You are not logged in.
Tulispa Mimmusta Innon tai Pienen pintaremontin sisustusarkkitehti.
bzort glorf bööth
Neakin löyty.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
how they run this show.
Kymppiluku on kyllä yks helevetin nostalgiatrippi
Toisaalta ei se ole minulta pois jos Tiktak ja Jesus Lizard tekevät comeback-keikkoja.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Promokuvasta tuli mieleen lähinnä muumimammakerho, johon on ajautunut yks ikiernu ja pari toimiston auringonpaistetta.
Kivaa jos jonkun mielestä tämä on kivaa. Tiktak näyttäytyi itselle tietyllä tapaa vaan aina Petteri Kokljuschkinin tekemällä tehtynä bändinä ja koska pitää olla vitunmoinen vastarannankiiski, niin tollasen kanssa otti aina vähe raskaasti. Hajutonta ja mautonta ja silleen, että kaikki tykkää. Proto Haloo Helsinki tms ja mitähän näitä kaikkia ois.
Nojoo, kun olin teini, niin oli Emppu ja Mimmu imo ihan ihkuja. Emppu tosin joskus vittuili jossain baarissa sellaseen sävyyn, että prinsessa rc-lungen sipsutti nokka kattoa hipoen takaisin pilvenpolttokavereittensa luokse ajatellen että "soitan ton nahkiaisen suohon ihan milloin vaan".
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Jäi ekalla kieroksella näkemättä ja pahoin pelkään jäävän nytkin. Support faneille silti! #jäähalli2019
bzort glorf bööth
Jäi ekalla kieroksella näkemättä ja pahoin pelkään jäävän nytkin. Support faneille silti! #jäähalli2019
samaa pelkään, mutta vaikken radiota kuuntele kuin joskus autossa enkä aja ikinä minnekään paitsi korkeintaan mökille ja joskus itikseen niin olen onnistunut kuulemaan heilutaan-biisin viikon aikana jo kaksi kertaa
Nähty keikalla Myyrmannissa joskus 1999, sillä pärjäilee.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vois mennä khyl hartsulle kattoon, kun yhellekään keikalle en silloin aikoinaan päässy.
how they run this show.
NYT NUSSITAAN