You are not logged in.
Onko Country Rap jotenkin vakiintunut termi?
Tässä Jackie Chain f. Bun B, Parked Outside oli aika mellow meininki.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jackie
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jackie Chain - Hazefound onHip-Hop
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Like a chain you wear not that karate muthafucker
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Devil Went Down to Compton
Illin', Chillin', 'n' Mesquite Grillin'
My Wife is Phatt and My Kidz are Stoopid!
All my Exes Drive Gold Lexuses
Muthaz, Don't Let Your Babies Grow Up to be Crackheads
Gettin' Jiggy with My Piggy
Take This Glock and Load it
I Got Tears in My Ears From When You Bitch Slapped Me
Mullet to the Head
A Boy Named Sue-Pac
Baby Got Pabst
Crop Killa
All My Ho's Live in Los Alamos
2 Twangy 4 The Benjamins
She Put a Cap in My Transmission and Now I'm Shiftless
Mama Said Knock You Up
and the Number 1 Country Western Rap Song...
My Bitch is a Country Without the O, R, Y
Last edited by Skeletonni (08.10.2011 16:44)
Vittu taas toi Death Grips! Alkaa kohoomaan vuoden räppilevyks.
Kuulin huhui, että nää tulee Suomeen jossain välis (ja Odd Future), what you know bout dat
Kuulin vähän huhua että maanantaina tulis ASAP Rockyn mixtape pihalle
Eipä näy vieläkään
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
onkos tää blu joku uus juttu
kikke wrote:Kuulin vähän huhua että maanantaina tulis ASAP Rockyn mixtape pihalle
Eipä näy vieläkään
Venaan tät ihan paskana
NO SAMA!
No mut sitä venaillessa mitäs jäbät on mieltä Nacho Picassosta?
Without straying too far from his punchline-filled cadence or hard-on-a-bitch philosophy, Nacho delves into heavier topics ... more that are at times depressing, but always with flashes of an iced-out grin in between, a reminder of that lighthearted cleverness Nacho is loved for.
FOR THE GLORY is produced entirely by Blue Sky Black Death and Raised by Wolves, and Eric G.
Last edited by hrmunoita (27.10.2011 14:09)
viileä tarina veliseni, mut mites ton nyt sit pystyy lataamaan? ei näy mitään varsinaista latausnappia.
Mites toi "DOWNLOAD - Download this mixtape"?
7. biisi menossa ja sanon vaan että tähän asti...
IHAN
VITUN
HYVÄÄ
PASKAA
Ei lähde latautumaan mitään.
Haha onks tossa joku tosi näätä juttu?
Guest Download Options
Download instantly by Tweeting this mixtape or sharing it on Facebook.
No mut eiköhän toi oo kohta ladattavissa jostain mediafiresta tms.
STRIIMAA SITÄ!
Playerille Skippaa vaan jokaisen biisin yli eikä soita mitään
Mulla toimi ihan hyvin
Voi tietty johtua duuninetin rajoituksistakin
Last edited by hrmunoita (01.11.2011 10:06)
Jes kiitti. Kuuntelen kun pääsen himaan.
Ei tää Kridlokk soolo lähde niin hyvin kuin odotin. Joitain tähtihetkiä, mut taustat ei enimmäkseen kauheesti sytytä.
Spämmäsin viel väärään topikkiin.
Jes kiitti. Kuuntelen kun pääsen himaan.
En oo vieläkään kuunnellu lol. Jos vaikka tänään.
hrmunoita wrote:Jes kiitti. Kuuntelen kun pääsen himaan.
En oo vieläkään kuunnellu lol. Jos vaikka tänään.
Voi vittu tää on kova
DEATH GRIPS is giving you the tools to remix their last album Ex-Military They recently dropped a new video short entitled Black Google and a link to a .ZIP file that contains the acapellas, instros and stems to separated sound files used in the making of the beats.
NYT REMIXATAA
Kai tota voi feelistellä levynäki jos on pokkaa.
Sille on jopa kansi:
http://www.discogs.com/Death-Grips-Blac … se/3098141
Last edited by Skeletonni (04.11.2011 02:28)
Tajusinpa vasta kuunnella tota Death Gripsia enemmän kuin tuon tänne linkatun Guillotine -videon verran. Täähän on aivan mieletöntä kamaa. Just kuuntelin pitkästä aikaa Dälekiä täs yks päivä, ja mietin että se ei oikein lunastanu niitä odotuksia, mitä ite siihen aluksi liitin (nekros on oma suosikkilevy). No nyt on meteliräppiä vähemmän monotonisessa muodossa, ja kyllä kelpaa.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho