You are not logged in.
Se hannareitten styge oli yhteinen family-favorite.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
tää on kyllä yksi parhaista joululauluista
Kyllä! Yksi harvoista, jotka ei ärsytä vaikka niitä kuuntelis kesällä. Loistava biisi.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
multainen kummi
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
TOPIKKI LUKKOON
Tässä videossa on hyvä meno
Tää biisi on vaan hyvä
Last edited by leposi (23.12.2013 23:19)
Mutta tämähän on parasta ikinä!
Seeger Sistersin American Folk Songs for Christmas.
JUMALAUTA! Kuulasta indietykitystä vuodelta 1956. Tää on ihan varmasti maailmankaikkeuden ihanin levy!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kun olin lapsi, yhtenä jouluaattona televisiosta tuli yhtenä jouluna ohjelma, jossa oopperalaulajat lauloivat joululauluja keskieurooppalaisissa maisemissa. Mukana oli useita aikakauden suurimpia oopperatähtiä, ainakin Luciano Pavarotti, Placido Domingo, José Carreras, Mirella Freni, Peter Hofmann, Hermann Prey, Katia Ricciarelli ja Nikolai Ghiaurov. Erityisesti ihastuin Edita Gruberovan laulamaan lauluun Leise rieselt der Schnee. Tässä youtube-videossa ei ole mitenkään loistava kuva. Taitaa olla vanhalta videokasetilta. Minullakin on yhä tämä ohjelma vanhalla videokasetilla. Ostin siitä myös DVD-julkaisun. Siinä oli kuitenkin vielä huonompi kuva ja siitä oli jätetty osia pois.
Last edited by EndloseAngst (22.12.2014 20:32)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hauska
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.