You are not logged in.
Vesa Keskinen.
MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
WHAT HAPPENED?Ne parani vitusti?
En oo saanut niistä kyllä mitään irti ja luoja tietää olen kokeillut.
No Post vielä menee mainiosti, korjattakoon sen verran.
Debutilla on ihastuttavia pop-biisejä, epätyypillistä instrumentaatiota,
rohkeaa kokeiluhenkeä ja uljasta tuotannollista otetta.
mut myönnetään oon tässä nyt ihan HATER, pitäs kuunnella uusiksi.
Tosin just joku aika sitten kuuntelin kaverin luona ollessa Björkin kaksi
uusinta ja katsoinpa vielä yhden Cremaster Cyclen sen jälkeen.
Apuva.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Munkin mielestä Debut on selvästi paras, parhaita poplevyjä maailmassa, sen jälkeen taso on tasaisesti huonontunut. Mut hyviä nuo muutkin levyt on paitsi viimeisin. Uus levy tulossa kai tänä vuonna. Biophilia will be the world's "first app album" in collaboration with Apple. ":peuk:"
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
oliskohan ville leinonen... onhan sillä joku hyväkin ralli mut enimmäkseen hoh hoijaa...
Nostetaanpas tämä huvikseen ylös...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
onneksi ville otti opikseen ja alkoi tekemään hyvää musiikkia
Villen ilme kun se luki tuon postauksen:
Valitettavasti on käynyt rosvo.
84.
Paramore - Brand New Eyes
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
en kerro
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Björkin levyt Debutin jälkeen.
WHAT HAPPENED?
Homogenic on maailman parhaita levyjä, kuulostaen vielä täysin tuoreelta tänäkin päivänä.
MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
WHAT HAPPENED?Homogenic on maailman parhaita levyjä, kuulostaen vielä täysin tuoreelta tänäkin päivänä.
smaa, yksi kaikkienaikojen suosikkilevyistäni
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
yrr wrote:MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
WHAT HAPPENED?Homogenic on maailman parhaita levyjä, kuulostaen vielä täysin tuoreelta tänäkin päivänä.
Tää on mun mielestä tosi huono levy. Ihan musta aukko Björkin tuotannossa mulle.
mitten wrote:yrr wrote:MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
Tää on mun mielestä tosi huono levy. Ihan musta aukko Björkin tuotannossa mulle.
ei tullut yllätyksenä
stratum wrote:mitten wrote:yrr wrote:MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
ei tullut yllätyksenä
en tajuu. kyllä mulle tuli ainakin yllätyksenä etten tykkää yhtään homogenicista.
ydinaukio wrote:stratum wrote:mitten wrote:yrr wrote:MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
ei tullut yllätyksenä
en tajuu. kyllä mulle tuli ainakin yllätyksenä etten tykkää yhtään homogenicista.
ihan jees se on, mut debut on täysin omassa sarjassaan.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ydinaukio wrote:stratum wrote:mitten wrote:yrr wrote:MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
ei tullut yllätyksenä
etkös sinä ole se kaveri joka tykkää aina hyvien artistien huonoista levyistä ja päinvastoin?
vai onko se tuossa tapauksessa "päinvastoin" jos ei tykkää hyvien artistien hyvistä levyistä anteeksi olen juonut alkoholia tänään
stratum wrote:ydinaukio wrote:stratum wrote:mitten wrote:yrr wrote:MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
ei tullut yllätyksenä
etkös sinä ole se kaveri joka tykkää aina hyvien artistien huonoista levyistä ja päinvastoin?
jaa-a, nyt täytyy sanoa että enpä kuule tiijä.
Debut oli tosi valloittava levy muutamien ekojen kuunteluiden aikana. Sen jälkeen siitä ei vaan irtoa oikein mitään niiden parin hyvän biisin lisäksi. Post ja Vespertine on kestäneet paljon paremmin kuuntelua. Medulla ei enää kiinnostanut yhtään eikä sen jälkeiset, en tiiä mix.
stratum wrote:ydinaukio wrote:stratum wrote:mitten wrote:yrr wrote:MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
ei tullut yllätyksenä
Ei kun stratum on yleensä päinvastaista mieltä kun minä, eli tykkää pelkästä paskasta.
Post ja Homogenic toimii kyllä meikäläisellä kokonaisuuksina paremmin kuin Debut. Mutta onhan se toki parempi levy kuin se oikea debyytti vuodelta 1977. Tosin siinäkin on ehdottomasti oma viehätyksensä.
Last edited by Tomsk (16.09.2011 20:20)
Sent from my iPhone 16
ydinaukio wrote:stratum wrote:ydinaukio wrote:stratum wrote:mitten wrote:yrr wrote:MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
ei tullut yllätyksenä
Ei kun stratum on yleensä päinvastaista mieltä kun minä, eli tykkää pelkästä paskasta.
Post ja Homogenic toimii kyllä meikäläisellä kokonaisuuksina paremmin kuin Debut. Mutta onhan se toki parempi levy kuin se oikea debyytti vuodelta 1977. Tosin siinäkin on ehdottomasti oma viehätyksensä.
Se jatsilevy peittoo nää kaikki.
Tomsk wrote:ydinaukio wrote:stratum wrote:ydinaukio wrote:stratum wrote:mitten wrote:yrr wrote:MMM wrote:Björkin levyt Debutin jälkeen.
ei tullut yllätyksenä
Se jatsilevy peittoo nää kaikki.
Black Sabbath on kyl parempaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Missä on kulkuset ja muut joulujutut???? Mikä valtava pettymys, näillä olis ollu kaikki edellytykset kivaan ja tunnelmalliseen vanhanajan joululevyyn, mut EI VÄKISIN. Olen suorastaan loukkaantunut. Ihan oikeasti.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
hrmunoita wrote:Waltari
Tää tarkottaisi sitä että sulla oli jotain odotuksia?
Kärtsyn soolo sen sijaan sopii tähän otsikkoon.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
qdes wrote:hrmunoita wrote:Waltari
Tää tarkottaisi sitä että sulla oli jotain odotuksia?
Kärtsyn soolo sen sijaan sopii tähän otsikkoon.
Torcha!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oikeastaan suoraan tähän "muiden ihmisten aiheuttamat pettymykset" osastoon sanoisin sen, kun joskus 15-vuotiaana kysyin levykaupan mieheltä, kannattaako ostaa mieluummin Rilo Kileyn More Adventurous vai In An Aeroplane Over The Sea. Mies sanoi, että "no rilo kaili!"
On jäänyt kertakuuntelulle. ÄÄH.
Tosin on todettava, että In An Aeroplane Over The Sean olen jaksanut kuunnella loppuun ehkä kahdesti.
Että toisaalta: jopas oli paskat vaihtoehdot.
William Shatner - Has Been
Älä päästä painiks sitä
Kuuntele uudestaan. It hasn't happened yet