You are not logged in.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vittu tää kausi on niin hirveetä paskaa.
Sanoin tän eilen jo, mutta kirjoitetaan nyt vielä uudestaan: City voittaa mestaruuden.
en ole kolmekybänen emoboy
Kolme maalia 90. minuutilla
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Sanoin tän eilen jo, mutta kirjoitetaan nyt vielä uudestaan: City voittaa mestaruuden.
Mä sanoin tän jo kauden alussa, mut laitetaan se nyt tähän vielä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hieno mies tuo Balotelli Vielä kun olisi tehnyt toisella jaksolla maalin, nostanut paidan ylös, paljastanut toisen nokkelalla tekstillä varustetun paidan, lentänyt suihkuun ja kävellyt tyynesti kentältä
Valmistautuminen Manchesterin derbyyn: "late-night bathroom firework blaze"
Last edited by teekki (24.10.2011 11:35)
Munan puolustuksessa taitaa mättää jokin, koska De Gealla on melkein yhtä paljon torjuntoja kuin esim. Swansean maalivahdilla. Hesarista olin lukevinani ennen tai jälkeen City-ottelun, että ManU ottanut vastaan eniten laukauksia koko liigasta.
= teekki nyt.
= teekki nyt.
Ja edelleen Yksi kiimaisimmista peleistä ikinä!
VIERASVOITTO
Anaam, sunnuntaina kiimainen Fulham-Spurs klo 18.
Tuuks mun luo kattoo? Peli tulee Premier HD:lta ja sulla ei tainnu olla HD telsuu. Toki tulee tavalliselta kanavaltakin, mutta oon nykyään teräväpiirtorunkkari niin kauan kun siihen on mahdollisuus.
kuvia myllyistä sitte
Tuuks mun luo kattoo? Peli tulee Premier HD:lta ja sulla ei tainnu olla HD telsuu. Toki tulee tavalliselta kanavaltakin, mutta oon nykyään teräväpiirtorunkkari niin kauan kun siihen on mahdollisuus.
pl
voidaan pelata esipeli pleikalla.
leposi wrote:Tuuks mun luo kattoo? Peli tulee Premier HD:lta ja sulla ei tainnu olla HD telsuu. Toki tulee tavalliselta kanavaltakin, mutta oon nykyään teräväpiirtorunkkari niin kauan kun siihen on mahdollisuus.
pl
voidaan pelata esipeli pleikalla.
Jpp. Oon himassa ehkä noin klo 17, että tuu aikasintaan klo 17.15.
Hyvää taistelua QPR:lta ollut tänään. City on vaan ihan ponneton paska jengi. QPR:lla varmaan kolme tolppaa jo tai jotain. Vielä jaksaa 3-3 ja siitä vielä 4-3 voittoon.
Helgusonin pääpeliylivoimalle
Last edited by leposi (05.11.2011 22:24)
Ei vittu oikeesti. Spurs oli maailman paskin joukkue tokalla jaksolla, mutta ei vaan mee niin ei mee. Walkkeriki hautoo pallo sylissä maaliviivalla eikä tuu pilkkua.
White Hart Lanen kamerat siirtyneet näemmä Highbury-perspektiiviin, jollei jopa vielä alemmas. Hämmentävää.
"A repo man's always intense"
White Hart Lanen kamerat siirtyneet näemmä Highbury-perspektiiviin, jollei jopa vielä alemmas. Hämmentävää.
Ihmettelin äsken ihan samaa. Tyylikäs Highbury-kuvakulma ei kyllä sovi tuolle paskasakille...
Poolin lisäksi Arsenal on surkean alun jälkeen noussut jo edellä mainittujen kanssa tasoihin ja mikäli Van Persien uskomaton KIIMA jatkuu niin Wengerin miehistö voi nousta vielä tuolta lisääkin.
Vuoden 2011 puolella van Persie on tehnyt 31 liigamaalia 29:ssä pelissä. Kunpa vaan pysyisi nyt koko kauden ehjänä.
Himottais aika kovasta käydä kattomassa tiistaina Nottingham-Leeds The City Groundilla. Kaksi nuoruuteni suurseuraa vastakkain ja suomalaisiakin palkansaajina. 27 puntaa näyttäis maksavan. Kahtoos ny jaksaako sitä.
Last edited by leposi (24.11.2011 21:45)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Wikipediassa kerrottiin Garyn hirttäneen itsensä
Melko kaameaa
Varikset komentavat
Cityn ja Poolin pelejä on ollut tällä kaudella ilo katsoa, ja nyt pelasivat hyvän matsin toisiaan vastaan. Tästä minä nautin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Joo kyllä Poolkin on päässyt nyt Dalglishin johdolla pikkuhiljaa jaloilleen ja peli on oikeastaan ihan hyvännäköistä eikä mikään vääryys olis tänään ollu etteikö olis kolme pistettä jääny Anfieldille mut Man Cityn veskari Hart on ollu koko kauden ihan ilmiömäinen.
Surullinen uutinen toi Speedin kuolema. Oman aktiiviseurantaurani pelaajia kuitenkin.
Joo Speedille rippiä