You are not logged in.
Sounds Like Suomi
Törkeän siistiä kuvausta ja muutenkin. Jeesustelu alkoi kyllä tulla vähän korvista ulos kesken dokkarin, mut noin muuten tosi hyvä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ihajjeez, Haastattelu- ja arkistomateriaalipohjainen dokkari. Symppis.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Parasta tossa oli se jannu kenellä oli se joku lohikäärmekypärä päässään saapuessaan pyörällään Lemmyn kantikseen.
Primaverassa tuli nähtyä melkein kokonaan se uusi dokkari Creation levy-yhtiöstä. Alun ja lopun missasin, mutta muuten vaikutti aika hyvältä. Jesus & Mary Chain, MBV, Primal Scream ja Oasis oli ainakin hyvin edustettuina. Festareiden parhaat biisit (lukuun ottamatta Pulpia) taisi kuulla tätä katsoessa
^oho. täytyypä tsekata.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Creation-dokkari oli ihan mielenkiintoinen, vaikka olikin melkoisia vaikeuksia saada varsinkin skottien mongerruksesta mitään selvää. Ei ollut siis edes englanninkielisiä tekstejä. Mutta muistipahan taas miten paljon nää oli julkaisseet maailman parasta musaa.
Last edited by barton_funk (05.08.2011 15:23)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Noise-dokkari joka pitää katsoa, ehkäpä tänä aamuna http://www.youtube.com/watch?v=jYRw-fEG874
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tää taitaa olla mun suosikki musadokkari. Aina ilo ja kestää kulutusta.
aika lyhyissä pätkissä, eikä oikein päästä asiassa mihinkään.
mukavaa oli kuitenkin muistella himassa tohtori patin ja dance mobin fiilistelyä.
Last edited by barton_funk (12.11.2011 13:25)
Tää taitaa olla mun suosikki musadokkari. Aina ilo ja kestää kulutusta.
Sama juttu, lukemattomia katselukertoja takana.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Punk o Cine - Heittämällä paree ku Punk - Attitude
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Punk o Cine - Heittämällä paree ku Punk - Attitude
Haha, toi ei paljoo vaadi. Punk o cine kiinnostaa, missä seuraava näytös? Dvd?
Upside Down: The Creation Records Story
Hyvältä näytti ja hyvältä kuulosti.
TVO-dokkari eilen, oli hyvä
Missä ton pystyis näkemään?
Hyvä oli, joo!
Kyllä siinä keskityttiin silti vähän turhan paljon musaskeneen. Olisin halunnut kuulla kanssa vanhojen patujen ja osakuntalaisten mielipiteitä (Soikkanen ym.), mut kyllähän toi dokkari noinkin toimi. (EDIT.) Ja kun kuitenkin dokkarin perusidea oli kuvata Teviksen klubia, niin mä voin vaan pitää turpani kiinni.
Teknisesti muutamat ratkaisut pisti mua silmään, mutta sen nyt varmaan voi pistää sen piikkiin, että ensikertalaiset olivat tekemässä sitä. Lueskelin jostain haastiksesta kanssa, että varsinkaan alkuvaiheessa noilla ei ollut ihan kauhean hyvää käsitystä siitä mitä pitäisi kuvata.
Mut en mä oikeasti halua valittaa mistään. Hyvä pätkähän se oli ja kuten risto_m heitti eilen, niin onhan se nyt parempi kun joku tekee tevisläisten itsensä näköisen leffan. Pieni tekemisen meininki ja kädettäminen kuuluu silloin asiaan. Ja jos tosta leffasta nyt ei jää kauheasti uutta tietoa käteen, niin ainakin se jää jonkinlaiseksi tärkeäksi artifaktiksi siitä, mikä kaivelee aika monia varmaan edelleenkin: oli ihan huutava vääryys kaataa Turun tärkein kulttimesta maan tasalle.
Last edited by hc_jose (04.12.2011 19:17)
Skeletonni wrote:TVO-dokkari eilen, oli hyvä
Oli eilen ensi-ilta Turussa, esitettiin wanhassa Dominossa. Tiedä sitten seuraavasta näytöksestä, mutta eiköhän tuo tule kiertämään suomalaisia festareita vielä jossain vaiheessa.
Skeletonni wrote:TVO-dokkari eilen, oli hyvä
En tiiä, mut eilen toi näytettiin myös täällä: http://kingikongi.blogspot.com/
Last edited by Skeletonni (04.12.2011 19:37)
Törkeen hyvä
Teemalta tulee just The Band: Viimeinen valssi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ahaa, nyt hoksasin minkä elokuvan Pilke aikoo katsoa myöhemmin tänään.
bzort glorf bööth
Ahaa, nyt hoksasin minkä elokuvan Pilke aikoo katsoa myöhemmin tänään.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
hiirimattona wrote:Ahaa, nyt hoksasin minkä elokuvan Pilke aikoo katsoa myöhemmin tänään.
*
Itse olen "nauhoittamassa" "sitä"
bzort glorf bööth