You are not logged in.
Joo, muistan kans törmänneeni johonkin Stockhausenin 70min-älppäriin. Tosin sillä oli varmaan kosmiset voimat apunaan.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
vaikka en kyllä oo koskaan oikein jaksanu ymmärtää tota sama matsku molemmilla puolilla -meininkiä.
no mut sehän on kätevää ni ei tartte kelailla. eikä biisitkään olis menneet tasan jossain c-20 -kassussa. ja vaikka nyt olen ehkä hieman jäävi sanomaan niin hanki ihmeessä, vuoden parhaita julkaisuja ja aika monta on mennyt jo tänään eli vähiin käy ennenq loppuu
Sait ylipuhuttua, pistin tilauksen menemään.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
viesti tuli, mutta vastauksesta tuli delivery status notification. mutta siis jospa laitan ne kaikki levyt tulemaan, maksat ku jaksat
No jos nyt sitten näin, kiitosta vaan!
TITANIK-GALLERIAN PIKKUJOULU
ITÄINEN RANTAKATU 8
20700 TURKULA 17.12. KLO 16
VILLE VUORENMAA (SUR-RUR)
PUISET HEILAT
KIMMO MODIG*****VAPAA PÄÄSY**********
*****VIINAA TARJOLLA******TSEKKAA MYÖS SABINE POPPIN NÄYTTELY
:smokin::pint:
Turkulaisena tulisin, mutta olenkin nolo hesalainen.
Kolmas täysosuma tänä vuonna toi kimpoilevat kivet.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Satuin kuulemaan Puisten heilojen julkaisematonta cdr-äänitettä. voi luoja. parasta musaa mitä olen kuullut vuosiin. pitkä kaari & feedback.
mikäs tää
ja koska se "noise"-kasetti ilmestyy?
Satuin kuulemaan Puisten heilojen julkaisematonta cdr-äänitettä. voi luoja. parasta musaa mitä olen kuullut vuosiin. pitkä kaari & feedback.
mikäs tää
tää on kulkenu nimellä "1985", oli joskus muutama vuosi sitten myynnissä keikoilla. ja sit on tää myöhempi 8kpl über limited cdr, jossa jokaisessa on eri päivämäärä
mutjoo kyseessä siis suorastaan aika kuuloinen 45min pitkä sähkökitara-improvisaatio. ansaitsis kyllä ihan oikeankin julkaisun joskus!
jaa no mut mullahan on "se"
jaa no mut mullahan on "se"
muistelinkin että oisin sen sullen joskus ojentanut
se on oikeesti parasta mitä suomessa on aikoihin julkaisu, ihan käsittämätön kypsä tuotos: siis sillee että miten se juttu pysyy kasassa ja hommaa ei päästetä lähteen käsistä heti ja se kehittely ja niukkuus ja koko vitun idea sekä lopulta täydellisen kuuloinen toteutus.
jonku alan vakiintuneen levy-yhtiön pitäs toi julkasta että muutki tajuis ja pääsis tästä ilosta nauttimaan.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
No mitäs helvetin salattuja mestariteoksia jengi täällä mehustelee Tai sitten siirsitte musajuksaustopikin tänne, ja oikeasti onkin vaan ihan paska.
Kimpoilevat kivet on toki kova myös, mut ei siltikään oo kokonaisuutena yhtä hallittu ja luo yhtä mieletöntä tunnelmaa mitä Viihdetaiteilija. Mut tästä lähin tulee kyllä seurattua Suopajärven juttuja enemmänkin, sen verran huikea tapaus toi Viihdetaiteilija on. Riukupastorikin sais taas jossain vaiheessa aktivoitua, ovat kuulemma viimeaikoina satsanneet lähinnä lyhytelokuvataiteeseen.
Mehustelijat mehustelee
bzort glorf bööth
No mitäs helvetin salattuja mestariteoksia jengi täällä mehustelee Tai sitten siirsitte musajuksaustopikin tänne, ja oikeasti onkin vaan ihan paska.
Roh Tapesilta saapi.
Heilat huomenna Korjaamolla + Mikko Joensuu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olipa hyvää settiä Korjaamolla. Hauska jekutus Noiseprinsessan lopuksi
En oo kuullut biisiä aiemmin, eli oisko se jatkunut siitä oikeasti vielä?
"Kippis, hold on!"
Cold Blow
Hauska jekutus Noiseprinsessan lopuksi
Joo, se oli hämmentävä taidepaussi! Hyvä keikka, mutta en ihan sellaista neroutta aistinut mitä tuolta Viihdetaiteilijalta huokuu. Välillä noi J. Keskitalo assosiaatiot oli vähän liian voimakkaita. Vaikka eihän Joosekaan tietysti rujoa suomenkielistä folkkia itse keksinyt.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Hyvä keikka ja mitkä ihmeen Joose-assosiaatiot?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei tossa mitään Joosea ollut, vaikka ehkä ne surrealistiset sanoitukset toi hieman sitä vaikutelmaa. Kuitenkin Suopajärven meno on ihan omanlaistaan, naivistisen makaaberia ja outoa. Vähän kyllä harmitti että Minulla on ystävässä olis saanut tulla vähän hurjemmin se kasettiversion noisepurkaus, ja olis voinut muuttaa sitä laulutyyliäänkin siinä, se kun ei oikein kitaran alta meinannut siinä vaiheessa kuulua. Tietty kaikki hitit tuli näin muuten, Noiseprinsessaa (ja joo, se lopetus oli kyllä hieno! ) ja Miss $finksiä myöten. Maalla/Ville A.E. Suopajärven viimeinen kantriballadi olis tosin voinut tulla vielä vaikkapa encorena, mut porukka ei lähtenyt taputtamaan. Keikan jälkeen vielä kaveri, joka soittaa Riukupastorissa ja jonka kautta oon koko ROH-tapes-skeneen tutustunutkin, käski tekstaritse käydä hämmentämässä Villeä kertomalla, että "aina kun kuuntelen Ilpojesus-duoa, tunnen itseni nuoreksi jälleen".
Hyvä keikka ja mitkä ihmeen Joose-assosiaatiot?
No kyllähän noita yhtymäkohtia löytyy makaabereista sanoituksista yhdistettynä romuluiseen folkinräimintään. Verratkaapa vaikka Tyttöni pysähtyi risteykseen laulumelodiaa Joosen Kuolleen miehen lauluun.
Last edited by Kuvainraastaja (23.02.2012 17:12)
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Kappas, eilinen keikka on jo netissä:
tiedoksi että kimpoilevat kivet on nyt sitten loppuunmyyty, vikat kappaleet lähtee mm. jenkkeihin ja australiaan
niin joo, kulkiyalle on yksi varauksessa jos vaikka joskus ehtis treidaa.
niin tota, nostetaan vielä silläkin verukkeella ylös, että barry andrewsin diskohan soitti 5 minsan festareilla, biisi tais olla talitintti vai tulikohan siellä toinenkin, ei voi muistaa. ja levyhän ilmestyy viimein loppukuusta cd:nä ja vinyylinä, ja on nimeltään kuka siellä?
Ja Barrya näkeepi perjantaina Turun Dynamossa ja lauantaina Tampereen 931:ssä. Mahdollisuuteni jälkimmäisessä häppeningissä paikallaoloon ovat varsin suuret!
Barry Andrewsin Disko kiinnostaa, levy ilmesty.
hieno kuva
sain tänään valmiiksi uuden PUISET HEILAT -kasetin, nimeltään "VISKIN TAHRAAMA KUUNSIRPPI ROSKAKORISSA".
se sisältää mm alkuperäisen version kappaleesta "NEITI SARJAKUVASANKARITAR", lopullisen version "TAIKURIN TYTÄR" -kappaleesta, jyväskylässä pari viikkoa sitten ensiesitetty kummitusjutun "KESKIYÖNKATU" sekä noin 5-6 muuta!
kaikkien kasettikopioiden kannet tulevat olemaan erilaisia.
kasetin hinta on 5 euroa ja tilaukset voi pistää osoitteeseen puisetheilat(a)gmail
kiitos ♥♥♥
ai niin ja tässä varhainen versio "taikurin tyttärestä" vuodelta 2009: http://soundcloud.com/puiset-heilat/taikurin-tytar