You are not logged in.
kuuntelen usein areenalta vanhoja lähetyksiä, parasta radioviihdettä!
klassikkohan tämä.
siirretäänpä kuitenkin topikki tänne (tv ja kirjallisuus joo, mut kaitpa radiokin )
NYT
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Viikonloput mökillä vanhempien kanssa ja radiosta Koe-eläinpuistoa. Ne muistot.
Isäntä siteeraa aina koe-eläinpuiston jaksoa jossa joku sadistinen perheenisä on lastensa kanssa huvipuistossa: "katoppas kun isi tunkee lakupussin kerralla suuhun!"
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ns. parasta ikinä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
deekuakan orgiaraportti: olo oli kuin lahnalla tai omenalla - täynnä siementä ja posket punaisina
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
deekuakan orgiaraportti: olo oli kuin lahnalla tai omenalla - täynnä siementä ja posket punaisina
Toi oli kirjotettu kasarilla Kuvolan Urheilupuiston pesäpallokentän pukkarin seinään - hivenen eri muodossa tosin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tietokoneenkorjauskurssi oli vielä bestimpi!
Jami & Rofa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Neuvostoliitto wrote:deekuakan orgiaraportti: olo oli kuin lahnalla tai omenalla - täynnä siementä ja posket punaisina
Toi oli kirjotettu kasarilla Kuvolan Urheilupuiston pesäpallokentän pukkarin seinään - hivenen eri muodossa tosin
Löytyy muuten tällä hetkellä Porthaniasta erään naisten vessan ovesta
Koe-eläinpuistossa tais olla paljon noita joko tai vertauksia.. aika loistavia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lappu luukulla ja Happy Days!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Viikonloput mökillä vanhempien kanssa ja radiosta Koe-eläinpuistoa. Ne muistot.
Täällä taas mummolareissut Kajaaniin ja vanhemmat Koe-eläinpuistot.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Eilen tuli radiosta kesken (oluen) panohommien ja jokohan ois aika valmis mulle lämmetä tälle vinhammin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.