You are not logged in.
Onhan tää nyt ihan parasta ikinä. Harmi jos keikka peruuntuu.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ei ole vielä uutta tietoa kuulunut roger woottonin terveydentilasta, mutta toivottavasti vointi on parantunut ja keikka toteutuu.
Just tuli sähköposti, että keikka peruuntuu.
Onneks mä oon nähny nää jo.
no toivottavasti jossain vaiheessa saisivat uuden päivän sovittua, ja paranemisia woottonille
ILR wrote:vidd
Älä päästä painiks sitä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
No voi nyt perse sentään. Tosi harmillista että vielä tuollaisesta syystä, voimia Woottonille tosiaan. Uuden keikkapäivän toivossa sitten.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
We are sorry to announce that Roger, who has a slipped disc, will not recover in time to perform in Helsinki, so we have had to cancel the gig (which we hope to re-schedule for early next year). Now there is a definite diagnosis of Rogers problem, we can be confident that he will be able to perform by then - this means the Tokyo gigs are unaffected. Roger would like to thank all those who sent messages of sympathy and support, and the band would also like to thank everyone for their continued appreciation.
Hei,
olit ostanut liput Comuksen konserttiin viime viikon tiistaille 13. joulukuuta, joka jouduttiin peruuttamaan yhtyeen laulajan sairastumisen vuoksi. Konsertille on nyt löydetty korvaava päivä ja se toteutuu Korjaamon Vaunusalissa lauantaina 10. maaliskuuta 2012. Tämän konsertin liput tulevat myyntiin Tikettiin vielä tämän päivän aikana.
jaaha ny täytyy sit valita Comuksen ja C93:n välillä
Onks C93:n päivämäärä jo julkistettu? Maaliskuutahan kai kuukaudeksi väittivät, mut ei kai vielä tarkkaa päivää oo ilmoitettu?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
bb kai meinaa ettei kahta helsingin reissua jaksa samassa kuussa?
http://www.tiketti.fi/Comus-UK-Kulttuur … puja/13620
hyvä kun en vielä jaksanut palauttaa tikettiä, nyt vaan pitää muistaa uusi päivämäärä koska sitä ei lue lipussa
bb kai meinaa ettei kahta helsingin reissua jaksa samassa kuussa?
Joo, ts. tulee kyl kalliiksikin ja työvuorojen kans hankaluuksia.
Ehdin kyl jo palauttaakin lippuni ja luulen ma, että taidan kallistua C93:n suuntaan. Ihan ehkä sikskin, että jos ei Comuksella nyt hirveesti oo mitään uusia biisejä messissä, niin ehkä suht sama meno ku sillä ruottinlaivakeikalla joten periaatteessa nähty.
Comus: astonishing new album released in April on Coptic Cat
I and all at Coptic Cat are stunned and OverPlanets to announce the new album by the unmatched and perfect COMUS, Out of the Coma, will be released in April. It will be launched at a show by Comus at Londons Borderline club. The album is ASTONISHINGthree ecstatic and terrifying new tracks, and an archival recording of the legendary Malgaard Suite from 1972. I am so so so honoured and proud to be involved in releasing this. Thank you PANTOKRATOR and COMUS!
Tuotahan se David meikäläisellekin kertoili. Oon kyllä vähän kahden vaiheilla että meenkö tonne keikalle, oon silloin kyllä maisemissa mut en tiiä onko resursseja... Saas nähä.
Side One
1. Out of the Coma 8.35
2. The Sacrifice 8.39
3. The Return 6.22
Side Two
1.The Malgaard Suite (featuring an introduction by Roger Wootton) 15.49
Last edited by bernardblack (04.03.2012 22:26)
mitä muuten tapahtui sille ep:lle jonka piti melkein ilmestyä perutulle keikalle, onko jo ulkona vai unohdettu koko juttu?
vähän aattelin, että paisuiko siitä tää älppäri? eli mahtaako ep:tä tullakaan?
jippu hankittu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ketkä menossa huomenna?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ketkä menossa huomenna?
o/
Älä päästä painiks sitä
en
Joo tulossa ollaan.
Åhå, en muistanukkaan
Älä päästä painiks sitä
årall sut saadaan vielä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Meikä kun on kipeä noin kerran kahdessa vuodessa, niin ilmeisesti sen on satuttava just tälle päivälle. Onneks en tosin ehtinyt ostaa lippua vielä.
Last edited by Kalossimies (10.03.2012 17:17)
no huh, olipas mahtava keikka! ihan tajuttoman hyvältä soundasi ja erityisesti laulajien äänet soundasi kuin silloin joskus. first utterancessa oli tietenkin pääpaino, ekana song to comus, sitten diana ja tulikohan sitten tulevan mini-albumin nimifraita out from the coma, joka kuulosti oikein hyvältä, ja siltä kuultiin illan mittaan vielä pari muutakin näytettä, the return ja the sacrifice. muuten first utterance -biisejä, huippuina toki the herald, drip drip sekä varsinaisen setin päättänyt the prisoner. pari biisiä piti aloittaa uudelleen alusta, kun pääjehu roger woottonilta oli nuotit/sanat hukassa, mutta mitäs tuosta. jengiä oli yllättävän vähän, mutta yleisö oli hyvin mukana ja bobbie sanoikin että tulevat mielellään uudestaan helsinkiin kun vain pyydetään, on kuulemma niin kaunis kaupunkikin. ilmeisesti kiasmaa myös kehuivat. encore tuli yllättävän nopeasti, eivät ilmeisesti olleet varautuneet niin suuriin suosionosoituksiin. vikana sitten the bite. tais olla vuoden keikka, tosin eipä ole montaa tullut vielä nähtyä, mutta vaikka olisikin.
Olihan toi kyllä ihan käsittämättömän hyvä, varsinkin tosi varautuneisiin ennakko-odotuksiin nähden. En ny hirveesti näe lisättävää hantan silminnäkijähavaintoihin.
Älä päästä painiks sitä