You are not logged in.
Mua kyllä kyrsii äärettömän paljon suurin osa The Walking Deadin hahmoista. Mun tekis mieli läpsiä lähes tulkoon kaikkia niitä poskille muutaman kerran tai jotain. Hermi. Silti se on ihan ok, vaikka tämä toka kausi on kieltämättä ollut vähän turhan huono.
Mut Dexterin tuleville loppuhulinoille jo ennakkoon Parasta ikinä Ja vissiin kaksi kautta tämän jälkeen olisi ainakin luvassa.
Onko tosta Homelandista ollut puhetta? Että onkohan se vaivan arvoinen?
Last edited by leposi (05.12.2011 20:16)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tyokaverin suosituksesta tsekkasin eilen Black Mirrorin ekan jakson. Aika janska oli. Eka jakso oli sosiaalisen median satiiri, ihan siististi rakennettu. Tokassa sit kasitellaan ilmeisesti viihdeohjelmia. Suosittelen
Mangojauhe goddamn.
Tyokaverin suosituksesta tsekkasin eilen Black Mirrorin ekan jakson. Aika janska oli. Eka jakso oli sosiaalisen median satiiri, ihan siististi rakennettu. Tokassa sit kasitellaan ilmeisesti viihdeohjelmia. Suosittelen
Joo ihan jees. Aika ahdistavakin. Katsomisen arvoinen. Ehkä vähän liikaa pelaa tohon sosiaalisen median valtaan, ja silleen mut
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ens viikolla se alkaa taas
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
CSI Las Vegasin 7. (+8. eka jakso) tuotantokausi katsottu. Kohta häämöttää jo aika jolloin tuota ei ole tarjolla. 12 kausi on ilmeisesti lopuillaan Amerikassa. Mitä mä sitten katon? Pakko valmistautua jo ennakkoon, jotten jää ihan tyhjän päälle.
CSI Las Vegasin 7. (+8. eka jakso) tuotantokausi katsottu. Kohta häämöttää jo aika jolloin tuota ei ole tarjolla. 12 kausi on ilmeisesti lopuillaan Amerikassa. Mitä mä sitten katon? Pakko valmistautua jo ennakkoon, jotten jää ihan tyhjän päälle.
Kato jotain hyvää. Niinku vaik Dawson's Creek.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
leposi wrote:CSI Las Vegasin 7. (+8. eka jakso) tuotantokausi katsottu. Kohta häämöttää jo aika jolloin tuota ei ole tarjolla. 12 kausi on ilmeisesti lopuillaan Amerikassa. Mitä mä sitten katon? Pakko valmistautua jo ennakkoon, jotten jää ihan tyhjän päälle.
Kato jotain hyvää. Niinku vaik Dawson's Creek.
Game of Thrones, Wire, The Jam, Brasseye, Babylon 5, Galactica, How I Met Your Mother, Deadwood, Morse, Mennen tullen.. noi nyt tuli heti mieleen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
On paljon hyviä tv-sarjoja.
how they run this show.
On paljon hyviä tv-sarjoja.
Niin on! Ja olen nähnyt niistä jo aika monta.
boardwalk empiren ekaa kautta 1 jakso jäljellä. parasta pitkään aikaan
tiptoo wrote:Tyokaverin suosituksesta tsekkasin eilen Black Mirrorin ekan jakson. Aika janska oli. Eka jakso oli sosiaalisen median satiiri, ihan siististi rakennettu. Tokassa sit kasitellaan ilmeisesti viihdeohjelmia. Suosittelen
Joo ihan jees. Aika ahdistavakin. Katsomisen arvoinen. Ehkä vähän liikaa pelaa tohon sosiaalisen median valtaan, ja silleen mut
Kiitti muistutuksesta -späm!
Vuoden nuori muotoilija.
Dexterin tuorein kausi on parantunut huomattavasti loppua kohti, alkukausi oli minusta aika keskinkertaista menoa. Ensi viikolla kauden päätösjakso
Modern Family on aika hauska sarja.
Dexterin tuorein kausi on parantunut huomattavasti loppua kohti, alkukausi oli minusta aika keskinkertaista menoa. Ensi viikolla kauden päätösjakso
Joo smaa! Mä ootan niin kiimasesti sitä vikaa jaksoa. En ole kattonut vielä eilistä, mutta sitä edellinen lupaili kyllä loistavaa hulinaa.
Tätä tv-sarjaa katson tulevaisuudessa!
Judd "Freaks and Geeks" Apatow tuottaa HBOlle uutta sarjaa:
After winning widespread acclaim for her film debut "Tiny Furniture," which has already earned three Independent Spirit nominations, and also getting touted in a New Yorker profile, writer and filmmaker Lena Dunham's been on Hollywood's mind, and HBO's more than most. On Friday, the network announced that it had picked up Dunham's new comedy series, "Girls," which she'll write, direct the pilot and executive produce alongside Judd Apatow. According to HBO, the show, which takes place in New York, is "a comic look at the assorted humiliations and rare triumphs of a group of girls in their early 20s."
Lena Dunham quickly established herself as an important young talent with her first feature film, said Sue Naegle, president of HBO Entertainment, in a statement. We are thrilled to team up with her and fellow executive producers Judd Apatow and Jenni Konner for this exciting project.
Dunham will also star in the project, along with her "Tiny Furniture" sidekick Jemima Kirke and Allison Williams (American Dreams), Adam Driver (HBOs You Dont Know Jack) and Zosia Mamet (Mad Men).
Melissa Maerz
Prisonerin alotin eilen. Olihan se parastaikinä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Rupesin kattomaan sarjaa nimeltä Dead Like Me. Vaikuttaa ihan ok:lta. Toki vasta pilotti ja yksi jakso takana. Palaillaan asiaan.
Kyllä, aivan loistava sarja. Ekan kauden lopulla menen.
Saikulla tvlinksi räpsynyt ahkeraan, uusina tuttavuuksina Parks & Creation (ehkä viis episodia jaksoin katsoa, sitten oli pakko palata fiilistelemään officen jouluspesiaalia) ja Eastbound & Down (pientä koukuttumista ilmassa), katoin myös ton ekan Black Mirror -episodin Twilight Zone -vertausten innoittamana, se oli kyllä aika paska
edit: ihan jännä, mutta paska.
Last edited by turkele (13.12.2011 15:40)
I love you and dream about the Führer
Prisonerin alotin eilen. Olihan se parastaikinä
edit:Tänään on vapaapäivä - voisinpa kattoa itekin pari jaksoa Prisoneria Jookchan spämmin innoittamana.
Last edited by barton_funk (13.12.2011 15:51)
JIM D: Muinaiset avaruusoliot - Kausi 2 - Jakso 4
Muukalaisten viestit. Ovatko profeettojen, taiteilijoiden ja tiedemiesten näyt avaruusolentojen lähettämiä? Mitä muukalaiset yrittävät kertoa ihmiskunnalle? Amerikkalainen "dokumenttisarja". 2. tuotantokausi.
Tyttöhömppäääää
Emily Thorne (Emily Van Camp) is new to the Hamptons. She's met some of her wealthy neighbors, has made a few new friends and seemingly blends into the town. But something is a little odd about a young girl living in a wealthy town all on her own, and the truth is that Emily isn't exactly new to the neighborhood. In fact, this was once her old neighborhood, until something bad happened that ruined her family and their reputation. Now Emily is back, and she's returned to right some of those wrongs in the best way she knows how with a vengeance.
Yleensä en oikeen tällasesta diggaa, esim joku Gossip Girl menee ihan yli hilseen ja kiristää hermot, mut nyt oon ihan koukussa. Raskaana
Mangojauhe goddamn.
Onko tosta Homelandista ollut puhetta? Että onkohan se vaivan arvoinen?
Alkoi semilupaavasti mutta alkoi sakkaamaan 6-7 jakson jälkeen. En vaivautuisi jos aikaa on vain 1-2 sarjan seuraamiselle.
Ens viikolla se alkaa taas
how they run this show.
Aijaijaijaijai pääsispä jo kotiin
Bryzgaloville ja Anisimovin joukkuekavereiden naureskelulle kun tulivat erätauolle
how they run this show.
Uudestaan.
Bryzgalov
Wild Palms pitäis kyl tosiaan nähdä uudestaan, täytyypä tsekkailla oisko playssa halvalla.
Kirjastosta lainasin In the Loopin ykkös- ja kakkoskauden, iha jees mut en rakasta.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tarkoitit varmaan The Thick of Itin
taisinpa tarkoittaakin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni