You are not logged in.
Hmm, tuollahan näytetetään ihan pl elokuvia.
http://artova.fi/index.php/artova-kino- … 09/ohjelma
Tosin tuskin ikinä jaksaa lähteä niitä kattomaan.
onks kukaan nähny tätä? kannattaako katsoa?
onks kukaan nähny tätä? kannattaako katsoa?
Jep
Kannattaa lukea tää Lars von Trierin haastis kokonaan. Loppuu nimittäin aika hyvin.
http://www.gq.com/entertainment/movies- … rentPage=1
en ole kolmekybänen emoboy
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Romanttinen tosi hyvä leffa Titanicin uutena versiona Leonardi Dicaprion loistava rooli josta hän ponnahti tähtien joukkoon. Osa Titanicin matkustajista sai matka rahat voittamalla korttipelissä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Onko missään netissä jotain sellasta tietopankkia, että vois helpohkosti kattoa jossain tietyssä kaupungissa filmattuja leffoja? Välillä tulee aina kauhee fiilis kattoa jonku kivan kaupungin maisemia, vaikka leffa ei itsessään olisikaan kummoinen.
Onko missään netissä jotain sellasta tietopankkia, että vois helpohkosti kattoa jossain tietyssä kaupungissa filmattuja leffoja? Välillä tulee aina kauhee fiilis kattoa jonku kivan kaupungin maisemia, vaikka leffa ei itsessään olisikaan kummoinen.
Wikipedia
Films shot in New York City
Films shot in Toronto
jne.
Last edited by interuptor bastardo (07.10.2011 14:42)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Onks kukaan nähny tota Driveä? En tiiä et pitäskö ton takia pitkästä aikaa teatteriin vaivautua.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
http://www.imdb.com/news/ni16600206/
20th Century Fox has revealed that the fifth "Die Hard" installment will be called "A Good Day to Die Hard" and has been set for a February 14th, 2013 release date
how they run this show.
Wim Wendersillä muita hyviä leffoja kuin Paris, Texas ja Berliinin taivaan alla?
how they run this show.
Wim Wendersillä muita hyviä leffoja kuin Paris, Texas ja Berliinin taivaan alla?
On vaikka kuinka.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Havaintoja uudesta Almodovarista?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kuulemma paska, eli tykkäät varmaan.
how they run this show.
Kuka sitä on haukkunut Vuoden parhaita elokuvia ja yks Almodovarin parhaista.
Onks kukaan nähny? Vaikuttaa hyvältä.
http://www.imdb.com/news/ni17595924/
Bond 23 will be called 'Skyfall,' star Javier Bardem and Naomie Harris
how they run this show.
Onks kukaan nähny? Vaikuttaa hyvältä.
juu on hyvä, soundtrack tai se jim whiten samanniminen levy kans ollu paljo kuuntelussa viime vuosina.
en kyl muista siitä enää paljoo ja kyl siinä joku tietty vituttikin muthei
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Skeletonni kysy onks kukaan nähny searching for da wrong eyed jeezestä wrote:Onks kukaan nähny? Vaikuttaa hyvältä.
juu on hyvä, soundtrack tai se jim whiten samanniminen levy kans ollu paljo kuuntelussa viime vuosina.
en kyl muista siitä enää paljoo ja kyl siinä joku tietty vituttikin muthei
No dokumentissa vituttaa se, ettei "fiktiivinen" osuus (musiikkiesitykset, tietyt turinat) ja "fakta" istu aina ihan saumattomasti yhteen. Sama vaivaa Jim Whiten levyjä, jota ovat kyllä hyviä, mutta jotka ovat samalla sekä äärimmäisen hienoja että välillä vähän liian tietoisia omasta southern gothic -jutustaan + modernit tanssimusavaikutteet.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Onko Hobo with a shotgun hyvä? Kiinnostas mut kattominen edellyttäs et pistäsin housut jalkaan ja kävelisin 50 metriä Makuuniin. En ole ihan varma kannattaako.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Onko Hobo with a shotgun hyvä? Kiinnostas mut kattominen edellyttäs et pistäsin housut jalkaan ja kävelisin 50 metriä Makuuniin. En ole ihan varma kannattaako.
Vähän niin kuin Troma-elokuva nihkeämmällä väkivallalla. Omanlaisensa (väri) maailma ja tolleen, mutta musta ankeata paskaa. Tosin tästä on monet digannutkin, joten ehkäs kannattaa itse tsekata mitä mieltä on.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
janne m. wrote:Onko Hobo with a shotgun hyvä? Kiinnostas mut kattominen edellyttäs et pistäsin housut jalkaan ja kävelisin 50 metriä Makuuniin. En ole ihan varma kannattaako.
Vähän niin kuin Troma-elokuva nihkeämmällä väkivallalla. Omanlaisensa (väri) maailma ja tolleen, mutta musta ankeata paskaa. Tosin tästä on monet digannutkin, joten ehkäs kannattaa itse tsekata mitä mieltä on.
Näin vaan lopun, mutta vaikutti vähän rasittavalta kyllä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joe Caligula wrote:janne m. wrote:Onko Hobo with a shotgun hyvä? Kiinnostas mut kattominen edellyttäs et pistäsin housut jalkaan ja kävelisin 50 metriä Makuuniin. En ole ihan varma kannattaako.
Näin vaan lopun, mutta vaikutti vähän rasittavalta kyllä
Tsekattu ja aika paska oli. Liikaa yrittämistä olla raju ja vaikka mitä, tää olis pitäny tehdä joskus 70-luvulla, nyt vaikutti ihan vaan vaivaannuttavalta. Rutger Hayer oli tosin kovassa vedossa. Onneks ostin myös karkkia, muuten olis ollu turha reissu.
organizing the boy scouts for murder is wrong
ilmeeni kun linkki ei toimi:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ilmeeni kun yritän löytää juttua googlettamalla "anal rape":
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni