You are not logged in.
joo ei toimi toi parasta ikinä -topique, mut postasin sinne maailman parhaimman biisin eli tän:
Bill Medley - Friday Night Football
ei mitään käsitemusaa tai taideheviä, vaan kaunis katsaus kaikkeen mikä on elämässä tärkeää. päivittäin tulee kuunneltua tota, ei oikeastaan tarvi mitään muuta musaa kun Bill Medley on asialla
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
joo ei toimi toi parasta ikinä -topique, mut
nyt toimii, piti vähän kikkailla että sain huigin viestin editoitua kuntoon kun ei editti-nappia näkynyt
Van Halenin "Ain't Talkin' 'Bout Love", Kissin kaksyt ekaa vuotta, David Lee Rothin sooloura kokonaisuudessaan, Bruce Williksen toka levy ja Hopeanuoli-soundtrack
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Van Halenin "Ain't Talkin' 'Bout Love", Kissin kaksyt ekaa vuotta, David Lee Rothin sooloura kokonaisuudessaan
Hyvin rajattu Kiss: Revenge mahtu viel mukaan
Neuvostoliitto wrote:Van Halenin "Ain't Talkin' 'Bout Love", Kissin kaksyt ekaa vuotta, David Lee Rothin sooloura kokonaisuudessaan
Hyvin rajattu Kiss: Revenge mahtu viel mukaan
Rantarock '99 nevö foget plus Sonrisa Salvaje -levy
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
joo ei toimi toi parasta ikinä -topique, mut postasin sinne maailman parhaimman biisin eli tän:
Bill Medley - Friday Night Football
ei mitään käsitemusaa tai taideheviä, vaan kaunis katsaus kaikkeen mikä on elämässä tärkeää. päivittäin tulee kuunneltua tota, ei oikeastaan tarvi mitään muuta musaa kun Bill Medley on asialla http://www.punkinfinland.net/forum/imag … _salut.gif
onneks asiat on nykyään paremmin
Beyoncé - Get Me Bodied (extended mix)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ASAP ROCKY
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Loves - December Boy
Last edited by jn85 (07.11.2011 11:54)
Pearls Before swine
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Girls Aloud, Sugababes, Carcass, Roxy Musicin Avalon
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Cass McCombs, Bradford Cox ja Tom Waits.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Youssou N'Dour
THE PASTELS
Rambling Boysien älppäri
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
NO NYT
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu