You are not logged in.
Bernard Sumner '89
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Reznorin Samppa & Putron Trentti.
This must be what jail / I will scratch
Putro on kyllä parhaimmillaan aika helvetin hyvä tulkitsemaan "taviksien" juttuja ja mun mielestä se tekee sen tyylikkäämmin ja hienovaraisemmin kuin kukaan muu, vaikka jostain syystä välillä suoltaakin pihoja ilman sadettajaa, mutta ehkä ne voi antaa anteeksi, eh?
Mitäs mieltä jengi muuten on Jussun sanoituksista? Vai tossa toisessa sanoittajatopikissako nämä?
Tero saatana, s'olet gay!
Putro on kyllä parhaimmillaan aika helvetin hyvä tulkitsemaan "taviksien" juttuja ja mun mielestä se tekee sen tyylikkäämmin ja hienovaraisemmin kuin kukaan muu, vaikka jostain syystä välillä suoltaakin pihoja ilman sadettajaa, mutta ehkä ne voi antaa anteeksi, eh?
Ei missään tapauksessa. Annan kuitenkin tällä kertaa sinulle anteeksi oikean mielipiteeni kyseenalaistamisen.
This must be what jail / I will scratch
I was kajaalit kunnossa vyö näkyy ja vaatteet on kalliit satan pusi pusi worshipper teenage.
Siinä on kyllä kaikki muukin huonoa
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Äläs ny! Trent on kategoriassa teiniangstiin kääritty puppelinihilismi maailman paras.
Sent from my iPhone 16
Äläs ny! Trent on kategoriassa teiniangstiin kääritty puppelinihilismi maailman paras.
Lisäksi mun mielessä Trentissä on sama juttu kuin Kurt Cobainissa, ei niitä oikein osaa syyttää siitä klisheisestä teiniangstausvyörytyksestä sanoituksissa, kun nuo kaksi herraa oikeastaan olivat lähinnä avaamassa tuota Pandoran lipasta. Heidän sanoitustyylinsä muuttui vaivaannuttavaksi oikeastaan vasta jälkikäteen katsottuna ja muiden tönökkien tekojen seurauksena, joten en jotenkin osaa pitää heistä kumpaakaan mitenkään erityisen huonoina.
Bernard Sumner '89
suurimpia neroja ikinä -topicissa nämä
steve albini
Älä päästä painiks sitä
steve albini
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Neil Young 80-luvun alussa. Eipä Young muuten olen ihan sanoittajien terävimpään kärkeen kuulunut kuin ehkä joskus On The Beachin aikoihin 70-luvun puolivälissä. Mutta ei se silti mikään paskakaan yleensä ole.
En myöskään tykkää oikein Ringon sanoituksista
Samuli Putro on tällaisen hyvä-huono-akselin ulkopuolella. Piha ilman sadettajaa on sekä helvetin huono, että aivan nerokas. Onko Putro Suomen Shaun Ryder? ON!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Onko Putro Suomen Shaun Ryder? ON!
ERI
[quote:208e762bd8="Alxity"]Onko Putro Suomen Shaun Ryder? ON![/quote:208e762bd8]
ERI
Bring all the family
Take all the family
Bring all the family
See all the family
Bring all the family out to the holiday
While we're all still around
Show you what the cats been doing, and how he gets around
You can't wake him, he's not sleeping
He never comes down
Bring all the family out to the holiday
While we're all still in town
Show you what the cats been doing, and how he gets around
Skin up lady, lady skin up
Now that we live together we both get fucked up
Bring all the family
Out to the funeral
Bring all the family
Out to the funeral
It's only grandbag that's died
He really couldn't see what you're doing
And all his friends are white
Skin up lady, lady roll up
Now that we live together we both get good nook,
Bring all the family
Take all the family
Bring all the family
See all the family
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:56d50bac1b="Tomsk"]Äläs ny! Trent on kategoriassa teiniangstiin kääritty puppelinihilismi maailman paras.[/quote:56d50bac1b]
Lisäksi mun mielessä Trentissä on sama juttu kuin Kurt Cobainissa, ei niitä oikein osaa syyttää siitä klisheisestä teiniangstausvyörytyksestä sanoituksissa, kun nuo kaksi herraa oikeastaan olivat lähinnä avaamassa tuota Pandoran lipasta. Heidän sanoitustyylinsä muuttui vaivaannuttavaksi oikeastaan vasta jälkikäteen katsottuna ja muiden tönökkien tekojen seurauksena, joten en jotenkin osaa pitää heistä kumpaakaan mitenkään erityisen huonoina.
Ei Kurttia saa niputtaa samaan sarjaan Trentin kanssa, täh.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mikä on huono sanoittaja: tyhjänpäiväinen, korni vai kömpelö?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei Kurttia saa niputtaa samaan sarjaan Trentin kanssa, täh.
Ei ne missään muussa kuulu samaan sarjaan kuin siinä, että molempien sanoitustyyli on nykymittapuulla tavallaan katsottavissa korniksi, mutta se on sitä lähinnä lukuisten matkijoiden tuoman korniuskertoimen takia, eivätkä siksi, että itse olisivat varsinaisesti korneja.
[quote:d2eabc2779="Laatu"]Ei Kurttia saa niputtaa samaan sarjaan Trentin kanssa, täh.[/quote:d2eabc2779]
Ei ne missään muussa kuulu samaan sarjaan kuin siinä, että molempien sanoitustyyli on nykymittapuulla tavallaan katsottavissa korniksi, mutta se on sitä lähinnä lukuisten matkijoiden tuoman korniuskertoimen takia, eivätkä siksi, että itse olisivat varsinaisesti korneja.
Niin paitsi, että Trent on ollut aina oikeasti korni ja paska sanoittaja, kun taas Kurt oli hyvä. The Perfect Drug on oikeastaan ainut Mr. Reznorin väläytyksistä, mitä jaksaa kuunnella enemmän kuin kymmenen kertaa peräkkäin.
en ole kolmekybänen emoboy
No ei maar, kyllähän "Hurt" on aika hieno biisi sanoituksiaan myöten. Sekä käteisjussin että trentin itsensä videot biisistä on aika komeita. Ehkäpä melkein hienoimpia videoita kuunaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
me trentpissikset suututtiin ku sitä joku haukku
maynard james keenan (Tool) on kans erittäin kaksteränen piippu. välillä tuntuu että new age on vieny miehestä voiton.
erittäin surkea on kans toi Danko Jones, jonka keikan jouduin kaapelitehtaan pitkän hallin perältä kattelemaan pari viikkoo sitten. mutta mielenkiintosempaa ois keksiä joitain hyviä artisteja/bändejä, joilla on tosiaan paskat sanat... hmm
sigur rosin sanat saattaa olla paskaa mutta me ei vaan tiedetä sitä
sigur rosin sanat saattaa olla paskaa mutta me ei vaan tiedetä sitä
Eihän bändi, joka on antanut yhdelle biisilleen nimen hoppipolla voi olla huono sanoittaja!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:4dfbc3ebda="mattti"]sigur rosin sanat saattaa olla paskaa mutta me ei vaan tiedetä sitä [/quote:4dfbc3ebda]
Eihän bändi, joka on antanut yhdelle biisilleen nimen hoppipolla voi olla huono sanoittaja!
Voiko bändi olla sanoittaja?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Simo Silmu on aika huono kai.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:966d00f1f3="Alxity"][quote:966d00f1f3="mattti"]sigur rosin sanat saattaa olla paskaa mutta me ei vaan tiedetä sitä [/quote:966d00f1f3]
Eihän bändi, joka on antanut yhdelle biisilleen nimen hoppipolla voi olla huono sanoittaja![/quote:966d00f1f3]
Voiko bändi olla sanoittaja?
Voiko pedantoiminen olla elämäntapa?
Must alkaa tuntuu ettei täällä kukaan tiedä mistään mitään..
Must alkaa tuntuu ettei täällä kukaan tiedä mistään mitään..
smaa. miksei "i want to fuck you like an animal" kelpaa mutta sit kuunnellaan innoissaan jotain semmosia bändejä jotka ei uskalla laulaa selvästi ettei niiden sanoitusten paskuus vaan paljastuisi??? (vrt. SHOEGAZING)
Mangojauhe goddamn.
[quote:70419f37ca="shanks"]Must alkaa tuntuu ettei täällä kukaan tiedä mistään mitään..[/quote:70419f37ca]
smaa. miksei "i want to fuck you like an animal" kelpaa mutta sit kuunnellaan innoissaan jotain semmosia bändejä jotka ei uskalla laulaa selvästi ettei niiden sanoitusten paskuus vaan paljastuisi??? (vrt. SHOEGAZING)
No Shoegazing toimii vaikka hyräilyllä, mutta Trentin biisit ois aika käsittämättömän huonoja ilman vokaaleja ja niidenkin kanssa sai jo teininä vähän hävetä kuuntelevansa niitä välillä...
Tässä topikissa listaamme parhaita hyräilijöitä
Mangojauhe goddamn.
Interpolin sanoittajilla on ainakin maailman yhdentekevimmät lyriikat, jotka tekevät muuten hyvän musiikin kuuntelukelvottomaksi.