You are not logged in.
En osaannu löytää topikkia, joten perustetaas sitten semmonen kiireesti.
Hope Sandoval & The Warm Inventionsilta julkaistaa RYM:n mukaan syyskuun 15. päivä Through the Devil Softly-niminen levy.
Ja kas kummaa, ainakin täällä se on jo tarjolla hätähousuille rötöstelijöille!
Hope, oot ihana...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:cd76066843="tomitarmo"]
Hope, oot ihana...
[/quote:cd76066843]smaa
bzort glorf bööth
Ei ole hetkeen tullut kuunneltua, mutta laitetaan silti So Tonight That I Might See ja Among My Swan levyille vahva
Nätti bööna on joo
I gave you all I had
I gave you good and bad
I gave but you just threw it back
I won't get on my knees
Don't make me do that please
I've been away but now I'm back
Don't be too sure of that
What makes you sure of that
You went away you can't come back
I walked away from you
I hurt you through and through
Aw honey give me one more chance
Aw you're a lucky son
Lucky son of a gun
You went away, you went away
You went away but now youre back
I got down on my knees
And then I begged you please
I always knew you'd take me back
Hope Sandovalin ääni & olemus :rakkaus::sheeplove:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oih.
Täällä on välillä keskusteltu aiheesta, mutta jo oli aikakin Hopen saada oma topik. Kiitos tomitarmo.
Uusi levy kuulostaa heti varsin miellyttävältä. Aiempi ei iskenyt ihan Mazzy-levyjen tapaan, mutta tärkeintä tietysti, että Hope jatkaa musiikin tekemistä.
Joo varmaan tonne edelliseen tullu hehkuteltua Robackin neroutta ja Hopen ääntä. Mazzy Starin jälkeen ei oo enää vaa iskeny silleen, että oisin jaksanu itelleni levyjä hommata.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:f4ee0fbc76="Markku"]Ei ole hetkeen tullut kuunneltua, mutta laitetaan silti So Tonight That I Might See ja Among My Swan levyille vahva
Nätti bööna on joo[/quote:f4ee0fbc76]
Molempiin täysin sama
Mä sain noi Mazzy Starit vasta viime viikolla mutta parempi myöh... ja diggailen kovasti. Epäilemättä noita Warm Inventions levyjä tulee tsekattua vielä tän vuoden puolella.
Monilla on täällä duunissa kompuutterin taustakuvana tenaviaan ja vaimojaan. Mä taidan pistää Hopen ja jos joku kysyy niin kerron sen olevan tyttöystäväni. Täydestä menee.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kyllä tämä uusi levy nyt vaan kuulostaa niin hyvältä, että tekisi ihan mieli ostaa se.
Sama. On kovaa vauhtia päätymässä tämän vuoden levyt-listalle.
bzort glorf bööth
Monilla on täällä duunissa kompuutterin taustakuvana tenaviaan ja vaimojaan. Mä taidan pistää Hopen ja jos joku kysyy niin kerron sen olevan tyttöystäväni. Täydestä menee.
"Yllätys" ettei uutta Inventionsia näkynyt eilen Treen kaupoissa. Säästyipähän nekin rahat.
http://www.pitchfork.com/news/44333-mazzy-star-is-back/
Mazzy Star Is Back
New single out this monthOn October 31, Mazzy Star return with a new digital single, "Common Burn" b/w "Lay Myself Down" , via Rhymes of an Hour, as the fan site HopeSandoval.com reports and a publicist confirms. Preview both tracks on their Amazon.com pre-order pages here and here . A vinyl release will follow in the coming weeks.
Although singer Hope Sandoval has released albums with her band the Warm Inventions, this is Mazzy Star's first new music in many years.It's a good time for Mazzy Star to reunite, as their influence has played a heavy hand in the sound of many indie bands of 2011, including Dum Dum Girls and Widowspeak. And their song "Into Dust" is featured in a commercial for the videogame "Gears of War 3".
Jaahas
Last edited by Hassuttelija (18.10.2011 03:34)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Rakastan Mazzy Starin musiikkia.
Laittakaas nyt mielipiteitä uudesta tuotannosta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Popklassikot 1993 #7: Mazzy Star Fade Into You
onhan tää kyllä klassikko.
Menny ihan ohi toi sinkku, tuliko muita levyjä? -> Discogs
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Uutta levyä tulee syyskuussa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ehdottomasti ostan. Oikein hyvältä kuulostaa.
bzort glorf bööth
Nyt lähti tämä uusi Mazzy Star, Seasons of Your Day, ekaa kertaa kuunteluun. Eka biisi ja
No alku oli hyvä, loppu oli ihan ok. Hyvä levy, ei siin mittee. Meen keikalle, jos tulevat kaupunkiin.
Sellaselle ihan kivaa-asteelle jäi tuo uus levy kahden kuuntelun perusteella.
Sellaselle ihan kivaa-asteelle jäi tuo uus levy kahden kuuntelun perusteella.
Tuo on Mazzy Starin tarina ainakin levymitassa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Fade Into You on ollu aina parhaita biisejä ikinä, mutta So Tonight That I Might Seetä olen muuten inhonnut aina. Tähän asti. Ei tuo nyt edelleenkään vertaansa vailla ole, mutta huomasin että siinä on sentään jokunen muukin hyvä biisi. Erehdyin myös kuuntelemaan debyytin, joka kuulosti oikein mukavalta.
Fade Into You on ollu aina parhaita biisejä ikinä, mutta So Tonight That I Might Seetä olen muuten inhonnut aina. Tähän asti. Ei tuo nyt edelleenkään vertaansa vailla ole, mutta huomasin että siinä on sentään jokunen muukin hyvä biisi. Erehdyin myös kuuntelemaan debyytin, joka kuulosti oikein mukavalta.
Olin tulossa kirjoittamaan samankaltaista spämmiä kun taas tuli So Tonight That I Might See kuunneltua. Lisäksi huomasin, että levyhän kuulostaa aivan alkuaikojen Verveltä!
olin tulossa kirjoittamaan, että kuuntelen vasta ostamaani so tonight that i might see -levyä ja hyvältä kuulostaa. toisaalta miksipä ei, koska avausraitana fade into you, näiden tunnetuin biisi ja sehän mulla oli jo ennestään cd-sinkkuna
Voisko noi stratumin viestit deletoida tästä ketjusta
Voisko noi stratumin viestit deletoida tästä ketjusta
seuraavaksi stratum tulee kertomaan kuinka kyseinen levy onkin suurimpia suosikeita nykyään.