You are not logged in.
noiseidea wrote:Baywatch Nights oli just saatanan kovaa matskua, todella surrealistista etsivä/scifi-meininkiä. Etsi käsiisi.
Sama!
Tästä on tullut veisteltyä läppää niin monta kertaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hrmunoita wrote:[quote:6a3b21df6a="nametaken_"][quote:6a3b21df6a="hrmunoita"][quote:6a3b21df6a="stratum"][quote:6a3b21df6a="hrmunoita"]DAWSON'S CREEK!! :pimp::kulli::pimp:[/quote:6a3b21df6a]
Hehe... taisi olla kolmas kausi kun jäi melkein kokonaan väliin armeijan takia. Kiinnostais joskus ehkå nähdä [/quote:6a3b21df6a]
Tilaa mun kanssa boxi puoliksi? Lähtisi CDONista 37% alella NYT VAIN 140e![/quote:6a3b21df6a]Siis mä kanssa niiiin haluan tän boksin itselleni![/quote:6a3b21df6a]
SmaaMä muuten oikeasti ostan joskus tuon. Siitä tulee mulle pakkomielle. Hinta nyt saisi tippua vielä jonkun verran.
Dawson's Creek -hurmurista isä
Riget (Valtakunta), Lars von Trierin sairaalasarja 90-luvun puolivälistä.
Tulipa paikattua tämäkin aukko vihdoin. Olen kyllä suuresti vaikuttunut nyt Larsista. Tämä tv-sarja yhdessä Dancer In The Darkin ja Antichristin kanssa nostavat Trierin minun kirjoissani kaikkein suurimpien joukkoon, sinne, johon kuuluvat Kubrick ja Lynch.
Riget puolestaan menee tv-sarjakokemusten kärkeen. Sanoisin, että Prisonerin jälkeen parasta, mitä olen nähnyt.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mulla on kauhee himo kattoa Millennium alusta loppuun taas tässä joskus. Viime kerrasta taitaa olla jo se 10 vuotta. Sitä ei ilmeisesti ole julkaistu Suomessa ollenkaan dvd:llä. Yksi parhaista. En tietty yhtään osaa sanoa miten toimisi nykypäivänä. Juonestahan ei voi muistaa mitään.
Mulla on kauhee himo kattoa Millennium alusta loppuun taas tässä joskus. Viime kerrasta taitaa olla jo se 10 vuotta. Sitä ei ilmeisesti ole julkaistu Suomessa ollenkaan dvd:llä. Yksi parhaista. En tietty yhtään osaa sanoa miten toimisi nykypäivänä. Juonestahan ei voi muistaa mitään.
Frendin kanssa katsottiin joitain vuosia sitten. Taso ja meininki vaihteli todella paljon, vähän riippuen ketkä oli kirjoittamassa/tuottamassa milläkin tuotantokaudella. Oli joko salaliittokamaa tai sitten yleistä salapoliisijuttua
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
leposi wrote:Mulla on kauhee himo kattoa Millennium alusta loppuun taas tässä joskus. Viime kerrasta taitaa olla jo se 10 vuotta. Sitä ei ilmeisesti ole julkaistu Suomessa ollenkaan dvd:llä. Yksi parhaista. En tietty yhtään osaa sanoa miten toimisi nykypäivänä. Juonestahan ei voi muistaa mitään.
Frendin kanssa katsottiin joitain vuosia sitten. Taso ja meininki vaihteli todella paljon, vähän riippuen ketkä oli kirjoittamassa/tuottamassa milläkin tuotantokaudella. Oli joko salaliittokamaa tai sitten yleistä salapoliisijuttua
Mulla tekisi mieli kans katsoa. En oikein muista miksi jätin aikanaan kesken. Paas lepso tilaten joku poksi niin lainailen sit.
mikäs niille sitten tuli, onks joku lukenu paperilehdestä?
EDIT: jaa iltasanomat kertoo asian ni ei tarvii iltalehteä ostella
Ja tähän se yksi Tabun sketsi, kiitos. Olikos se Me Tammelat vai mikäs
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
psykokarkki wrote:Ja tähän se yksi Tabun sketsi, kiitos. Olikos se Me Tammelat vai mikäs
Me Katajat. Oli parodiaa noista Tammeloista
Wikipedia:
Kuvauksen aikana Pirkka-Pekka Peteliuksen esittämä mummo huutaa sketsin lopuksi "Vittua taloon", mutta tämä kohta leikattiin pois sketsistä, ettei kukaan katsoja pahoittaisi mieltään joulun aikaan, jolloin sketsi ensimmäisellä esityskerralla esitettiin
Sensuroitu kohtaus esitetään Näin syntyi Tabu-ohjelmassa (löytyy Tabu boksilta)
me tammelat toki ihan eri sarja kuin heikki ja kaija
oli muuten hauska bongata että heikissä ja kaijassa esiintyneen lahtiskan jutuista tuli välillä mieleen pulttiboisin legendaarinen kultaisia muistoja gullenburgin kartanosta
tässä muuten nämä eilen nähdyt jaksot, viikon verran katsottavissa:
Heikki ja Kaija: Lahtiskan tapaus (1968)
Heikki ja Kaija: Pullakahveilla (1969)
Heikki ja Kaija: Niin muuttuu maailma (1971)
tsekatkaapa, silkkaa neroutta
Vähän sekoilin tota
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Heikki ja Kaija on ihan uusi tuttavuus. Millonkahan tuo on tullut viimeksi telkkarista?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Heikki ja Kaija on ihan uusi tuttavuus. Millonkahan tuo on tullut viimeksi telkkarista?
joku hämärä muistikuva on, että 90-luvulla ois saattanu tulla
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
psykokarkki wrote:Ja tähän se yksi Tabun sketsi, kiitos. Olikos se Me Tammelat vai mikäs
Pulttiboisissa oli Heikki ja Kaija -sketsejä.
Joe Caligula wrote:psykokarkki wrote:Ja tähän se yksi Tabun sketsi, kiitos. Olikos se Me Tammelat vai mikäs
Pulttiboisissa oli Heikki ja Kaija -sketsejä.
niin nääs oli
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tämä on ilmeisen legendaarisessa maineessa kulkeva 80-luvun animaatio. Törmäsin sattumalta youtubessa, en muista että olisi Suomen teeveessä pyörinyt. Onko kenellekään tuttu entuudestaan?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/the … isc/P77328
The Prisoner - Saarroksissa (7-disc)
TV-sarjojen todellinen klassikko The Prisoner. Koko sarja!9,95
http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/the … isc/P77328
The Prisoner - Saarroksissa (7-disc)
TV-sarjojen todellinen klassikko The Prisoner. Koko sarja!9,95
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sanonpa edelleen, että The Prisonerista paljon vaikutteita ottanut Nowhere Man pesee esikuvansa 6-0. Tätä ei vaan saa Suomesta mistään DVD-versiona, blu-raysta puhumattakaan.
The Twilight Zone (se 60-luvun ) on kans huonoimmillaankin ihan ok ja parhaimmillaan hemmetin hyvää. Ainoa huono puoli on vaan se, että jotkut juonenkäänteet on ennalta-arvattavia, koska niitä on niin paljon nähty toistettuna tämän sarjan innoittamana. Tästä on sentään hyvälaatuiset blu-ray julkaisut olemassa.
Omat suosikkijaksot top 5 hätäisesti mietittynä
1. Walking Distance* (While visiting his boyhood hometown, a middle-aged executive finds himself in the past.)
2. A Stop at Willoughby (An advertising executive who has grown exasperated with the stress of the business life longs to get off a train at a stop called Willoughby.)
3. Will the Real Martian Please Stand Up? (A group of bus travelers find that there is an extra person when they stop at a diner.)
4. And When the Sky Was Opened (The crew of an experimental spaceship begin disappearing one by one after returning to Earth)
5. Back There* (A man who has traveled back through time tries to stop Abraham Lincoln's assassination.)
* aikamatkustusjakso, jota yleisesti pidetään muutenkin klassikkojaksona
** toinen pakollinen aikamatkustusjakso, jota allekirjoittanut pitää hemmetin hyvänä, suuri yleisö suhtautuu jaksoon vähän nihkeämmin
Olin ihan varma, että tuosta 4. sijalla olevasta jaksosta olisi tekeillä elokuva, kun muistaakseni luin asiasta wikipediasta. Nyt siellä ei kuitenkaan ole mainintaa asiasta.
Sanonpa edelleen, että The Prisonerista paljon vaikutteita ottanut Nowhere Man pesee esikuvansa 6-0. Tätä ei vaan saa Suomesta mistään DVD-versiona, blu-raysta puhumattakaan.
Tämä pyöri Suomessakin joskus 90-luvulla, tai mulla on ainakin muistikuvia vastaavasta sarjasta noilta ajoilta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Acedia wrote:Sanonpa edelleen, että The Prisonerista paljon vaikutteita ottanut Nowhere Man pesee esikuvansa 6-0. Tätä ei vaan saa Suomesta mistään DVD-versiona, blu-raysta puhumattakaan.
Tämä pyöri Suomessakin joskus 90-luvulla, tai mulla on ainakin muistikuvia vastaavasta sarjasta noilta ajoilta.
Syksyllä 97 (tais alkaa jo keväällä ellen väärin muista) tuli sunnuntai-iltaisin kolmoselta. Sillonhan sitä tuli katsottua ja seuraavana päivänä puutyötunnilla kaverin kanssa puhuttua jakson sisällöstä. Siinä se nuoruus hupeni.
Sanonpa edelleen, että The Prisonerista paljon vaikutteita ottanut Nowhere Man pesee esikuvansa 6-0.
siitä huolimatta, että Nowhere Man oli kyl hyvä sarja niin pakko laittaa nyt + +
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.