You are not logged in.
No kyl!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Renaissance man
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
1981 on kyllä innostavin "uusi" suomalainen yhtye pitkiin aikoihin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tein pikasen tutustumisen tos yhtenä päivänä ja vaikuttaa vahvalta
tää biisi on tosi hyvä:
Last edited by Skeletonni (06.11.2011 16:06)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
menikö nyt oikeaan topikkiin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Wurmon kyl kanssa vitun saatanan kova.
ei vittu toi myspace tuntu tällee tauon jälkeen ku olis ostanut kumilla jatkettua lätkää jostain kokemäen nakkikiskan parkkikselta.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Harrastanpa nepotismia linkittämällä tämän tänne. Guerilla Gardeners :peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Heittäkääpäs vaikka 5 parasta viime aikoina ilmestynyttä suomalaista räppilevyä. Vois vaikka yrittää vähän tutustua tuohonkin skeneen, mutta en tiiä mistä alottais.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Heittäkääpäs vaikka 5 parasta viime aikoina ilmestynyttä suomalaista räppilevyä. Vois vaikka yrittää vähän tutustua tuohonkin skeneen, mutta en tiiä mistä alottais.
viime aikoina = tänä vuonna:
smc lähiörotat - raffii suomi-flättii
dj kridlokk - Mitään UG:tä ei ole olemassa-soolo
eevil stöö - s.o.d.
jontti - yhden miehen kultti
jodarok - valvo viiteen nuku kolmeen
DJ Kridlokk - Mitään UG:tä ei ole olemassa-Solo
Alxity wrote:Heittäkääpäs vaikka 5 parasta viime aikoina ilmestynyttä suomalaista räppilevyä. Vois vaikka yrittää vähän tutustua tuohonkin skeneen, mutta en tiiä mistä alottais.
eevil stöö - s.o.d.
Lisään viel: Gabriel Hirmu - Tuntemato
psykokarkki wrote:Alxity wrote:Heittäkääpäs vaikka 5 parasta viime aikoina ilmestynyttä suomalaista räppilevyä. Vois vaikka yrittää vähän tutustua tuohonkin skeneen, mutta en tiiä mistä alottais.
eevil stöö - s.o.d.Lisään viel: Gabriel Hirmu - Tuntemato
hyviä suosituksia, mutta kannattaa tutustua vähän vanhempaankin
jos viimevuotisia saa sanoa niin petoksen toivo parasta ja pelkää pahinta.
jos viimevuotisia saa sanoa niin petoksen toivo parasta ja pelkää pahinta.
Saa sanoa. Eikä haittaa jos haluaa vielä muutamalla sanalla luonnehtia kyseisiä levyjä
<@DBGene> senkin karkki
Mulle toi ei vaan lähe ollenkaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
menikö nyt oikeaan topikkiin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
neroo musaa kyl
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^ jäi kyllä nerous löytymättä
Valitettavasti on käynyt rosvo.
psykokarkki wrote:menikö nyt oikeaan topikkiin
Tää naurattaa vieläkin
Alxity wrote:Heittäkääpäs vaikka 5 parasta viime aikoina ilmestynyttä suomalaista räppilevyä. Vois vaikka yrittää vähän tutustua tuohonkin skeneen, mutta en tiiä mistä alottais.
smc lähiörotat - raffii suomi-flättii
eevil stöö - s.o.d.
Nuo molemmat oli ainakin hyviä. Eevil Stöön agendasta en tosin vielä päässyt aivan selviyteen
Last edited by Alxity (01.12.2011 21:35)
<@DBGene> senkin karkki
Eilisen keikan perusteella MELUSAASTE
Eilisen keikan perusteella MELUSAASTE
Tää on kyllä. Huikeaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Skeletonni wrote:Eilisen keikan perusteella MELUSAASTE
Tää on kyllä. Huikeaa.
Soittotaito on kohentunu huimasti sitten viime näkemän
hrmunoita wrote:Skeletonni wrote:Eilisen keikan perusteella MELUSAASTE
Tää on kyllä. Huikeaa.
Näähän ois kohta Rauhanasemalla. Itseasias ens maanantaina. Messissä kans Valse Triste, Ydinperhe & Käpykaarti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Skeletonni wrote:Eilisen keikan perusteella MELUSAASTE
Tää on kyllä. Huikeaa.
Näähän ois kohta Rauhanasemalla. Itseasias ens maanantaina. Messissä kans Valse Triste, Ydinperhe & Käpykaarti.
Right on!