You are not logged in.
Jotain kehuja oon lukenut sieltä sun täältä, kai ihan pätevä show. Ja itehän toki menisin ihan vaan mielenkiinnosta.
Yritin tossa guuglettaa, että ketä tällä kiertueella bändissä nyt sitten loppujen lopuksi onkaan, mut ei oikein tullu selviötä. French ainakin, ilmeisesti Denny Walley ja Mark Boston, mut loput taitaa olla jotain uusia tyyppejä?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Varmaan timo taikuri ja sen kolleegoita.
Pitääpä tsekata juutubet kotona ja mennä joulukuussa ehkö brömisteleen keikalle.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tää kuva lupaa hyvää:
yleensä ollaan kai aika selkeästi sitä mieltä että clear spot > the spotlight kid, mutta itse kun omistan vain tän cd-version, jolla ne on kumpikin peräkkäin niin en ole niin tarkkaan osannut erotella, laatukamaa mielestäni kumpikin ja ainakin nyt kun tässä kuuntelen just spotlight kidin viime hetkiä niin täähän kuulostaa paremmalta kuin koskaan, pelkkiä huippubiisejä toisensa perään. eli sanoisinko että suorastaan aliarvostettu levy ja mestariteos.
mutta katotaanpa kohta miltä clear spot soundaa tähän perään
no niin, clear spot kuunneltu ja täydellistä kamaa sekin. en silti osaa sanoa kumpi on parempi. oispa ilmestynyt tuplana jo aikanaan.
no niin, clear spot kuunneltu ja täydellistä kamaa sekin. en silti osaa sanoa kumpi on parempi.
mää osaan
psykokarkki wrote:no niin, clear spot kuunneltu ja täydellistä kamaa sekin. en silti osaa sanoa kumpi on parempi.
mää osaan
Pakko sanoo Clear Spot, koska siinä Beefheartin kaunein biisi Her Eyes Are a Blue Million Miles.
bernardblack wrote:psykokarkki wrote:no niin, clear spot kuunneltu ja täydellistä kamaa sekin. en silti osaa sanoa kumpi on parempi.
mää osaan
Pakko sanoo Clear Spot, koska siinä Beefheartin kaunein biisi Her Eyes Are a Blue Million Miles.
Kyllä itselläkin Clear Spot on noista suosikimpi.
Vaan Capun kaunein biisi? Mun ehdokas olis Observatory Crest Bluejeans & Moonbeamsiltä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Vaan Capun kaunein biisi? Mun ehdokas olis Observatory Crest Bluejeans & Moonbeamsiltä.
kannatan
shaun knight ryder wrote:bernardblack wrote:psykokarkki wrote:no niin, clear spot kuunneltu ja täydellistä kamaa sekin. en silti osaa sanoa kumpi on parempi.
mää osaan
Molemmat kauniita, mutta Clear Spot on kyllä parempi.
janne m. wrote:shaun knight ryder wrote:bernardblack wrote:psykokarkki wrote:no niin, clear spot kuunneltu ja täydellistä kamaa sekin. en silti osaa sanoa kumpi on parempi.
mää osaan
This is the day on myös nätti biisi.
Joskus oon miettinyt, että onkohan Röyhkän Observatorion mäellä syntyny kapun observatorio kappaleen inspiroimana. Sekin on sellaista fiilistelyä
veteran's day poppyn loppu
mikä levy näiltä kandeis kuunnella? siis yksi levy, ei "no ainakin nämä viisi".
en oo ikinä kuullut varmaan nuottiakaan beefheartia, ainakaan tietoisesti.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
trout mask replica
^ varma valinta
Feggy wrote:janne m. wrote:shaun knight ryder wrote:bernardblack wrote:psykokarkki wrote:no niin, clear spot kuunneltu ja täydellistä kamaa sekin. en silti osaa sanoa kumpi on parempi.
mää osaan
This is the day on myös nätti biisi.
Joskus oon miettinyt, että onkohan Röyhkän Observatorion mäellä syntyny kapun observatorio kappaleen inspiroimana. Sekin on sellaista fiilistelyä
Mä oon miettiny ihan samaa!
Ite lähdin liikkeelle Doc at radar stationilla, voisin ihan hyvin suositella tota alkajaisiks, kuiteskin vähän helpommin sulateltava kokonaisuus ku Trout (joka ehkä kuitenkin on oma suosikki tuotannosta).
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ite lähdin liikkeelle Doc at radar stationilla, voisin ihan hyvin suositella tota alkajaisiks, kuiteskin vähän helpommin sulateltava kokonaisuus ku Trout (joka ehkä kuitenkin on oma suosikki tuotannosta).
Mäkin suosittelisin Doc At The Radar Stationia alkajaisiksi. Jos ei muusta syystä niin siitä, että onpahan senkin jälkeen vielä jotain mistä hämmästyä. Safe As Milkiä vois kans suositella sellaisille, joille 60-luvun jälkipuoliskon psykedeliarokki uppoaa (Safe As Milkia en tosin menisi missään nimessä ainakaan pelkästään tuohon kategoriaan laittamaan).
Tajusin muuten, että multahan puuttuu vielä useampikin Beefheartin hyvä levy. Täytyypä jatkossa hankkia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
palaan asiaan iltapäivällä. sanomattakin lienee selvää että en tykkää tästä, ei sovin mun erikoiseen imitsiin
nää klassikot.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Joo tuosta kiperämmästä päästä ehottomasti ensin Doc/Radar.
Täyteläisemmästä suunnasta sit Shiny Beast (täydellinen levy).
trout mask soi. sitä ennen kuuntelin the homosexualsia ja milk of cheltenhamia,
joissa oli vähä samaa rispaista rokki-menoo, joten mukavan svengaava aamupäivä käynnissä.
kai tää beefheart on ihan ok.
jatkuu
no joo troutin jätin kesken emmä tollasta kolistelua ja waitsmäistä näyttelijäopiskelijan
avautumistuokiolta kuulostavaa örinää jaksaa.
doc sitten alkaakin yhellä vanhalla lempibisilläni (hot head), en muistanutkaan että
se oli näitten/tän biisi. jotenki tää on edelleen enempi yup ku hetero skeleton,
tälläset "kohelletaan mutta soitetaan kuiteski vähän biisejä" tuntuu vähän laimeelta,
varsinkin nykyään. ja varsinkin kun nää biisit ei oo kummosia niin ei niitä satunnaiset
sovinnaiset irtiotot siitä perusriffittelystä pal pelasta.
tää instru on kyl heti kivempi tää carrot is as -biisi ku toi yks pitää suunsa kiinni.
miks mä edes jauhan tästä ku en ymmärrä tästä mitään ja turpaanhan täs tulee.
mut joo tiesin, ei sopinut mun imitsiin.
voin sit tänkin bändin vetää listaltani yli. pitäs varmaan antaa enempi mahdollisuutta,
mutta ei bändit oo mitään sademetsiä joita pitää suojella ja ku maailmassa on loputtomasti
musiikkia niin miks kuunnella mitään mikä ei kolahda.
pitäs varmaan antaa enempi mahdollisuutta,
mutta ei bändit oo mitään sademetsiä joita pitää suojella ja ku maailmassa on loputtomasti
musiikkia niin miks kuunnella mitään mikä ei kolahda.
jep, vaikka trout mask replica on mielestäni kaikkien aikojen "grower-levy", nykyään kaiken pitää ehdottomasti kolahtaa ekalla kuuntelulla, en itsekään anna millekään "haastavammalle" musalle enää aikaa.
edit: "biisit ei oo kummosia"-kommenttisi meinasi saada pulssin kohoamaan kunnes tajusin ettet puhu trout maskista
Last edited by ydinaukio (07.11.2011 13:30)
MMM wrote:pitäs varmaan antaa enempi mahdollisuutta,
musiikkia niin miks kuunnella mitään mikä ei kolahda.jep, vaikka trout mask replica on mielestäni kaikkien aikojen "grower-levy", nykyään kaiken pitää ehdottomasti kolahtaa ekalla kuuntelulla, en itsekään anna millekään "haastavammalle" musalle enää aikaa.
poikkeuksia tähänkin toki itselläni on. toisinaan löydän jonkun levyn vaikkapa junamatkalla kun
puolivahingossa kovalevyn pohjalta, tai kun olen myymässä vanhoja levyjä ja tajuan että saatana, downtempo ei hävetä enää yhtään täähän on kovaa musaa tämä näin.
ja kyllähän se kuuntelutilanne vaikuttaa tosi paljon, aika usein tälläset haenpa-levyn-ja-kuuntelen-sen -jutut
päättyy aina samanlaisesti (no ei aina, neil youngin eka kolahti just tän strategian avualla).
ehkä sen takia levyjen ostaminen sitouttaa mua paljon enemmän levyihin. olen käytännössä jokaisen
tänä vuonna ostamani levyn kunnellut sille omistautuen (=en muun tekemisen taustamusana) alusta loppuun
ainakin kerran. sitten on jotain levyjä jotka oon todennut jo hyväksi ja joiden kuuntelu ei silti enää nappaa
(useat noise-levyt ovat tällaisia, ehkä sen takia tykkään kuulla noisea mieluummin livenä, ku toisteisesti levyltä).
mut joo nyt kyl täysin offtopiqueta.
edit: "biisit ei oo kummosia"-kommenttisi meinasi saada pulssin kohoamaan kunnes tajusin ettet puhu trout maskista
levy ku levy, samaa kolistelua.
joojoojoo nyt pidän turpani kiinni.
no jos ei diggaa ni ei, ei siinä mitään mut tsekkaa viel safe as milk, sellasta 60-lukukamaa toki, ja perinteisiä biisejä, mutta lajissaan parasta ikinä.
MMM wrote:levy ku levy, samaa kolistelua.
no jos ei diggaa ni ei, ei siinä mitään mut tsekkaa viel safe as milk, sellasta 60-lukukamaa toki, ja perinteisiä biisejä, mutta lajissaan parasta ikinä.
Je, esim. mulle safe as milk toimii paremmin ku trout mask.
itse olin just samaa mieltä vuosikausia, ennen kuin syvennyin trout maskiin kunnolla. kolistelultahan tän musa pintapuolisesti kuulostaa.
MMM wrote:levy ku levy, samaa kolistelua.
itse olin just samaa mieltä vuosikausia, ennen kuin syvennyin trout maskiin kunnolla. kolistelultahan tän musa pintapuolisesti kuulostaa.
turussa on aika nihkeesti pilvee liikkeella niin saattaa olla että kalamaski pysyy kalamaskina.
ei hyvä musa sen kummempia päihteitä tarvii
itsehän aloitin kalamaskilla ja heti kolahti, tosin saattaa olla meitsin päässä vika