You are not logged in.
Täytyy kyllä myöntää, että luulin hänen kuolleen jo aikoja sitten. Varmasti pitkä ja hieno elämä. Tarpeellinen nyt ainakin.
Ken Russell
EIKÄ!
Kuinka Myyrä sai housut - Aikamme merkkiteos suurelta solidaarisuuden puolestapuhujalta
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
RIP
bzort glorf bööth
RIP
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hubert Sumlin
1931 - 2011
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hieno kitaristi. RIP
bzort glorf bööth
RIP
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Dobie Gray
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oho!
"Tutustuin" Takkuun jo varhaisteininä 70-luvun lopulla, kun se oli faijan duunikaveri Finnlevyssä, ja 80-luvun puolivälissä tehtiin mun ekassa työpaikassa tv-alalla Top40-ohjelmaa eri kaupunkien kaapeli-tv:ille, ja sen ohjelman juontaja oli Takku Kotilainen.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
rip
Last edited by ydinaukio (16.12.2011 18:33)
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Alkaa nää grand old ladiesit käymään vähiin, kun Makebakin meni. Ketäs niitä on enää jonkun Omara Portuondon lisäksi jäljellä?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jukka "Zuge" Laajakallio. Ilmeisesti Abduktionkin ura katkesi tähän.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
huh
jopas
Aika yllättävää että noinkin pystyivät tuon myöntämään. Suurenmoista toveria odottaessa sitten (vai mikä sen Ilin pojan arvonimi nyt olikaan)
http://www.abduktio.com/gallery/Livepic … ges/09.jpg
Voi helvetti. Siinä meni lahjakas nuori ihminen. Rip vaan ja osanotot omaisille ja tutuille.
organizing the boy scouts for murder is wrong
rc-lungen wrote:http://www.abduktio.com/gallery/Livepic … ges/09.jpg
Voi helvetti. Siinä meni lahjakas nuori ihminen. Rip vaan ja osanotot omaisille ja tutuille.
Samoin.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Aika yllättävää että noinkin pystyivät tuon myöntämään. Suurenmoista toveria odottaessa sitten http://www.punkinfinland.net/forum/imag … _salut.gif (vai mikä sen Ilin pojan arvonimi nyt olikaan)
Veikkaan, et on jo hetken ollu kuolleena, pakkohan se jossain vaiheessa oli kertoa. Ne vois kyl perustaa semmosen Mustanaamiosysteemin tonne. Uskottelee kansalle, että vaeltava aave on syntynyt uudelleen, vaikka kyseessä on edellisen poika. Vaik onhan toi meininki melko samankaltasta; sillon kun Kim Il-sung kuoli, kansalaisille sanottiin, että jos ne suree oikein syvästi, niin Suuri johtaja herää henkiin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
viimeinen kuva kimistä:
giffimatskua?
Eiköhän Hantta ole löytänyt jo kymmeniä tumblr-kuvia tosta.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
hanttaaaaaa!