You are not logged in.
Pages: 1
kk
Last edited by shanks (29.09.2019 09:52)
Kappalettakaan en ole kuullut, mutta ikävä juttu se kitaristin(?) kuolema.
tää bändi on vähän vainonnut mua viime aikoina. DVD katsoo mua aina towerissa anovasti. Pitääkin tään topikin innoittamana vittu tutustua vittu. Taisivatpa unessanikin vainota taannoin...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:0f5c1c2259]Onhan se toki ikävää, mutta bändin keksimä juttu sekin taisi olla.. [/quote:0f5c1c2259]
"Ai?"
ehkäpä tuo mainittu Blood Guts & Pussy on SE levy. Mutta eipä tässä muuta näin perjantai-iltana.
smaa
Mutta eipä tässä muuta näin torstai-iltana. Paitsi, jos joku ei ole vielä nähnyt:
This must be what jail / I will scratch
Mäkin haluisin ton pillu levyn vinyylinä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ka, tämmönenkin topikki löytyy.
Mullakin on pillu-levy vinyylinä.
Pyöriny runsaasti toi viimeisin varsinaisen täyspitkänsä Dwarves Must Die. Yllättävänkin hyvä, rönsyilee ja rokkaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Fuckin' A
Muista levyistä ainakin Free Cocaine (99) ja Sugarfix (93) ovat ihan ookoo levyjä, mutta ehkäpä tuo mainittu Blood Guts & Pussy on SE levy.
Sama. Free Cocaine on tosin kokoelma.
Mainitsen vielä, että The Dwarves Are Young and Good Looking on vitun hyvä levy, The Dwarves Come Clean on aika hyvä ja Everybodies Girl meikän suosikkiralli näiltä.
Katos katos, Suomen keikkaa pukkaa:
Ti 29.11.2011 Helsinki, Tavastia (ovet klo 20, ikäraja K-18)
Ke 30.11.2011 Tampere, Klubi (ovet klo 20, ikäraja K-18)Liput myyntiin ny pe
ÅHå. No tonne pitää kyl.
Blood, Guts and Pussy ja Thank Heaven for Little Girls toimii molemmat ja jossain määrin myös nää uudet sekoilut.
Sent from my iPhone 16
ikärajalle
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
90-luvun alun nuorisorikollisvuosina maailman parasta.
Suosikkistygejä: we must have blood, One time only, Saturday night, Drug store (tai se levyhän menee kokonaisuutenan tota), se styge Bombin kokoelmalla..
Näiltähän jossain vaiheessa hoitui niin pirsakka poppi, rätväkkä rokki ja likainen garagepunk
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Dwarves soittaa nähtävästi keikan Stadin ja Mansen lisäks myös Ahvenanmaalla
http://www.thedwarves.com//shows
Dwarves soittaa nähtävästi keikan Stadin ja Mansen lisäks myös Ahvenanmaalla
http://www.thedwarves.com//shows
:peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
EDIT: Ja toi Ahvenanmaan keikka maksaa vain femman
Last edited by hrmunoita (23.11.2011 10:24)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
THE DWARVES performed onstage with Turbonegro at the Leeds Festival, UK and have toured Europe 11 times performing at Reading, Pukkelpop, Goteborg Gallopp, Download Donnington and Rebellion Fest to name just a few. Please don't ruin a perfectly good gram of hash with tobacco.
no niin just!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tänään!
Sent from my iPhone 16
Missä hewhocannotbenamed?!
Missä hewhocannotbenamed?!
Nih?
Sent from my iPhone 16
Skeletonni wrote:Missä hewhocannotbenamed?!
Nih?
Muutenki snadi pettymys
Tomsk wrote:Skeletonni wrote:Missä hewhocannotbenamed?!
Nih?
Muutenki snadi pettymys
Mä kyl diggasin. Oli vielä mukavasti pohjia niin pääsi mukaan fiiliksiin. Biisit vaihtui aika lennosta. Mitäköhän ne oli saanu ängettyä tuohon 45 min settiin? Joku 35 biisiä?
Sent from my iPhone 16
Jollain jannulla mun vieressä ei todellakaan ollu tiistaifiilis, vaan perjantaifiilis ja se huuteli kovaan ääneen "You fuckin suck! You used to be good!".
Kitaristi kävi sanomassa oikein kumartuen jannulle päin naamaa "if you don't like it, fuck off!"
Ite siis digailin jonnin verran, etenki mun suosikkiralleista, mut silti snadi pettymys
Pages: 1