulleet esille
SCARLETT JOHANSSON
sekä
BEATRICE DALLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ai niin ja sitten on tietty tämä iänikuinen HELEN HUNT-fiksaatio, joka minulla on.
artsy
let me fall out of the window
with confetti in my hair
arseniolle:
ja yks mulle (slight return)
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
ai niin ja sitten on tietty tämä iänikuinen HELEN HUNT-fiksaatio, joka minulla on.
Mullakin oli sellanen joskus 90-luvun lopulla! En tiedä miten vielä lämmittää, kun en ole nähnyt oikein sen naamaa ja esiintymisiä missään.
Ja sitten tää oli tosi kova ihastus myöskin 90-luvun lopulla:
Andie MacDowell
Ja on kyllä vieläkin
Ei tunnu missään. PMMP:n Paulan perse on koskettanut jalkaa.
Semifinalissa kesällä 2005 Paula oli jonkun toisen bändinsä keikalla. Istui tuolilla hajareisin lyhyt hame päällä ja soitti kitaraa - itse olin tiskillä. Loput saatte keksiä itse.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ehkä sopivampi nimi topicille olisi Hei, me runkataan...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:835d198d20="Ulvilan pikkunatsi"]Ei tunnu missään. PMMP:n Paulan perse on koskettanut jalkaa.
Semifinalissa kesällä 2005 Paula oli jonkun toisen bändinsä keikalla. Istui tuolilla hajareisin lyhyt hame päällä ja soitti kitaraa - itse olin tiskillä. Loput saatte keksiä itse.[/quote:835d198d20]
Tulit?