You are not logged in.
Pitäis kans tilata toi Taantumus-reissue. Svartin newsletterin mukaan siinä on kolme uutta biisiä. Onks kellään tietoa mitä ne on?
Älä päästä painiks sitä
Pitäis kans tilata toi Taantumus-reissue. Svartin newsletterin mukaan siinä on kolme uutta biisiä. Onks kellään tietoa mitä ne on?
eikös taantumuksen uusintapainoksella ollu yksi uusi, onkohan se tuolla? eli siis yli 9-minuuttinen veitsi, joka puolestaan oli alunperin joltain kokoelmalta. nuo muutkin saattaa siis olla jotain sen aikaisia jo julkaistuja, mutta haitanneeko tuo mitn
kaitpa se olis pakko laittaa tilaukseen
Jos nyt pitäytyis ihan tossa mustassa vinyylissä, kun ei nyt oikein viittis 26e tosta maksaa vaikka tupla-LP onkin, mut onhan toi jo CD:näkin ja kaikkea jäkäjäkäjäkä. Mut bonuxet kiinnostaa, kai se nyt tulaa hankittua toki sitten.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kohta myyntitopiikissa: vitunmonta taantumus CD:tä
Mulla on orkkis ja pysyy. Ruskean vinyylin vois kyllä shitlti hommata.
Sent from my iPhone 16
mitten wrote:kohta myyntitopiikissa: vitunmonta taantumus CD:tä
Mulla on orkkis ja pysyy.
Sama, en näe mitään syytä ostaa uudelleen ihan vaan sen takia että vinyyli olis jotenkin hienompi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tomsk wrote:mitten wrote:kohta myyntitopiikissa: vitunmonta taantumus CD:tä
Sama, en näe mitään syytä ostaa uudelleen ihan vaan sen takia että vinyyli olis jotenkin hienompi.
Orkkis on ja pysyy, mutta tokihan vinyylikin pitää olla (ainaki bonusten takia). Ruskea taantumus ja toweri siis tilattu.
Tomsk wrote:mitten wrote:kohta myyntitopiikissa: vitunmonta taantumus CD:tä
sama paitsi että voin myydä "sen" pois jos joku tarjoaa rutkasti
maailman parhaita levyjä kyllä
janne m. wrote:Tomsk wrote:mitten wrote:kohta myyntitopiikissa: vitunmonta taantumus CD:tä
sama paitsi että voin myydä "sen" pois jos joku tarjoaa rutkasti
maailman parhaita levyjä kyllä
en myy kumpaakaan cd-versiota pois, mutta kaitpa tuo vinska olisi hankittava.
towerin taidan skipata, cd riittää kun ei ole koskaan ollut suurimpia suosikkeja.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Eipä tullu taaskaan lippuja hankittua etukäteen mutta oveltahan niitä saa.
Älä päästä painiks sitä
Menee niin myöhään töissä että saapa nähdä ehtiikö/jaksaako.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Kohta 18. Circle-keikka ja yhdestoista eri paikka missä nään ne!
Sent from my iPhone 16
Last edited by Tomsk (24.11.2011 16:04)
Sent from my iPhone 16
Täydellistä taas kerran!
Olikos minkälainen noin "konserttiolosuhteissa"? Viimeks Porin teatterissa ei ihan täysiä lähtenyt, tosin sen jälkeen livesettikin on parantunut, että varmasti oli hyvä tämäkin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Yhtä hyvin se lähti ku normaaleilla Circle -keikoilla. Noi on tarpeeks karismaattisia heppuja, että pystyvät pullaamaan ton offii.
Mä digaan myös enemmän istuu ku seisoo.
Setti painottu aika paljon Rautatien biiseihin. Saturnus Reality on mun suosikkibiisi näiltä ja se on aina nasta kuulla livenä.
^ Vahva sama oikeastaan kaikkeen. Taisin pari kertaa torkahtaa, mutta hei so not.
bzort glorf bööth
Oli siinä kyllä paljon uutta. Rautatieltä kolme + Saturnus Reality. Loput uusia.
Melkoisia metamorfooseja välillä sellaisesta etäisestä blues/rämäboogie-poljennosta johonkin etnisenkaltaiseen lallatukseen. Rautatiehan toimitti tällä kertaa Puutiikerin paikkaa siten että keskellä biisiä innostuivat todella pitkälliseen jamiin. Oisko ollut kaikenkaikkiaan 20 minuuttia? Lopun hypnoottinen chanttausbiisi oli kans kova.
Sent from my iPhone 16
^ Vahva sama oikeastaan kaikkeen. Taisin pari kertaa torkahtaa, mutta hei so not.
Me jotka nukutaan Circlen keikoilla
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mulle tuli fiilis että siinä missä viime vuosien matskun juuret on kasarihevissä, noissa uusissa biiseissä samaa virkaa toimittaa niin ikään 80-luvun AOR-maailma. Sirkkelin läpihän nekin toki menee lopulta.
Se vikan biisin joikumelodia soi mun päässä äsken unessa mut nyt en enää muista sitä. Orkl.
Älä päästä painiks sitä
Last edited by sepponen (25.11.2011 11:28)
No perkele, siinähän se möllöttää.
Älä päästä painiks sitä
hiirimattona wrote:^ Vahva sama oikeastaan kaikkeen. Taisin pari kertaa torkahtaa, mutta hei so not.
Me jotka nukutaan Circlen keikoilla
bzort glorf bööth
Kohta 18. Circle-keikka ja yhdestoista eri paikka missä nään ne!
Vakava laskuvirhe. Unohdin Goatsnake-lämppäyksen, joten mun Circle-keikka total on nyt 19!
Sent from my iPhone 16
Haa, tämä vetivät kans Telakalla! Muistelinkin että onpas hemmetin tuttu melodia, ja tämähän se oli.
Rättö vahvisti huutamalla "PRAIJJAN!!" biisin alussa
Last edited by hezma (30.11.2011 18:10)
Enpä ole vissiin tähänkään topiciin mitään erityisen järkevää aiemmin kirjoitellut... Yritetääs onnistuiskos tällä kertaa.
Rautatie tuli levyn ilmestymisen jälkeen hankittua ja muutamaan kertaan kuunneltua. Mitenkään aivan mielettömästi en alkuun innostunut. Jotenkin suhtauduin siihen lähinnä hevilevynä ja osa biiseistä tuntui aivan liian pitkiltä ja tylsiltä. Itsenäisyyspäivän kunniaksi levyhyllystä tuli kaivettua esiin muutamia suomalaisia levyjä, joita en hetkeen ollut kuunnellut ja yllätyksekseni Rautatie kuulostikin aivan helvetin hyvältä kaikkine hard rock ja krauttivaikutteineen! Piti samantien tilata lisää Circlen levyjä ja kävimpä Äxästä noutamassa jo Taantumus-vinyylinkin. Juuri parhaillaan kuuntelen Taantumusta toista kertaa ja täähän on aivan mieletöntä. Jostain olin saanut sellaisen käsityksen, että Circle on enemmänkin livebändi ja ettei niitä levyjä kannata oikein hankkia ellei ole kompletisti, mutta eihän se niin olekaan. Vähän tietysti levyjen hankkimiseen tekee kynnystä sekin jos tuotanto on kauhean laaja niin ei tiedä mistä aloittaa, mutta onneksi sain juuri kahlattua 60 sivua läpi enemmän tai vähemmän asiakirjoitusta ja nyt tiedän mitä levyjä kannttaa ehkä seuraavaksi miettiä (ainakin Tulikoira ja Tyrant pitänee hankkia + alkupään uudelleenjulkaisuita sekä Pharaoh Overlördin #4)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Taantumuksen seuralaisena kannattaa kuunnella sitä Prospektia. Kirjoittelin just Errorkrautiin kummastakin pitkät pätkät. Meroniaa on kans hyvä kuunnella kehitysvertailun kannalta ja on kyl hyvä levy kans. Jännää miten se heavy-vaikutteisuus tulee eri tavalla esiin noissa "vanhan kokoonpanon" levyissä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli