You are not logged in.
Aivan hirveetä paskaa koko peli. :center:
Herätessäni rupesin jo miettimään taktiikoita seuraavaa kertaa varten.
Aivan hirveetä paskaa koko peli. :center:
Herätessäni rupesin jo miettimään taktiikoita seuraavaa kertaa varten.
En kyllä tajua onko joku joskus oikeasti saanut pelattua maailmanvalloitus-Riskin loppuun. Nyt oli vielä kolme pelaajaa jöjelllö kuuden tunnin pelaamisen jälkeen, eikä ihan heti mitään ratkaisevaa läpimurtoa ollut näkyvissä. Tai en tiijä, ihan jännään paikkaan tuo jäi kun sain just 48 vahvistusyksikköä kun lopetettiin. Toki valokuvat pelilaudasta ja muistiinpanot tilanteesta talteen, jos tuon joskus jaksaisi pelata loppuun.
Jännä pelihän tuo on, mutta voisi loppuakin joskus.
Mukava peli, vaikka kesken taas piti jättää. Parhaimmillaan hallussani oli valtaosa pohjoisesta pallonpuoliskosta, mutta seuraavan kierroksen alkaessa Eurooppa oli Ukrainaa lukuunottamatta menetetty, ja grasskirtkin oli syvällä Pohjois-Amerikassa. Euroopan puolustus olisi ollut hankalampaa, mutta ehkä toinen keihään kärki olisi pitänyt pysäyttää Kamtatkalle.
Tuo korttien merkitys on tuossa ehkä vähän liian suuri. Yhtäkkiä aina löytyy reserviä, jolla voi tuplata armeijan koon. Ainakin sen hyödyn pitäisi olla pienempi tai sidoksissa jo vallattuihin alueisiin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Oisko saumaa pelailla viikonloppuna?
Älä päästä painiks sitä
Oisko saumaa pelailla viikonloppuna?
Tänään ei kyllä millään jaksa. Huomenna vois joskus puoli kuuden jälkeen toki jossain kantakaupungissa onnistuakin.
Taidanpa katella Davis Cuppia huomen illalla kun ei tää näytä oikein lähtevän.
Älä päästä painiks sitä
Vähän huonosti lähti joo, mutta vois ennen joulua.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Vähän huonosti lähti joo, mutta vois ennen joulua.
Joo, vois koittaa. Toi viikonloppu ennen joulua voisi alustavasti sopia mulle. Riippuu vähän miten ja milloin toi typpi tulee tuolta Englannista ja sillee. Palaillaan!
Last edited by leposi (06.12.2011 21:32)
Joo, kyllä toi joulua edeltävä viikonloppu onnais. Miten olisi lauantaina 17. päivä joskus vaikka klo 16 alkaen? Mun luona voi tai sitten jos kehtaisin ehdottaa Vennin kotia, koska olisi kiva pelehtiä myös koiran kanssa. Vaikka ei paikalla sinänsä väliä tietty. "Typpi" tulee lomailemaan edellisenä päivänä, joten koiran näkeminen voisi olla sillekin kivaa, ehkä.
Meillä vois kyllä pelailla, mutta mulla on lauantaina yhdet pikkujoulut. Pe tai su?
Meillä vois kyllä pelailla, mutta mulla on lauantaina yhdet pikkujoulut. Pe tai su?
Sunnuntai vois onnistua. Vois alottaa ajoissa, jottei sitten vahingossa venähdä kauhean myöhäiseksi. Tai siis ihan miten teille käy tietty. Kivaa nähdä koiraa taas pitkästä aikaa. JEE!
Sunnuntaina on kaks sählypeliä, joista jälkimmäinen loppuu jo klo 13. Voisin ton jälkeen tulla käväsemään ainakin jos on hiihtokeli.
Älä päästä painiks sitä
Voisin ton jälkeen tulla käväsemään ainakin jos on hiihtokeli.
Meit on nyt sitten jo neljä, ja viisi jos ILR tulee. Kyllä me tästä vielä pelit saadaan!
Joo, sunnuntaina käy! Oisko vaikka kolmelta jos Ilkan säbät loppuu 13? Iiriskin saattaa olla silloin maisemissa. Hiihtokelejä ei taida tulla, mutta pyöräilykeli on mitä mainioin.
Joo, sunnuntaina käy! Oisko vaikka kolmelta jos Ilkan säbät loppuu 13? Iiriskin saattaa olla silloin maisemissa. Hiihtokelejä ei taida tulla, mutta pyöräilykeli on mitä mainioin.
klo 15 hujakoilla ollaan siellä, riippuen bussiaikatauluista. plplplplpl Voisin pari peliä ottaa mukaan, onko toiveita?
HEI VETÄKÄÄ JOKU CYBER PUNK SESSIO HELSI NGISSÄ
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
TAI TURUS SA
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
anzut wrote:Joo, sunnuntaina käy! Oisko vaikka kolmelta jos Ilkan säbät loppuu 13? Iiriskin saattaa olla silloin maisemissa. Hiihtokelejä ei taida tulla, mutta pyöräilykeli on mitä mainioin.
klo 15 hujakoilla ollaan siellä, riippuen bussiaikatauluista. plplplplpl Voisin pari peliä ottaa mukaan, onko toiveita?
Jees. Noi säbäkisat on hevon kuusessa eli mulla kestää varmaan yli kolmeen mutta starttailkaa te siinä ni tuun mukaan sit omaan tahtiin.
Älä päästä painiks sitä
Täällä on iso uusi pöytä ja toinenkin vielä roikkuu nurkissa, joten Tupouskirtit ja kumppanit mahtuis kanssa.
turston wrote:
Täällä on iso uusi pöytä ja toinenkin vielä roikkuu nurkissa, joten Tupouskirtit ja kumppanit mahtuis kanssa.
Panin niille fb:ssä spämmiä asiasta, jos on mennyt ohitte täällä.
VIIVE
Last edited by leposi (16.12.2011 21:01)
Islaaaaa deeee Mallorcaaaa
me voi
me voi
me voi
Älä päästä painiks sitä
tervetuloa mulle & mittenille pelaamaan lautapelejä loppiaisen jälkeisenä lauantaina 7.1., sanotaan vaikka klo 18.
täällä on liuta ja omiakin saa tuoda. myös omia juomia ja ruokia on suotavaa ottaa mukaan. harri tulkoon hakemaan pari kuukautta parvekkeella homehtuneen pyykkisäkkinsä pois.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tervetuloa mulle & mittenille pelaamaan lautapelejä loppiaisen jälkeisenä lauantaina 7.1., sanotaan vaikka klo 18.
täällä on liuta ja omiakin saa tuoda. myös omia juomia ja ruokia on suotavaa ottaa mukaan. harri tulkoon hakemaan pari kuukautta parvekkeella homehtuneen pyykkisäkkinsä pois.
vois tulla!
Pannaan harkintaan.
Onko joukossa Discworld -faneja joita DW lautapeli voisi kiinnostaa? Mulla on siis sellainen. Meiltä löytyy myös MODERN ART. Ei olla koskaan pelattu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ei hajuakaan mitä noi on, mutta tuo ne, jos tuut (tai tulkaa molemmat). MODERN ART
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Modern Art kiinnostais. Plus se mun Zooloretto on vieläkin teillä et enköhän oo tulossa.
Älä päästä painiks sitä
uudet pelit kiinnoztaa!
meillä on
CATAN (jos jengiä kiinnostaa ostan expansion packin)
ZOOLORETTO (ilr:n)
LEPOSIN? JOKU PALIKKAPELI JONKA NIMEÄ EN MUISTA
ZOMBIES!!! (+ clowns ja sewers expansion packs)
SEQUENCE
DOMINION (ei vielä korkattu)
+ ehkä muuta en muizta
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Joo, luultavasti tuun. Otan mukaan vaan sen MODERN ARTIN.. Saa nähdä innostuuko Aino. Se on ollu aika väsyny.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.