You are not logged in.
puiset heilat
en tajuu miksei fonal ja helmi-levyt tappele siitä, kumpi saa julkaista viihdetaiteilijan vinyylinä. tai ehkä niin tapahtuukin kulisseissa näillä hetkillä, kuka tietää. parasta ikinä
se ei ihan mahu vinyylille, pitäs jättää yks piisi poies...
TWISTED BITCH wrote:puiset heilat
en tajuu miksei fonal ja helmi-levyt tappele siitä, kumpi saa julkaista viihdetaiteilijan vinyylinä. tai ehkä niin tapahtuukin kulisseissa näillä hetkillä, kuka tietää. parasta ikinä
se ei ihan mahu vinyylille, pitäs jättää yks piisi poies...
TUPLA tai LP+7"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tiedä sitten onko tämä nyt parasta just nyt. Soinut koko päivän päässä.
Last edited by hc_jose (04.12.2011 19:20)
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
(ps. miksei Vision Onen crediiteisä mainita Stevie Wonderia? aika selvä Too High -lainaus)
m7/9 -soinnut
vittu.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ Paras biisi.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Tuo koko Live In Berlin on parhautta! Lucky Thirteenillä on muuten erityispitkä versio Sample And Holdista, joka on vielä alkuperäistäkin parempi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Yksi hienoimpia hetkiä pop-musiikissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tuo koko Live In Berlin on parhautta! Lucky Thirteenillä on muuten erityispitkä versio Sample And Holdista, joka on vielä alkuperäistäkin parempi.
Erittäin vahva sama.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
antonio carlos jobim
I could change my life to better suit your mood
Cause you're so smooth
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
1.10 alkaen kuulemme hienoimman melodian.
stöö ja kride
eilen illalla en muuta kuunnellut, parast just ny
tuli mieleen et jos joku asiantuntija haluis tehdä memphis-mixtapen niin vopis kiinnostaa
stöö ja kride
eilen illalla en muuta kuunnellut, parast just ny
tuli mieleen et jos joku asiantuntija haluis tehdä memphis-mixtapen niin vopis kiinnostaa
En oo asiantuntija, mut on tullu taas kuunneltua tota skeidaa viimisen vuoden aikana jonkin verran ja voisin koittaa jossain vaiheessa väsätä jotain.
no TAULARD ranskanmaalta tietty! en osaa noita youtubeja tähän upottaa mut
They paid to see the Who
But actually they paid to die
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Star Trek TNG Ambient Engine Noise (Idling for 24 hrs)
^
Vuoden nuori muotoilija.
the satanic adventures of hector.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Viikate
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Atom Mouth Gimliesin "Bud Humper" ja VO Motarsin kassu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni