You are not logged in.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Last edited by Skeletonni (28.11.2011 16:48)
OFFTOPIK
Katsoiko hantta, pilke, noiseidea tai joku muu telkkarin fani edellistä Kiinteistökuningatar Kaisaa, jossa tytär selitti kuinka olivat Kaisan kanssa olleet bailaamassa Monacossa tai Pariisissa, jossa Nikki Belucchi oli jollain klubilla vääntänyt namikkaa nännit paljaana! Tytär oli fiilistellyt, mutta Kaisa vähän ihmetteli.
bzort glorf bööth
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
LEGENDAARINEN METSÄFOLK-MIES!
Mä kytken piuhoja laitteiden välille
täs ei oo tarkoitus opetella fysiikkaa
mä en aio mittailla jännitteitä
enkä koita kytkee ulkosta kovalevyä
ei ei ei ei
mä miksaan
joo joo, mä miksaan
mä en muuta tee
en edes safkaa syö
mun täytyy löytää kipaleet
mä miksaan
niin niin niin mä vaan miksaan
biisit peräkkäin
vuoksi fiiliksen
se on taikaa mystista
kolmio, VHS
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Nyt tulee hyviä juttuja
organizing the boy scouts for murder is wrong
OFFTOPIK
Katsoiko hantta, pilke, noiseidea tai joku muu telkkarin fani
Täytyy tunnustaa, etten kato juuri muuta ku Avaraa luontoa ja joskus sitä uuempaa (paskempaa) Leijonan luolaa, kun on niin aikainen nukkumaanmenoaika.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
on tuntikaupalla tuota valkattua musaa tossa kansiossa, ei viittis jättää mitään pois, pitääkö tässä nyt taas tehdä useampi cd (vai kaseetti )
Last edited by ydinaukio (28.11.2011 21:02)
on tuntikaupalla tuota valkattua musaa tossa kansiossa, ei viittis jättää mitään pois, pitääkö tässä nyt taas tehdä useampi cd (vai kaseetti
)
tiivistä sitä!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
koitan tässä miettiä mitä mun pukitettavalle haluis soittaa.
tekee mieli laulaa jotain ite nauhalle, ehkä joululaulu?
varpunen jouluaamuna
olis kyl aika hiton siisti idea, kassu täynnä omia tulkintoja rakkaimmista joululauluista
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
varpunen jouluaamuna
paras idea ikinä
tuplalevyt on yleensä saatanan hyviä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
MMM wrote:tekee mieli laulaa jotain ite nauhalle, ehkä joululaulu?
varpunen jouluaamuna
paras idea ikinä
![]()
Metallica & Lou Reed Lulu feat. MMM ja Varpunen jouluaamuna
organizing the boy scouts for murder is wrong
Rupes tuntuun, että pitäisköhän tää tehä sitteki ihan uusiks
..mut en ny keksi mitä laittasin
..mut en ny keksi mitä laittasin
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
hezma wrote:..mut en ny keksi mitä laittasin
Tästä se lähtee
ginipoika wrote:hezma wrote:..mut en ny keksi mitä laittasin
Tästä se lähtee
jos sulla oli mixtape jo valmiina, niin nyt vaan nauhoitat biisien alkujen päälle
omistuspuheet pukitettavallesi.
Joulumixistä tuli
Jännittää
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^ smaa
Valitettavasti on käynyt rosvo.
^KYL
Salapoliisitöissä vasta. Tästä huolimatta varmasti rykäisen vaan itselle mielenkiintoisimmat uudet löydöt satunnaiseen järjestykseen
Last edited by paise (01.12.2011 12:05)
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
jotain suunnitelmia ollut, mutta ei minkäänlaista suurempaa innostusta. nyt kun tiedän vastaanottajan niin alkuperäisen ideani taidan kuitenkin jättää käyttämättä, joten luultavasti tulee heitettyä viime hetkessä jotain tylsää random-kamaa läpällä & kännissä -tyyliin
EI VOI OLLA, unohin ilmottautua, liikaa töitä JA KAIKKEE :itku::center:
Tosin jäi viime miksikin arvuuttamatta vaikka sitä on kuunneltu, oliko Tomskilta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta